Wheelyday 2010

Ja, ben ook wel benieuwd naar dat filmpje van die gozer die het hek in dook. Heb het gemist!
 
Ff wat video beelden van de Wheelyday in Tholen

Video 1

Video 2


Heb nog meer, maar ga nu mn mand in...was een leuk dagie daar..
 
Laatst bewerkt:
Wij waren er wat later maar hebben de show van AVZ en de sickest trick nog mooi even meegepakt. Motor nog naast 2 MF-ers geparkeerd maar niet gezien. Geloof dat het 2 wat meer toer fietsen waren aan de linkerkant vrij vooraan bij de motoren.
Top weertje erbij, was alleen wel een pokke end rijden zeg. Beetje op verkeken. Was bijna 150km enkele reis :X

Net terug. Was echt super. Voor de mensen die er niet waren, hier alvast een filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=b4kT-712ogU

Jij moet op een 5m rechts van mij hebben gestaan :P

Was leuk :P!
*heeft nog filmje van de verlengde gsx die opt eind plat ging na een leuke drag :P

Posten! Die brigade ben ik op de snelweg nog voorbij gegaan... reden irritant dan weer snel dan weer langzaam.
 
Hartstikke tof dat jullie er allemaal waren. Het was lekker druk en super weer,

Laten we hopen tot volgend jaar!

Tot gauw, Arian
 
de uitslag van de sickest trick was:
1e plaats de headstand-into-christ van Stafford
2e plaats no-handed scrape van daLiks
3e plaats de wheely op hakken van Kimmetje
 
Wij waren er wat later maar hebben de show van AVZ en de sickest trick nog mooi even meegepakt. Motor nog naast 2 MF-ers geparkeerd maar niet gezien. Geloof dat het 2 wat meer toer fietsen waren aan de linkerkant vrij vooraan bij de motoren.
Een zilveren en een donkergroene toevallig? Die waren van mij en Lady N.

Heb jou ook niet gezien, jammer genoeg.
 
de uitslag van de sickest trick was:
1e plaats de headstand-into-christ van Stafford
2e plaats no-handed scrape van daLiks
3e plaats de wheely op hakken van Kimmetje

:)

Had ik de 1e nog goed ook :P

Een zilveren en een donkergroene toevallig? Die waren van mij en Lady N.

Heb jou ook niet gezien, jammer genoeg.

Ja zou wel eens goed kunnen. Had al een idee dat die wel eens van jou/jullie kon zijn. Maar heb je ook niet zien lopen anders had ik je wel ff aan je mouw getrokken.
 
Hij wilde sturen maar dat gaat natuurlijk voor geen meter met zo'n vangrail als achterbrug
 
Hey Quistler.

op www.stuntforum.nl en dan een beetje naar beneden scrollen tot Stunt Pictures staan honderden picca's

Grtz, Arian
 
Die meneer met dat kalende hoofd, die in de weg staat op de film, dat ben ik :P Ik kon het dus wel goed zien!

Hij probeerde gewoon rustig weg te rijden. Maar ja, lange achterbrug, gras, beetje te veel gas. Dat wiel begon enorm te spinnen en toen hield die hem niet meer....

Niet heel spectaculair. Wel grappig _O-
 
Hey Quistler.

op www.stuntforum.nl en dan een beetje naar beneden scrollen tot Stunt Pictures staan honderden picca's

Grtz, Arian

Heej Arian,

Om ff een beeld te krijgen bij mn nickname.. ben Joost van o.a. C1000 tholen.. ;) --> kassa..
Was leuke show! Heb jammer genoeg Nicol niet meer gezien.. was ze wel aanwezig?

Thanks ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan