Wheelyday!!!!!

full
 
maar...je hebt gelijk...de mijne stond aan de andere kant...maar die achterkantjes...als 2 druppels........wat een lekkere kontjes...!!!
 
Van een vriendin van mij (niet mf), die zo blij is dat ze ons nu een b-tje bij kan houden sinds ze haar 20 jaar oude magna ingeruild heeft voor dit exemplaar. :)


ok, zeg maar een keer dat ze op www.thundercat.nl moet kijken :P
Als het goed is ben je trouwens nog een zilvergele cat tegengekomen toen je richting stuntshow liep, die is van mij 8-)
 
Zal het doorgeven.
Ja we hebben die van jou zien staan, ze zat op je spiegels te azen :9 hahahaha we pesten haar een b-tje met die gele hangoren.
 
Ik ben bang dat het met dat filmpje voorlopig even niet wordt want mijn pc is geisteren volledig gecrasht. Nu ben ik alles opnieuw aan het installeren, maar ik ben mijn videobewerkingssoftware kwijt.

Ik ben het hele huis overhoop aan het halen om het zsm terug te vinden, maar ik ben bang dat het met de verhuizing in een verkeerde doos is terecht gekomen en ik het perongeluk een sortement van weggegooid heb zeg maar. |( :(

Ik ga morgen iig aan de slag met de foto's om die dan alsnof online te krijgen, dan is het iig nog iets en is mijn dag niet helemaal voor l*l geweest.

zodra ik iets gevonden heb of het is af dan zet ik het erop.
 
Ik ben bang dat het met dat filmpje voorlopig even niet wordt want mijn pc is geisteren volledig gecrasht. Nu ben ik alles opnieuw aan het installeren, maar ik ben mijn videobewerkingssoftware kwijt.

Ik ben het hele huis overhoop aan het halen om het zsm terug te vinden, maar ik ben bang dat het met de verhuizing in een verkeerde doos is terecht gekomen en ik het perongeluk een sortement van weggegooid heb zeg maar. |( :(

Ik ga morgen iig aan de slag met de foto's om die dan alsnof online te krijgen, dan is het iig nog iets en is mijn dag niet helemaal voor l*l geweest.

zodra ik iets gevonden heb of het is af dan zet ik het erop.
Dat is een spijtige zaak. Niet alleen voor het filmpje van de show, maar het is gewoon niet leuk als de puter crasht en je je spullen dan ook nog niet terug vind
 
Beetje lopen filmen en fotograferen ter plaatse van de aankomst en het stunten.
Bij elkaar ruim een uur beeldmateriaal om te bewerken en samen te voegen.
Zodra het eindresultaat naar mijn zin is komt die natuurlijk online.
[
Ik wacht wel er wel op twixman ,sorry van de accu |( .Waren wel coole stunts trouwens,ik vond die hanekam wel de beste amateur stunter :}
 
wauw! wheely day was echt super! Heeeeeerlijk weer! En ik heb ook nog even samen met Kim en kevin gestunt... heel gaaf, vrijdag rijden Kim en ik allebei mee in z'n show in Assen.. Arian en Kim, super dat jullie het zo goed georganieerd hebben. :} En deathwish, hahah goed man die rolling burnout, niet eerder van je gezien! hahaha :P
En peter, bedankt voor de bilmassage!! *D
TOP dag
 
Ik voel me aangesproken, want ik doe ook altijd 'aardig' over Kim. Komt omdat ze op het eerste zicht misschien uit de hoogte lijkt, totdat ik haar leerde kennen tijdens een MF-weekend. Het is gewoon eigenlijk een schatje, zit niks kwaads in. Dus er zijn hier ook mensen die zich niet op haar 'afr*kken' want ik ben een vrouw en hetero :P
Dus het gaat niet alleen om mooi uiterlijk, gewoon gaaf dat zo'n klein iel wijffie zulke stunts meedoet, zonder er kapsones van te krijgen :}

En daar ben ik het dan wel weer mee eens !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan