wie 29-07 zolder?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal er 29ste ook zijn met twee vrienden (otm van het forum en iemand die geen lid is) Ik rij zelf een rode R1, otm een blauwe zx6r en die ander (Alexander) een zwarte zxr 750.
Zijn ook te herkennen aan sticker ;)
We gaan trouwens 1+ doen.
Zien je daar wel (?)
 
ga ook 1+ doen. *O* *O* *O*
van waaruit rijden jullie?

ga zelf vanuit deventer.. best lange rit dus. :X
 
Ik kom uit Steenwijk. Maar we vertrekken vanuit Limburg (mechelen) waar we bij kennisen overnachten; scheelt weer een uurtje of wat rijden op de vroege ochtend.
Een aanrader voor jou, overnacht ergens in de buurt de avond van te voren. Heb zelf goede ervaringen met hotel Soete wey (oid) Erg aardige mensen en je motor mag binnen in de danszaal staan, dat is pas motor vriendelijk :}
 
Zoals het er nu uitziet ga ik ook met een maatje van mij. Wij gaan vanuit Heino dus das ook een kleine 3 uurtjes rijden... Maargoed we zien wel
[edit] ik ga 28-7 |( [edit]
 
tja ben even aan het budgeteren dus ben nog aan het kijken naar goedkope oplossing voor overnachting.
Mischien dat ik er al wat eerder heenga met een extra deken ;)

ander wordt het gewoon een wat langere dag... :Z
 
Ik kom ook meespelen vrijdag!!! Beloofd wel onweerachtig te worden B|

In juni heb ik niveau 1 gereden en toen was er ook de hele dag een zondvloed aan de gang. resultaat: twee motoren in de prak.
Hopelijk gunnen de motorgoden ons een lekker microklimaat boven zolder.

Ik rijd met een zwarte TL1000R en kom ook vanuit Mechelen. (ligt trouwens op de grens van Antwerpen en Vlaams-Brabant redelijk ver van Limburg af)
 
tja.. hoop echt dat het ook een paar keer droog is...
zolder wordt echt zo belagelijk glad als het regent.

vooral de laatste bocht voor start/finish.
daar zijn bij mijn 1 cursus meerdere mensen onderuit gegaan.
 
Ik kom ook meespelen vrijdag!!! Beloofd wel onweerachtig te worden B|

In juni heb ik niveau 1 gereden en toen was er ook de hele dag een zondvloed aan de gang. resultaat: twee motoren in de prak.
Hopelijk gunnen de motorgoden ons een lekker microklimaat boven zolder.

Ik rijd met een zwarte TL1000R en kom ook vanuit Mechelen. (ligt trouwens op de grens van Antwerpen en Vlaams-Brabant redelijk ver van Limburg af)

Ligt ook een Mechelenin Limburg, ongeveer ter hoogte van Vaals. 5 km van Zolder.
Was echt wel zwaar balen met het weer. Heb twee sessies gerede en heb het toen maar voor gezien gehouden.
Is er later op het eind van de dag nog een droge sessie geweest?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan