Wie CBR 1000 RR weggedaan voor andere supersport ?

Spijt dat de Blade weg is ?

  • Ja

    Stemmen: 1 6,7%
  • Neen

    Stemmen: 3 20,0%
  • Een beetje

    Stemmen: 1 6,7%
  • Veel

    Stemmen: 0 0,0%
  • Helemaal niet

    Stemmen: 10 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Als je niet zo'n Held bent, waarom dan deze post ;)

Ga gewoon eens op een GSXR-K5 rijden en je snapt meteen wat ik bedoel.
 
Laatst bewerkt:
Als je niet zo'n Held bent, waarom dan deze post ;)

Ga gewoon eens op een GSXR-K5 rijden en je snapt meteen wat ik bedoel.

talking to me ?

heb vorig jaar mijn GSX-R 1000 K5 op een hoopke gereden op Zolder |( , mij moet je niet meer overtuigen van die motor, is gewoon de max

heb nadien een CBR 1000 RR 2dehands gekocht maar nog geen meter mee gereden tgv kwetsuren van bovenstaande crash, eind maart mag ik terug op een motor kruipen, vandaar dit topic 8-)
 
Ahh, dan wordt het dus tijd om die 1000RR eens uit te gaan laten en te bemerken dat die Honda zich een stuk tammer gedraagt, maar dat is op dit moment misschien wel beter, als jij met de nasleep van een ongeval loopt.
Blijft echter wel feit dat de RR ook dik 160 achterwiel PKs heeft, en dat is nog steeds erg veel.
 
Ahh, dan wordt het dus tijd om die 1000RR eens uit te gaan laten en te bemerken dat die Honda zich een stuk tammer gedraagt, maar dat is op dit moment misschien wel beter, als jij met de nasleep van een ongeval loopt.
Blijft echter wel feit dat de RR ook dik 160 achterwiel PKs heeft, en dat is nog steeds erg veel.

Maak me vooral zorgen om het sturen, de K5 was een fiets die je van de ene kant naar de andere kant kon werpen. Ben bang dat dat met de Blade héél wat minder gaat zijn ...
Vermogen heeft de Blade meer dan voldoende, tis me om het sturen te doen :)
 
Maak me vooral zorgen om het sturen, de K5 was een fiets die je van de ene kant naar de andere kant kon werpen. Ben bang dat dat met de Blade héél wat minder gaat zijn ...
Vermogen heeft de Blade meer dan voldoende, tis me om het sturen te doen :)

Stuurgedrag is enorm te beinvloeden. Bandenkeus, kroonplaat doorsteken, goede instelling van vering. Met jouw investeringen krijg je die Blade minstens net zo agiel als de GSX-R K5!
 
Terug
Bovenaan Onderaan