Wie deelt zijn ervaring met een TOP SELLERIE zadel?

CBottoR

Die hard MF'er
30 sep 2006
567
18
overloon
Hello,

Ik ben de trotse bezitter van een Honda CB1000R. Bij deze motor krijg ik na zo’n 200km echt pijn aan m’n kont. Ik weet dat dit te verhelpen is door wat vaker te stoppen en dat doe ik dus ook. Maar op vakantie moet ik dan om het ½ uur stoppen en dat vind ik wel erg vaak.
Ik ben dus van plan om een comfort zadel te kopen. Ik heb ervaring met Corbin, dit is gewoon erg net en degelijk spul. Corbin heeft geen zadel voor de CB en is ook niet van plan om er een te gaan maken. (volgens de dealer in België, hij heeft namelijk met de US gemaild hierover)
Nu zie ik dat Top Sellerie ook een zadel maakt voor de CB en voor een nette prijs. Ik weet van de SBK in assen dat veel engelse met dit merk zadel rijden.
Wie heeft er ervaring met een zadel van dit merk?
Is het netjes afgewerkt?
Degelijk?
Zit dit ook echt goed?
Kan het tegen een nachtje regen of moet ik dan op een natte spons gaan zitten?
Misschien zijn er nog mensen met andere ideeën?
Als er staat comfort zadel, kan ik dan ook meer comfort verwachten?
 
HE Otto
Op zowel mijn eigen fiets als die van mijn vrouw zitten Top sellerie zadels inc gelvulling
zadels zijn van zeer goede kwaliteiet en schitterend afgewekt
Regenbestendig is afhankelijk van welk materiaal je ze zadel laat maken
probleemloos 8 a 900 kilometer op een dag mee te rijden
gelvulling wordt afgestemd op je gewicht zodat je voldoende tegendruk kan cereeren
Mail anders even je prive mail adres dan kan ik je foto's ervan sturen

Mvg
Willem
 
Ik heb er zelf goede ervaringen mee, heb er 1tje op mijn cb500 zitten, en zit qua model 10xbeter als mijn originele zadel. En het schuimrubber is iets zachter, ideaal al zeg ik het zelf ;)
 
Hello,

Ik ben de trotse bezitter van een Honda CB1000R. Bij deze motor krijg ik na zo’n 200km echt pijn aan m’n kont. Ik weet dat dit te verhelpen is door wat vaker te stoppen en dat doe ik dus ook. Maar op vakantie moet ik dan om het ½ uur stoppen en dat vind ik wel erg vaak.
Ik ben dus van plan om een comfort zadel te kopen. Ik heb ervaring met Corbin, dit is gewoon erg net en degelijk spul. Corbin heeft geen zadel voor de CB en is ook niet van plan om er een te gaan maken. (volgens de dealer in België, hij heeft namelijk met de US gemaild hierover)
Nu zie ik dat Top Sellerie ook een zadel maakt voor de CB en voor een nette prijs. Ik weet van de SBK in assen dat veel engelse met dit merk zadel rijden.
Wie heeft er ervaring met een zadel van dit merk?
Is het netjes afgewerkt?
Degelijk?


Zit dit ook echt goed?
Kan het tegen een nachtje regen of moet ik dan op een natte spons gaan zitten?
Misschien zijn er nog mensen met andere ideeën?
Als er staat comfort zadel, kan ik dan ook meer comfort verwachten?

Ik heb ook nog een goede tip voor je: Kijk eens bij www.sitzbankbezieher.de

De eigenaar van dit bedrijfje maakt zadels voor motorrijders uit heel Europa naar persoonlijke wensen. Echt een heel goede prijs/kwaliteit verhouding.
Een wereld van verschil qua zitcomfort. Het bedrijf zit in Solingen
Voor mij maakte hij dit zadel;
full

Voor meer plaatjes mag je me altijd mailen
(dit zijn natuurlijk wel extreme kleuren, maar gewoon zwart kan natuurlijk ook !)
 
Bedankt voor jullie reacties. www.sitzbankbezieher.de is geen optie dan moet ik nog tot week 25 wachten bovendien gebruiken ze dan het bestaande zadel.
Wel wil ik weten of er iemand goede of slechte ervaringen heeft met gel zadels en of jullie denken dat ik beter wat meer uit kan geven aan een gel zadel?
Volgens mij niet nodig, maar ik probeer gewoon een beetje te peilen......
 
Bedankt voor jullie reacties. www.sitzbankbezieher.de is geen optie dan moet ik nog tot week 25 wachten bovendien gebruiken ze dan het bestaande zadel.
Wel wil ik weten of er iemand goede of slechte ervaringen heeft met gel zadels en of jullie denken dat ik beter wat meer uit kan geven aan een gel zadel?
Volgens mij niet nodig, maar ik probeer gewoon een beetje te peilen......

Volgens mij gebruiken de meeste het originele zadel :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan