Wie doet er motor-vakanties ?

Ik zal eerdaags eens zien dat er wat linkjes bij de reisverslagen worden geplaatst. Komt goed.
(En daarvoor hoef je nog niet eens te likken :+ )

Mooi fotomateriaal op jullie site. Maar misschien dat je een keer een indexpagina met thumbnails per album wilt overwegen?

Tja maar in tegendeel tot mijn motor-ervaring ben ik op gebied van web-sites 'n beginneling.
Ik heb onze site ook in elkaar geknutseld met goedkope software (40€).
Het gaat ons vooral om foto's te kunnen tonen waar we zelf beetje fier op zijn, en om mensen op ideeën te brengen voor toffe motor-trips.
 
http://www.motortrails.nl/
(zijn net terug uit Laos)

Groep ned uit Hilversum

(Afbeelding)

Interessante en mooie site hebben jullie.
Vooral het deel over Turkijke en Roemenië spreekt tot onze verbeelding want volgend voorjaar willen wij via Transilvania naar Istanboel trekken.
Moeten wij in Roemenië en Bulgarije erg opletten (diefstal, overvallen...) of zijn die verhalen overdreven? Heb je er eigenlijk visums of andere papieren voor nodig buiten de gewone identiteitskaart?
Ik ga jullie site toevoegen aan onze links, hopelijk verdienen wij ook 'n plaatsje bij jullie...
 
Laatst bewerkt:
ik ben vant zomer met stel mffers naar oostenrijk geweest. 2 weken met 13 man. was erg leuk maar allereerst doe ik t nooit meer met een zzr 250 :P die kan dat helemaal niet aan, te 2e ga ik neit meer met mensen die ik niet zo heel goed ken en niet met zo'n grote groep, en ten 3e hebben we nogal wat pech gehad met een aantal dingen, laat ik t zachtjes zeggen.
We hebben onwijs mooie dingen gezien en gereden en heel erg gelachen. Maar het was niet echt wat ik in gedachte had :P
 
ik ben vant zomer met stel mffers naar oostenrijk geweest. 2 weken met 13 man. was erg leuk maar allereerst doe ik t nooit meer met een zzr 250 :P die kan dat helemaal niet aan, te 2e ga ik neit meer met mensen die ik niet zo heel goed ken en niet met zo'n grote groep, en ten 3e hebben we nogal wat pech gehad met een aantal dingen, laat ik t zachtjes zeggen.
We hebben onwijs mooie dingen gezien en gereden en heel erg gelachen. Maar het was niet echt wat ik in gedachte had :P

Daarom gaan wij steeds alleen (met ons 2 op 1 motor), we rijden dan waar we willen, zolang we willen en zo snel of traag als we willen. We tanken wanneer we willen, eten waar en wanneer we willen.
In groep rijden kan waarschijnlijk ook fun zijn maar heeft volgens ons meer na- dan voordelen.
Maar zoals steeds, ieder zijn meug.
 
ik ben vant zomer met stel mffers naar oostenrijk geweest. 2 weken met 13 man. was erg leuk maar allereerst doe ik t nooit meer met een zzr 250 :P die kan dat helemaal niet aan, te 2e ga ik neit meer met mensen die ik niet zo heel goed ken en niet met zo'n grote groep, en ten 3e hebben we nogal wat pech gehad met een aantal dingen, laat ik t zachtjes zeggen.
We hebben onwijs mooie dingen gezien en gereden en heel erg gelachen. Maar het was niet echt wat ik in gedachte had :P
In juni dit jaar ben ik samen met 6 andere MF'ers ruim twee weken naar Noorwegen geweest. We kenden elkaar vooraf niet en hebben samen toch ontzettend gelachen en genoten. Ik zou het zo weer doen.

Kijk maar op www.noorwegen2005.nl voor de foto's
 
Paar maand geleden 10 dagen Ierland met me ktm 950
Had hoteletjes in Waterford Killarney Galway Dublin erg erg mooi land, kga volgend jaar weer met me motor weg waarschijnlijk Wales Schotland of weer Ierland :)
 
mooie trip naar de zwarte zee, ik zou het zelf niet doen alleen het taal probleem al en elke nacht bang zijn dat je motor weg is als je s'ochtends wakker wodt.Nee lijkt me niks.

ik ga volgend jaar voor het eerst met de motor op vakantie, ik ga dan naar Italië (lago majore). daar een camping zoeken en dan gewoon dag tripjes maken in Italië en Zwitserland . Tot nu toe ga ik nog alleen al weet ik dat mijn ouders daar ook ergens zullen zitten en m'n colega op nog geen 100km afstand in Zwitserland.

Maar als iemand denkt lijkt me ook wel wat laat maar horen.
 
mooie trip naar de zwarte zee, ik zou het zelf niet doen alleen het taal probleem al en elke nacht bang zijn dat je motor weg is als je s'ochtends wakker wodt.Nee lijkt me niks.

ik ga volgend jaar voor het eerst met de motor op vakantie, ik ga dan naar Italië (lago majore). daar een camping zoeken en dan gewoon dag tripjes maken in Italië en Zwitserland . Tot nu toe ga ik nog alleen al weet ik dat mijn ouders daar ook ergens zullen zitten en m'n colega op nog geen 100km afstand in Zwitserland.

Maar als iemand denkt lijkt me ook wel wat laat maar horen.

Persoonlijk denk ik dat je in Brussel of Amsterdam en zeker ook in Italië meer kans hebt om je motor kwijt te raken dan aan de Zwarte Zee. :?
Enfin dat hopen we toch ;)
 
Paar maand geleden 10 dagen Ierland met me ktm 950
Had hoteletjes in Waterford Killarney Galway Dublin erg erg mooi land, kga volgend jaar weer met me motor weg waarschijnlijk Wales Schotland of weer Ierland :)

De "highlands" staan ook op ons verlanglijstje, maar dat lijstje is lang en we moeten steeds rekenig houden met het weer. En dan is Groot-Bretagne vaak 'n minder goede keuze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan