Wie CBR 1000 RR weggedaan voor andere supersport ?

Spijt dat de Blade weg is ?

  • Ja

    Stemmen: 1 6,7%
  • Neen

    Stemmen: 3 20,0%
  • Een beetje

    Stemmen: 1 6,7%
  • Veel

    Stemmen: 0 0,0%
  • Helemaal niet

    Stemmen: 10 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15

Kriz

MF veteraan
11 jan 2003
4.137
0
Mol, België
Wil eens weten wie een respectabele tijd met de CBR 1000 RR gereden heeft en nu met een andere supersport rijdt ?

Waarom en wat zijn je EERLIJKE bevindingen ?

Wat is er beter/slechter aan je nieuwe motor ?

Wat waren de sterke en zwakke kanten van de Blade ?

En als laatste een polleke (is altijd plezant :) ), zou je de Blade nog wegdoen of niet ?

Alvast bedankt voor je tijd !!!
 
kan er geen oordeel over geven, heb nog nooit op eentje gereden, misschien dat daar maar eens verandering in moet komen.....
 
Je kan je afvragen waardoor dat komt :? Misschien is de inruilwaarde gewoon slecht :?





Geintje :+ . Niks mis met een CBR1000RR ;) .

Ik moet zeggen dat de inruilwaarde me niet is tegengevallen bij inruil van een 2004 naar een 2006.

Vrienden die hun 2004 en 2005 R1 in wilden ruilen hadden hooguit hetzelfde of soms zelfs minder ...Ook andere merken zoals een in werkelijk prachtige staat verkerende RSV Mille uit 2004 met extra pijpen en gespoten wielen, minder kms etc zou minder opleveren.

;) :+
 
AFgelopen week iemand gesproken die zijn CBR1000RR heeft ingeruild op een
MV Agusta F4-1000. Zijn reden: Ondanks dat de CBR zeer sterk en snel is vond ie de rij-sensatie tegenvallen.
 
AFgelopen week iemand gesproken die zijn CBR1000RR heeft ingeruild op een
MV Agusta F4-1000. Zijn reden: Ondanks dat de CBR zeer sterk en snel is vond ie de rij-sensatie tegenvallen.

dat is iets waar ik iets aan heb se :)

eindelijk de eerste waardevolle reaktie ;)

thnx
 
of bedoel je deze cbr 1000


h_cbr1000_91.jpg
.
 
ik heb cbr929rr (model 2000-2001) gehad (ok, geen 1000rr)en heb nu al een tijd een gsxr 1000 van 2002.

Ik had nooit gedacht dat het verschil zo groot zou zijn. de honda was goed maar de power niet eens te vergelijken met de soes. de fireblade had eerder iets van men oude ('98) gsxr 750.

Of er nu nog (veel) verschil is tussen deze 2 weet ik niet
 
AFgelopen week iemand gesproken die zijn CBR1000RR heeft ingeruild op een
MV Agusta F4-1000. Zijn reden: Ondanks dat de CBR zeer sterk en snel is vond ie de rij-sensatie tegenvallen.
Ken er ook een die z'n MV (F4)750 met minder dan 1000km weer heeft verkocht om een CBR600RR terug te kopen. The looks was dus niet alles.
 
Ja ik ken ook iemand die zijn blade ingeruild heeft voor een Suzuki.
Hij vond de blade ook wat tam en wilde wat meer pk's.
Of hij er spijt van heeft is nog niet bekend. Hij heeft al wel wat rondgereden op de soes, maar komende zomer moet blijken of de overstap terecht was.



































Piccie van die gast:

101005vermeulen1.jpg
 
krizz, ik begrijp echt niet goed waar je naartoe wilt
tis een heerlijke fiets, en ik zou begod niet weten waar je hem zou voor inruilen
ik weet wel, je rijdt nu op een brommertje :P , maar leer hem eerst ontdekken en probeer dan enkele stellingen neer te zetten ivm met je ondervindingen, en niet gisse op dingen die je totaal nog niet kunt weten
 
krizz, ik begrijp echt niet goed waar je naartoe wilt
tis een heerlijke fiets, en ik zou begod niet weten waar je hem zou voor inruilen
ik weet wel, je rijdt nu op een brommertje :P , maar leer hem eerst ontdekken en probeer dan enkele stellingen neer te zetten ivm met je ondervindingen, en niet gisse op dingen die je totaal nog niet kunt weten

stupid.gif
 
krizz, ik begrijp echt niet goed waar je naartoe wilt
tis een heerlijke fiets, en ik zou begod niet weten waar je hem zou voor inruilen
ik weet wel, je rijdt nu op een brommertje :P , maar leer hem eerst ontdekken en probeer dan enkele stellingen neer te zetten ivm met je ondervindingen, en niet gisse op dingen die je totaal nog niet kunt weten

Hey Eugene :)

ik wil nergens naartoe, ik ga 'de motor zeker eerst een kans geven' maar ben/was gewoon eens benieuwd

maar krijg blijkbaar geen reactie |(
 
Hey Eugene :)

ik wil nergens naartoe, ik ga 'de motor zeker eerst een kans geven' maar ben/was gewoon eens benieuwd

maar krijg blijkbaar geen reactie |(

Mavtri (is zijn nick) die heeft m weggedaan vorig jaar, ik geloof voor een VFR.
En ik dacht omdat hij de 1000rr voor de OBW eigenlijk beetje te snel enzo was.
Maar misschien dat hij nog reageert, kan hij het zelf nog eens uitleggen.
 
Mavtri (is zijn nick) die heeft m weggedaan vorig jaar, ik geloof voor een VFR.
En ik dacht omdat hij de 1000rr voor de OBW eigenlijk beetje te snel enzo was.
Maar misschien dat hij nog reageert, kan hij het zelf nog eens uitleggen.

over het snel zijn ben ik niet bang (heeft immers al op de testbank gestaan)

gaat me vooral over het sturen (heb zowat een klein trauma na een testrit begin 2004 :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan