Wie 24-7 op Zandvoort via Motorsportlifestyle.nl

hmmm ja idd bedankt jongens ,net uit bed dus nog een beetje slaperig........ :z
 
hee wij (ik(suzuki gsx) en nog 2 vrienden (op appie rsv mille),rijden ook in groep 1 mee,ben echt benieuwt,is voor mij en voor 1 van de 2 andere de eerste keer.
ben jij al vaker geweest?
 
hee wij (ik(suzuki gsx) en nog 2 vrienden (op appie rsv mille),rijden ook in groep 1 mee,ben echt benieuwt,is voor mij en voor 1 van de 2 andere de eerste keer.
ben jij al vaker geweest?


Ik ben samen met iemand op een zwart/paarse suzuki gsx en, als ze zich gisteravond nog hebben kunnen inschrijven, ook nog 2 man op Ducati's.

Het is voor mij de 2e keer Zandvoort met MSL, de eerste keer was in augustus vorig jaar. Maak je maar klaar voor een erg leuke en verslavende ervaring ;) *O*
 
nog speciale dingen die je mee moet nemen of moet doen?

Uiteraard zorgen dat je motor in orde is (olie, benzine, bandenspanning, remblokjes, bandprofiel). Leren pak is verplicht, maar dat soort dingen staat allemaal op de website. Benzine tanken kun je eventueel vrij dicht bij het circuit, maar kon het zelf de hele dag makkelijk redden op een tank.

Let erop als je op de motor komt dat er niet echt een veilige plaats is om je rugzak (of wat dan ook) achter te laten tijdens een sessie, of dat moet nu veranderd zijn, maar vorig jaar kon ik hem alleen kwijt in een hoekje van de aanwezige bar.

Beste is om met de motor op een aanhanger te komen, kun je tenminste makkelijk thuiskomen mocht je onderuit gaan... maar de kans dat dit gebeurt is vrij klein, zeker in groep 1.

Let erop dat je goed drinkt en eet op zo'n dag (zeker met deze temperaturen) en vooral niet overmoedig worden, als je je groep niet kunt bijhouden, gewoon lekker laten gaan en je eigen tempo rijden, de volgende sessie kun je bij een langzamere groep gaan staan als je daar dan al niet vanzelf heen word gestuurd... of bij een snellere groep natuurlijk :9

Verder worden dit soort dingen ook op de dag zelf wel verteld en kun je voor vragen altijd bij je marshall terecht.
 
Ik ben samen met iemand op een zwart/paarse suzuki gsx en, als ze zich gisteravond nog hebben kunnen inschrijven, ook nog 2 man op Ducati's.

hmmm,dat lijkt op die van mij...........zwart/paars.

en eten .kun je dat daar halen of is het beter om mee te nemen. O-)
 
hmmm,dat lijkt op die van mij...........zwart/paars.

en eten .kun je dat daar halen of is het beter om mee te nemen. O-)

Ik neem het zelf mee, maar je kunt wel wat kopen daar, is soort café/bar.

edit: F*** was in de war met kawasaki!, is geen suzuki, hmm, rij toch op een Italiaan, kom ik vast wel weg met de smoes: "toch allemaal hetzelfde die jappen" :o

Bijlage: LTO1460.jpg
 
dan zulle we jullie vast wel tegenkomen.Ik rij gsx-r 750 met MF sticker.
alvast bedankt voor de tips
 
dan zulle we jullie vast wel tegenkomen.Ik rij gsx-r 750 met MF sticker.
alvast bedankt voor de tips

Oja, veel mensen halen ook hun kenteken eraf, er gaan verhalen rond dat verzekeringsmensen op het circuit foto's maken van kentekens om het mensen later moeilijker te maken met schadeafhandelingen, of het waar is weet ik niet, maar ik haal hem er meestal wel af, als het niet waar is, staat het anders nog wel "racy" O-)
 
maakt niks uit hoor zit in groep 1 en ben verzekerd voor deze dag dussssssssssssssss........ :]
 
Ik ga komende vrijdagavond, dus 21 juli. Zit in groep 1 :] , groep 2 was namelijk al snel vol. Voor het eerst sinds 3 jaar weer op het circuit en de eerste keer voor mij op Zandvoort.
 
Ik ga komende vrijdagavond, dus 21 juli. Zit in groep 1 :] , groep 2 was namelijk al snel vol. Voor het eerst sinds 3 jaar weer op het circuit en de eerste keer voor mij op Zandvoort.

Ik ben er morgenavond ook! Ook groep 1, wel 2e keer in die groep. Wit rode CBR 600F. Wie weet zie ik je nog.
 
Ik ben er morgenavond ook! Ook groep 1, wel 2e keer in die groep. Wit rode CBR 600F. Wie weet zie ik je nog.

Da's mooi. Ik ben met een collega (V-Max) en nog een vriend van hem. Ik heb gisteren trouwens nog gemaild met motorsportlifestyle over de tijden. Groep 1 en 2 stonden niet in de uitnodiging. Schijnt dat de groepen 1 en 2 op de tijden rijden waar groep 3 stond ingepland, eerste manche om 17.20 uur. Groep 3 rijdt samen met groep 4, eerste manche om 17.00 uur. Vraag me af hoe dit nu gaat. Rijden we wel allemaal op het volledige circuit? Als we maar wel allemaal de zelfde kant op rijden :+
 
Da's mooi. Ik ben met een collega (V-Max) en nog een vriend van hem. Ik heb gisteren trouwens nog gemaild met motorsportlifestyle over de tijden. Groep 1 en 2 stonden niet in de uitnodiging. Schijnt dat de groepen 1 en 2 op de tijden rijden waar groep 3 stond ingepland, eerste manche om 17.20 uur. Groep 3 rijdt samen met groep 4, eerste manche om 17.00 uur. Vraag me af hoe dit nu gaat. Rijden we wel allemaal op het volledige circuit? Als we maar wel allemaal de zelfde kant op rijden :+

Ja ik vond het ook al vreemd staan. Denk dat er gewoon weinig aanmeldingen waren en ze het daarom zo hebben gedaan. Maar ben al 1 keer eerder geweest en als jouw groepje sneller is dan een ander, dan kan er gewoon worden ingehaald. Je rijd met ongeveer 5 man achter 1 marshall aan, en die geeft aan wanneer je kan inhalen. Dan houdt de groep ervoor ook netjes in, waardoor je er mooi langs kan. Ik maak me dus geen zorgen, ik zorg gewoon dat ik in een goede groep uit kom, die mijn tempo rijden. Gaat helemaal goedkomen *O*
 
ja wij hebben de 24ste ook lekker gereden ,echt een topdag....................behalve toen ik onderuit ging,alleen kuipschade en gekneusde rib.Maar 1tje was er erger aan toe,daar kwam nog een traumaheli voor.hoorde vandaag dat het niet goed met hem gaat. ;(

verder..............SUPERRRRRRRRRRRRRRR.
 
Hallo , ik ben de vader van Marco Ooijer die maandag jl is verongelukt, hij is nog steeds in bewusteloze en slechte toestand in het AMC ik wil graag weten wie er achter hem gereden heeft toen hij gevallen is.
Ik wil de toedracht graag weten wie kan mij helpen.
Mijn zoon was erg met motorforum bezig dus misschien dat jij me verder kan helpen.
Was jij ook op het circuit?

mail mij aub op Rob@Ooijer.com of Marco@Ooijer.com
 
Hallo , ik ben de vader van Marco Ooijer die maandag jl is verongelukt, hij is nog steeds in bewusteloze en slechte toestand in het AMC ik wil graag weten wie er achter hem gereden heeft toen hij gevallen is.
Ik wil de toedracht graag weten wie kan mij helpen.
Mijn zoon was erg met motorforum bezig dus misschien dat jij me verder kan helpen.
Was jij ook op het circuit?

mail mij aub op Rob@Ooijer.com of Marco@Ooijer.com

Ik ga u zo even mailen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan