Wheelyday!!!!!

Zooo ik ben net weer een 2 uurtjes thuis... Heb werkelijk een topdag gehad!
Vanochtend vroeg rond 9.15 naar de MC in Waalwijk om met de anderen (Snow, Motorgek, Gulmaster, SuperKris, Romy en vriendin, Vincent, eeehmm.. tja, sorry heb niet van iedereen de naam onthouden) op weg te gaan, na wat omrijden doordat we nog wat mensen moesten oppikken (o.a. Tensive) konden we op weg naar Tholen. Toen we er bijna waren begon het zonnetje haar best te doen :}
Ik heb heerlijk van de zon genoten, veel leuke mensen gesproken, en supergave shows gezien. Afgezien van af en toe wat bewolking was het weer echt super. Nog ff snel met arian een rondje gestunt en daarna gingen we voor de heerlijke bilmassage van Peter van der Sluis :+ Ik vond dat het super was georganiseerd, AvZ heel erg bedankt hiervoor! :} :} :}
Ik heb zelf helaas geen foto's gemaakt maar wacht in spanning op de piccies en filmpjes! Toen eenmaal alles was afgelopen hebben we ff afscheid genomen en zijn Snow en ik opweg gegaan naar Vlissingen... Het weer was ook daar heerlijk lekker op het terras gezeten, gegeten en over de boulevard gewandeld. Tegen 22.00 maar weer op weg naar huis want we hadden nog een flink ritje voor de boeg. Ik heb dus iig een fantastische dag gehad!
En nu ben ik zeer voldaan maar wel moe :Z
Weltrusten mensen!

:^ :+
 
hey twixmanga j gang hoor maare jij hebt toch iedereen gefotograafeert ? nog een gele gixxer gezien zwart spool pk blauw / gele helm ?

Ik was degene met de videocamera, Charmander is de fotograaf.

Alles komt online te staan, maar wil eerst het een en ander monteren. Kan een dag of 2 duren ben ik bang. PC accepteerde mijn camcorder niet. :(
 
Was idd een top dag !! Klein buitje gehad op de speelmansplaten, maar verder helemaal super !!

Amateur stunters waren ook erg cool. Je moet het toch maar ff doen enzo :} (Die scooter was stoer .....)

1 ding snap ik alleen ff niet ..... wat die Kim doet is best wreed enzo, maar zodra ze haar helm afdoet vind ik het e.e.a. toch met rasse schreden minder worden, zeker van dicht bij. Maarja, dat zal wel weer aan mij liggen.
 
Ik weet niet meer precies wie het deed, maar heeft 1 van jullie ook gezien dat er iemand een rolling burnout maakte (iets van 40 km/uur) en dat af en toe ze voorwiel stil stond? Vond het wel een aardig truucje zeg maar, want normaal zou ik denken dat je dan op je plaat gaat. Alleen ik zag maar weinig mensen die het ook opmerkten, maar goed, hierzo op het mf moeten er natuurlijk mensen zijn die dat ook gezien hebben, toch?
 
Was idd een top dag !! Klein buitje gehad op de speelmansplaten, maar verder helemaal super !!

Amateur stunters waren ook erg cool. Je moet het toch maar ff doen enzo :} (Die scooter was stoer .....)

1 ding snap ik alleen ff niet ..... wat die Kim doet is best wreed enzo, maar zodra ze haar helm afdoet vind ik het e.e.a. toch met rasse schreden minder worden, zeker van dicht bij. Maarja, dat zal wel weer aan mij liggen.

pas maar op ze zit hier ook op het forum

miss stuntie :X
 
dat is een kwestie van smaak, en ik vind dat ze het doet zonder kapsones.
Vond t een leuke dag , lekker dicht bij huis for a change, alleen jammer dat je veel MF-ers alleen van nick kent en verder geen idee hebt hoe ze eruit zien...


bij de weg wanneer post charmander zijn foto's dan ?
 
Zoals beloofd, mijn foto's :P

Ze zijn op volle resolutie te krijgen, mail ff naar webmaster@aprilia2000.com

>> wheelyday.aprilia2000.com



Pvieuw

100-0007_IMG.JPG

101-0157_IMG.JPG
 
Heet waz weer cool !!! Kicke stuntjes kezien enzo voorts. Was ook erg blij meet mie earmoe's tegen die geluid. Mi go nu wassie mi Hayabusa 8-)

Swaaa's

Soko Soko
 
Zoals beloofd, mijn foto's :P

Ze zijn op volle resolutie te krijgen, mail ff naar webmaster@aprilia2000.com

>> wheelyday.aprilia2000.com



Pvieuw

(Afbeelding)
(Afbeelding)

Toch ook gespot, hier links in beeld mijn zxr en de buell van een vriend die word bestudeerd. Rechts naast de buell ook nog de zxr van mijn vriendin :)
100-0005_IMG.JPG


En nogmaals de buell en zxr van mijn vriendin. Je hebt mail over deze foto! :)
100-0016_IMG.JPG


Goeie foto`s! :)
 
pas maar op ze zit hier ook op het forum

miss stuntie :X

I know, en ze zit ook bij 'ons' op het zmvc-forum. Tevens zoals Pepe terecht opmerkt doet ze het e.e.a. zonder kapsones. En daar komt bij dat ze ook altijd erg aardig doet (op de fora). Enige wat ik wil zeggen is ....... het lijkt soms alsof heel MF zich zit af te r*kken op Kim & dat gevoel deel ik niet.
 
Vind ik mijn eigen motor ook nog terug tussen de foto's
Op de achtergrond: Tuupke, Voske en MrWheels

101-0141_IMG.JPG
 
Laatst bewerkt:
Topdag,topweer,top publiek... *D

Ben zo rood als een garnaal.. :+

Bedankt Arjan,Kim en de rest dat we mochten blijven eten.. was zeer gezellig.. ;)

Om 22.00 gingen we eindelijk richting huis.. :P

Zal zo ff topicje maken met de foto's en filmpjes.. en ja ook van de vriendin van Howard (DE MEESTEN WETEN WEL WELKE IK BEDOEL).. ;)
 
1 ding snap ik alleen ff niet ..... wat die Kim doet is best wreed enzo, maar zodra ze haar helm afdoet vind ik het e.e.a. toch met rasse schreden minder worden, zeker van dicht bij. Maarja, dat zal wel weer aan mij liggen.

Ik voel me aangesproken, want ik doe ook altijd 'aardig' over Kim. Komt omdat ze op het eerste zicht misschien uit de hoogte lijkt, totdat ik haar leerde kennen tijdens een MF-weekend. Het is gewoon eigenlijk een schatje, zit niks kwaads in. Dus er zijn hier ook mensen die zich niet op haar 'afr*kken' want ik ben een vrouw en hetero :P
Dus het gaat niet alleen om mooi uiterlijk, gewoon gaaf dat zo'n klein iel wijffie zulke stunts meedoet, zonder er kapsones van te krijgen :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan