Wie CBR 1000 RR weggedaan voor andere supersport ?

Spijt dat de Blade weg is ?

  • Ja

    Stemmen: 1 6,7%
  • Neen

    Stemmen: 3 20,0%
  • Een beetje

    Stemmen: 1 6,7%
  • Veel

    Stemmen: 0 0,0%
  • Helemaal niet

    Stemmen: 10 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Ja ik ken ook iemand die zijn blade ingeruild heeft voor een Suzuki.
Hij vond de blade ook wat tam en wilde wat meer pk's.
Of hij er spijt van heeft is nog niet bekend. Hij heeft al wel wat rondgereden op de soes, maar komende zomer moet blijken of de overstap terecht was.



































Piccie van die gast:

(Afbeelding)

_O- _O- _O-

Oke, je hebt gelijk. Maar volgens mij vroeg Kriz nu eindelijk eens serieuze reacties. ;)
 
Ik had in testen wel gelezen dat de CBR1000RR de minste circuitfiets is in het rijtje van de ZX10R, Gixxer 1000 en de R1.
Hij zou het meest normaal zijn, openbare weg geschikt :+ , niet al te spectaculaire vermogensopbouw, wat minder extreme zit en sturen.
De tijden die ze er mee reden waren wel redelijk goed, maar het voelde gewoon erg tam allemaal.

Maar volgens mij is het spijkers zoeken op laag water.
Een CBR1000RR is gewoon. :9

Alleen jammer dat het geen V-twin is. ;)
 
Ik had in testen wel gelezen dat de CBR1000RR de minste circuitfiets is in het rijtje van de ZX10R, Gixxer 1000 en de R1.
Hij zou het meest normaal zijn, openbare weg geschikt :+ , niet al te spectaculaire vermogensopbouw, wat minder extreme zit en sturen.
De tijden die ze er mee reden waren wel redelijk goed, maar het voelde gewoon erg tam allemaal.

Maar volgens mij is het spijkers zoeken op laag water.
Een CBR1000RR is gewoon. :9

Alleen jammer dat het geen V-twin is. ;)

dat heb jij helemaal goed!!!
:Y _O-
 
Mavtri (is zijn nick) die heeft m weggedaan vorig jaar, ik geloof voor een VFR.
En ik dacht omdat hij de 1000rr voor de OBW eigenlijk beetje te snel enzo was.
Maar misschien dat hij nog reageert, kan hij het zelf nog eens uitleggen.
bijna goed maar niet weggedaan om dat een vfr fijner rijdt een 1000RR is waanzinnig maar nadat ik er op assen lekker mee had rondgesjeesd werd ik steeds meer overtuigd dat ik met zo'n ding niets op de OBW te zoeken heb
voor de OBW gaan al die duuzends veel te hard maar op assen was het een waar genoegen.
ik ga nu racen met een cbr600 puur vanwege het budget maar als ik meer aan het racen zou gaan besteden werd het absoluut weer een 1000RR. Voor mij de Fiets.
Als dat gezeik in de pers. Alles was te saai, te loom ed was aan de 1000RR is in het jaar er op gewijzigd aan de R1 en de zx10 zoals "de speelse stuurdemper" :Z van de R1 en de alleen maar op één wiel willen rijden neiging van de ZX10 daarom ziet ie er dit jaar zo saai uit..........

oke oke ik ben niet helemaal objectief ik heb nooit anders gehad als honda's
 
maar om eerlijk te zijn zag ik je topic al aan komen ;) je huidige 1000rr heb je al weer aardig lang en bijna afgepimpt en volgens mij is dat voor jou een misschien nog wel grotere lol van het motorrijden dan er ook daadwerkelijk op rijden.
ik herken er wel iets in :z niet in het pimpen maar wel in het vaak wisselen van brommer :z :+ je moet je toch ergens mee vermaken en is dat dan met motors is dat leuk meegenomen
 
bijna goed maar niet weggedaan om dat een vfr fijner rijdt een 1000RR is waanzinnig maar nadat ik er op assen lekker mee had rondgesjeesd werd ik steeds meer overtuigd dat ik met zo'n ding niets op de OBW te zoeken heb
voor de OBW gaan al die duuzends veel te hard maar op assen was het een waar genoegen.
ik ga nu racen met een cbr600 puur vanwege het budget maar als ik meer aan het racen zou gaan besteden werd het absoluut weer een 1000RR. Voor mij de Fiets.
Als dat gezeik in de pers. Alles was te saai, te loom ed was aan de 1000RR is in het jaar er op gewijzigd aan de R1 en de zx10 zoals "de speelse stuurdemper" :Z van de R1 en de alleen maar op één wiel willen rijden neiging van de ZX10 daarom ziet ie er dit jaar zo saai uit..........

oke oke ik ben niet helemaal objectief ik heb nooit anders gehad als honda's

Hey bedankt mavtri :} met zo'n uitleg heeft kriz wel wat denk ik.

Wat ik verder wil zeggen is kijk eens naar de Superbike racerij. Kijk eens hoe goed de blade het daar doet (okay okay het zijn dan racers en niet echt te vergelijken met de versies waar wij mee op de OBW rijden maar toch). En 99% van ons rijdt toch op de OBW dus................ach wat the heck. Wat maakt het allemaal uit, als je maar lol hebt toch, zou men zelfs op een Dnepr kunnen :X

PS: in welke klasse ga je ook alweer racen mavtri (Superstock, ZAC, of circuitdagen?)
Later :W
 
maar om eerlijk te zijn zag ik je topic al aan komen ;) je huidige 1000rr heb je al weer aardig lang en bijna afgepimpt en volgens mij is dat voor jou een misschien nog wel grotere lol van het motorrijden dan er ook daadwerkelijk op rijden.
ik herken er wel iets in :z niet in het pimpen maar wel in het vaak wisselen van brommer :z :+ je moet je toch ergens mee vermaken en is dat dan met motors is dat leuk meegenomen

Hey Mavtri,

Ik heb hem al wel enkele maanden maar heb er nog geen meter mee gereden :)

Dus beu kan ik hem nog niet zijn ;)
 
Dit was de laatste ;)
full


Wat was het mooi toen ;( ;(
 
Das het probleem.... ene moment hang ik in de bocht.....
800m verder zit ik op eens naast de vangrail???
Tussentijds :? :? :? :?

Oops........ maar van tegen een vangrail aankomen, knapen motoren idd niet zo op.
Hou nu bij je nieuwe bike wel het rubber onder he. Veel plezier dr mee.

Maar je hebt m dus weggedaan vanwege een ongeluk, verder wel tevreden ermee.
En wat zijn de verschillen die je opmerkt met de R1?
 
Oops........ maar van tegen een vangrail aankomen, knapen motoren idd niet zo op.
Hou nu bij je nieuwe bike wel het rubber onder he. Veel plezier dr mee.

Maar je hebt m dus weggedaan vanwege een ongeluk, verder wel tevreden ermee.
En wat zijn de verschillen die je opmerkt met de R1?

Ben ik ook wel benieuwd naar.... :Y :Y :Y
 
Wat de verschillen zijn tussen R1 2003 & 1000RR?
De R1 rijdt een stuk extremer, sneller op zijn achterwiel, makkelijker links/rechts om te gooien.
Standaard remmen zijn slecht van de R1 :( ,
vandaar brakingschijven/sbk blokken/ stalen leidingen. :}
Wat je (niet) merkt is de stuurdemper, de R1 schud iets met zijn kop.
Vermogen is er bij beide voldoende (Blade meer en dat merkte ik wel), Rapid module er tussen bij Ruud Fredriks. :Y

Kortom Beide goede fietsen met hun voor en nadelen.
 
Heb vorig jaar met mijn 1000RR een salto mortale gemaakt en dat heeft de Blade niet echt overleefd, ik gelukkig wel.
Was zeer te spreken over deze motorfiets, maar de looks en test van de GSXR1000-K5 versloegen alle andere en dus kwam er een Gixxer-1000-K5, en ik kan je zeggen dat dat dus een heel groot verschil is met de Honda en de RR is dan ineens iets is wat op een Tourfiets gaat lijken, de Suzuki hangt veel beter aan het gas, heeft geen speling in transmissie, schakelt als de beste en geeft een veel grotere rijsensatie.
Dit is geen verkooppraatje voor Suzuki maar een persoonlijk vergelijk.
De Honda is een beest van een fiets maar de Suzuki doet het op alle fronten net ff beter, vergelijk met andere fietsen heb ik niet, of je moet een BMW K1200S hier mee willen vergelijken.

De 600RR heb ik ook gehad en die heeft welliswaar minder vermogen, sturen (vooral circuitwerk) doet hij als de beste, de versnellingsbak en gasrespons zou ik echter ook bij deze machine beter zien.

Ben benieuwd naar de Gixxer 750-K6 want dat zou dus echt mijn volgende fiets worden.
 
... kwam er een Gixxer-1000-K5, en ik kan je zeggen dat dat dus een heel groot verschil is met de Honda en de RR is dan ineens iets is wat op een Tourfiets gaat lijken, de Suzuki hangt veel beter aan het gas, heeft geen speling in transmissie, schakelt als de beste en geeft een veel grotere rijsensatie.
Dit is geen verkooppraatje voor Suzuki maar een persoonlijk vergelijk.

hier was ik dus bang voor -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan