white walls met een "oud" profiel

chopachop

Die hard MF'er
5 feb 2006
366
0
misschien wil ik een paar white wall banden aanschaffen maar...... ik kan ze eigenlijk alleen maar vinden met nieuw model profiel en dat vind ik dus geen porem.
wie o wie kan mij een merk/type noemen van een white wall met zo'n mooi oud profieltje???
 
Ik heb ook zo'n oud ding

...%20009.jpg


uit china ofzo, gekocht bij thijs, www.ccr95.nl
 
ik doe ze ook niet weg, ze krijgen (denk ik) alleen een andere kleur en het plaatwerk dan ook....
 
Weet iemand ook nog een adresje waar je voor een mooi prijsje white walls kan kopen? Het liefst met een modern profiel erop, plakt ook nog een beetje aan het asvalt :9
 
oke bedankt voor de reacties.
@bral zwart is zeker cool,oranje vinnik ook niet gek.....(enne matgoud?? heb je daar een voorbeeldje van??)
hasselt is redelijk in de buurt voor mij
@puritan check eens even www.debandenman.nl vul bij profiel in ww(white wall)
 
Weet iemand ook nog een adresje waar je voor een mooi prijsje white walls kan kopen? Het liefst met een modern profiel erop, plakt ook nog een beetje aan het asvalt :9
Het profiel is alleen in de regen of als je gaat off roaden van toepassing. :P
De rubbermix doet 100% zijn werk op droog asfalt.
Ze rijden niets voor niets in de MotoGP met slicks. ;)
 
Tja, kan toch voorkomen hier in Nederland dat het regent. Ben ik sowieso geen voorstander van, maar als het per se moet dan rij ik liever op een paar goede (regen)banden.
 
Tja, kan toch voorkomen hier in Nederland dat het regent. Ben ik sowieso geen voorstander van, maar als het per se moet dan rij ik liever op een paar goede (regen)banden.
ik denk dat je daar op iets wat stuurt als een hd weinig van merkt....op een guzzi iig niet 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan