Whoehaaaaa...

___Ray___

MF veteraan
In memoriam
22 feb 2006
7.117
216
Ik kom net van m'n werk en heb langs de A2 tussen Kelpen en Ittervoort bij de Shell even m'n tank gevuld (dat doe ik iedere 4 werkdagen daar).
Na het Tanken trek ik 'm lekker door, eerst langs de parkeerplaats (eerst kijken of alles vrij is)dan een klein knikje in s-vorm en dan de invoegstrook.
Meestal zit ik rond de 200 (ja ik weet dat dat niet mag :o ) als ik aan het eind van de invoegstrook ben, zonet ook weer... weg vrij, naar links en toen zag ik in de spiegel een Vectra achter een koekblik vandaan naar rechts gaan en ik wist genoeg 8-) . Ik netjes met 130/140 doorrijden tot ie net voor de brug bij Maasbracht mij voorbij gaat (inderdaad, een camera onder de spiegel) en doorrijd tot ie bij de afslag st. Joost eraf gaat (laat dat toevallig ook mijn afslag zijn).
Staan ze 2 koekblikken voor me dacht ik even naar de bekende weg te vragen om te pesten en zodoende vroeg ik of ik bij drukte (zoals nu ook weer) rustig over de vluchtstrook door mocht rijden omdat de meesten bovenaan op de rotonde driekwart pakken en rechtsaf meestal vrij is. Dit mocht dus niet (goh, je meent het O-) ) en tante agente achter het stuur lachte al omdat zij nu dus ook wist dat ik ze in de smiezen had na mijn pitstopsprintje. Netjes weer achter het camerakoekblik gaan staan en meteen vliegt er één met een peukenpot 205 als een idioot over de vluchtstrook voorbij om rechtsaf te slaan wat resulteerde in weer een koekblik minder wachttijd 8-) .
Al met al wel leuk dat als je ze door hebt dat ze toch nog vrolijk kunnen lachen als je ze zo overduidelijk een kilometer of 15 bezig houdt met de vraag of het op die snelheid verder gaat (zoals ik de snelweg op kwam dan)
:} voor tante agente en -O- voor oom agent ernaast (want die had een gezicht als een oorwurm... of duitse humor O-) )
 
ik heb een lange tijd in maasbracht gewerkt en volgens mij heb ik jou daar elke dag zien rijden over de A2 :+ zat in koekblik dus geen helaas geen :W wij hebben daar die woningen gezet langs de snelweg (moeskops)
 
ik heb een lange tijd in maasbracht gewerkt en volgens mij heb ik jou daar elke dag zien rijden over de A2 :+ zat in koekblik dus geen helaas geen :W wij hebben daar die woningen gezet langs de snelweg (moeskops)

Kan goed, ik rijdt iedere dag en ook in de winter 8-)
 
foei, zo hard mag je niet joh!!
:+

Weet niet of je je leren pak aan had, zoja kan het zijn dat
de agente (misschien ook wel de agent, wie weet B| ) vond dat
het pak je goed stond :P
 
ik kom ook vaker in maasbracht ...


dat stukkie is leuk .... }) :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan