Wie allemaal SV650(S)?

En ja ik rij ook met een suzuki sv650s :9 ,wel nog niet zo lang,een drietal weken.Maar het bevalt mij alleszins wel :P topsnelheid heb ik er nog niet uitgehaald,wel al een keer of 2 naar zijn 180 getrokken,maar dan weer snel gelost.Mijn sv maakt wel een leuk geluidje(echt zwaar) :} ik weet eigenlijk niet welk merk uitlaat het is,of is het alleen een andere demper?Er staat namelijk nergens iets op.Kent iemand toevallig het merk van die pijp?thx.
full
 
Ik ben ook een van de gelukkigen :) :)
full


Is nog helemaal standaard maar Two Brothers dempertje
zal er spoedig onder komen.
 
Ik heb sinds februari een zwarte '99 SV650S met wp voorveren, BSM Vampire en BT010 voor en BT020 achter. Ik heb hem gekocht met 11000 km en hij staat nu op 15000km.

effe een piccie erbij

(Afbeelding)

SV 650 contact ken ik ook wel ja, krijg dagelijks een mailing

Mijne haalt 230 op top (alhoewel ik dat nog niet gereden heb).

Zo bijna een jaar geleden alweer :+

Top is getest tot 235, staat inmiddels op 25500 km! :)
Tevens nu andere knippers, helaas geen BSM vampire meer, een geschaaft rechterkuipdeel '(

Maar hij rijdt nog steeds goed! :)

tjalleberd02.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook een van de gelukkigen :) :)
/ fototje /

Is nog helemaal standaard maar Two Brothers dempertje
zal er spoedig onder komen.
Gefeliciteerd! Ziet er toch wel strak en modern uit.
Ik wist niet eens dat de Sv650S 2003 al in NL was. Wat reed je hiervoor?
Ik heb er nog geen test van gelezen en ben benieuwd naar je ervaringen:
voorvering beter?
dashboard functioneel?
reactie van injectie?
verbruik?
geluid?
Heb je ook de SV650N en de SV1000N al gezien?
 
Gefeliciteerd! Ziet er toch wel strak en modern uit.
Ik wist niet eens dat de Sv650S 2003 al in NL was. Wat reed je hiervoor?
Ik heb er nog geen test van gelezen en ben benieuwd naar je ervaringen:
voorvering beter?
dashboard functioneel?
reactie van injectie?
verbruik?
geluid?
Heb je ook de SV650N en de SV1000N al gezien?
SV650N heb ik al gezien, de SV1000N niet.
 
Gefeliciteerd! Ziet er toch wel strak en modern uit.
Ik wist niet eens dat de Sv650S 2003 al in NL was. Wat reed je hiervoor?
Ik heb er nog geen test van gelezen en ben benieuwd naar je ervaringen:
voorvering beter?
dashboard functioneel?
reactie van injectie?
verbruik?
geluid?
Heb je ook de SV650N en de SV1000N al gezien?

Ik ben zeer tevreden over de vering motor is veel rustiger dan vorige model.
Ik had hiervoor een SV650S uit 2000, deze was heel onrustig op
slecht wegdek. Dashboard is heel duidelijk alleen geen benzine meter net zoals op
de vorige. Maar als je niet beter weet is dat lampje voldoende.
De injectie vind ik heel goed. Ik ben nog aan het inrijden
maar ik vind hem heel goed opppakken in lage toeren.
Benzine verbruik zal ongeveer hetzelfde zijn als de vorige denk ik.
Nu rijd ik 1/20 deed ik met mijn vorige ook (alsik rustig reed)
Geluid kan ik kort over zijn. Geluid is K*T. Veel te stil.
Gelukkig kan dat snel verholpen worden met een andere demper.
SV650N staat ook al bij Motoport Leek. ( De SV650S niet want die heb ik :] )
 
Mijn SV650S (2001):

Laser Oval Titanium Extreme High Mount uitlaat,
K&N Filter,
Volledige kuip van Suzuki,
MRA Double Bubble ruitje,
Rear Hugger,
Hard achterkantje,
Hyperpro voor- en achtervering,
Height Adjusters,
BT010 voor & achter,
Andere knipperlichtjes voor- en achter,
Verder nog wat kleine dingetjes als wat bestickering, achterspatbord en delen van de steuntjes gepolijst (wil ze ooit nog 's volledig polijsten).

Wat foto's:
02.jpg


09.jpg


Op deze foto's staan trouwens niet alle mods.
 
Goed, mijn (topicstarter) SV is inmiddels verkocht... Maar dat betekend ook dat er iemand anders kan zeggen dat ze (in dit geval) een SV heeft gekocht... :+
:)
 
Ik heb een hele grote SV,die geeft ook hele grote harde dreunen uit zn Devil-dempers.
 
Ik ook blij met SV :9~ prima fiets! :]
16623

Kleine knippers, bos uitlaat en dynokit zijn de veranderingen. Ben nog op zoek naar een mooie en makkelijk ( :? ) te monteren undertail.
 
Ik heb er helaas zelf geen een '( , maar vorig jaar heb ik eentje gehuurd voor de mafkezen hemelvaart toertocht. Maar dat rijdt zekers niet verkeerd, bij alle toerentallen genoeg trekkracht, Messcherp sturen en een laag gewicht. Echt een supermotor. Zou alleen wat harder mogen lopen. Verder een heerlijk geluid (vooral tussen de 6000 en 7500 toeren). :} :} :}
batty_swattezien.sized.jpg

Dit jaar maar eens een gsx-r 600 proberen met de toertocht.

Mijn broertje had hem (de sv650s) in 25 kw gehuurd, maar ook daarmee kon je goed meekomen, ook op de snelweg.
 
heeft iemand ook van die "valstoppers" op z'n SV zitten? (piccie?)
mijn vriendin wil ze namelijk hebben.
(je weet wel: van die grote zwarte kunstof doppen)

ow ja: zij heeft dus de SV van de topicstarter gekocht.
 
sv van mevrouw dakloos: zwart, akra sport prod.sys en dyno kit,
hyperpro vorkvering, platte knippers voor en mini achter en zo'n duo afdekkappie.
nu nog ergens een undertail en hugger vandaan halen.
crashpads reeds hier besteld
dan is 'ie klaar voor mij....gaat zij maar op mijn motor })
 
Heb sinds een week mijn SV650s van 2001 (eerste motor).
Ik denk alles standaard, hij had maar 2500km (als dat tenminste de echte km waren).

Vraagje: Wat denken jullie dat het ideale toerental is voor lange afstanden met constante snelheid? Is dat 4000rpm, hoger, lager?

Greetz,
Obit
 
Ik heb ook een SV650S een gele uit '99 met nu 7800 km op de teller(5700 km toen ik 'm kocht, weinig hè), heb 'm sinds 2 maanden en ben er heel blij mee, heb 'm nu net weer terug want 3 weken geleden ben ik op m'n plaat gegaan '( . Die foto is niet helemaal up-to-date.

Gele SV650S 1999

Hugger, BT010, Rear-hugger, Volle kuip Suzuki, WP vering voor, zwart Zero Gravity ruitje(niet op foto), Laser demper Oval Carbonlook(open, maar nog niet op foto).

M'n soes wil ook nog graag stalen remlijdingen, WP vering achter, als 't ff kan een engelse lichtbak(2 koplampen aan), andere knipperlichten, enz. *D

Zeer mooie motor, zeker voor dat geld. Ik ben er heel blij mee, kvind 'm erûhg lekker rijden. En ff eerlijk 't is m'n droomfiets, kweet anderen streven GSX-R, RSV-Mille, R1 etc. na, maar je moet ook eens tevreden zijn met wat je hebt en ik denk nu zeker nog niet aan een volgende fiets, ben er gewoon stapel op, kvind wel dat je er na aanschaf wel ff je motor af moet maken, volle kuip hoeft zeker niet is ook zonder erûhg mooi, maar hugger, BT010 en vervangde vering zou ik zeker doen. Duo-afdekkapje is ook heel mooi, maar ik heb er vaak iemand 8erop en dan is 't gewoon niet handig.


Kopie-van-SVtotal.jpeg


is alweer aangepast, maar heb er nog geen nieuwe fotos bij.
 
Ik heb sinds maart van dit jaar een nieuwe zwarte SV650S uit '02. Er zit nu ruim 2000 km op. Er zitten kleine knipperlichtjes op en een hoge laser uitlaat. Het geluid is echt vet :9~ . Qua geluid kan hij redelijk meekomen met de RSV mille van mijn vriend. Qua snelheid natuurlijk niet, maar ik heb al 210 gehaald en ik had het idee dat hij nog verder kon, maar de weg was op O-) .
Dit is mijn eerste motor en ik had geen ervaring. Maar ik ben erg tevreden en kan er al aardig mee sturen en andere motoren redelijkwijs volgen. Zeker op bochtige wegen. Dat had ik zeker niet verwacht (van mijzelf natuurlijk :P )
Ik heb er ff een fototje bij gedaan, maar ik kreeg het niet voor elkaar om hem direct in mijn post te doen, want hoe gaat dat trouwens? (dan maar via een attachment)

Bijlage: foto rondweg 1.jpg
 
Vandaag mag ik m'n nieuwe sv650s ophalen (zilver 2003 model). Ik ben benieuwd. Ik denk dat ik wel m'n profiel ff moet aanpassen
 
ik heb er op gelest ;) of geldt dat niet ? :+

maar ik vind de SV ook een erg mooie motor voor weinig geld
en hij rijd ook erg lekker duss..
 
Laatst bewerkt:
afgelopen zaterdag een SV650N gekochtt voor mijn VFRiendin.
Een SV650N met een leuk stuurkuipje.
SV_650_Witchieh_010.jpg


we sparen nog voor een hugger en zowieso een BSM-vampire hoog model.
Maar eerst, als ze haar A haalt in juni lekker veel rijden !

VFRiendelijke groetuh
V6 duo *D *D *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan