Whoehahahaha, Batta !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marc Keijsers

MF veteraan
9 sep 2001
3.275
1
Sevenum
Whoehahahaha, Biaggi niet naar Batta, Wat zal Corser lachen, en terecht. Dat Batta maar naar de kloten loopt !

De Kale
 
Ja maar Corser is toch mooi het Sjakie ,die kan toch gewoon moven,en K*t nu gaat Biaggi naar het Moto Gp Team van Kawasaki ,dat is pas echt balen met die zeiksnor
 
Als de geruchten waar zijn denk ik toch dat Batta een vinger afbijt ! Biaggi heeft hem genaaid door deze move is hij Corser kwijt. Corser mag dan wel een zwak jaar hebben gehad, maar is wel een van de grotere onder de Superbike-rijders. Denk aan zijn jaren op de Duc. Corser zal supergemotiveerd zijn om op de R1 de Suzi's voor te blijven. Ik had trouwens liever gehad dat hij samen met Bayliss op de Duc zou rijden. Lange neus naar Francois Batta !!!!

De Kale

Ja maar Corser is toch mooi het Sjakie ,die kan toch gewoon moven,en K*t nu gaat Biaggi naar het Moto Gp Team van Kawasaki ,dat is pas echt balen met die zeiksnor
 
heeft niet zoveel met batta te maken, maar ik heb vanmiddag toch echt flink zitten te genieten van superbikes, en zeker ook van corser, zou wel geinig zijn, hag en corser in 1 team
 
Hoop dat die 2e race een voorproefje op het hele volgende jaar is :Y
Dan word het 300% genieten :}
 
ik zeg niet dat jij dom bent :P , maar wel dat ik het een domme post vind, das weer wat anders ;)

en wat dan nog, jij laat mensen ook gelijk onterecht naar de klote lopen...toch ?
 
Het is kloteN, tenzij je een keer heel hard geremd heb, en 1 kloot kapot is gegaan tegen je tank, dan is het klote
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan