Wie doet wat tijdens DownUnder?

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje551

Guest
Sommigen gaan zwammen over MSN en hebben het moeilijk...

Een ander gaat surfen op het net...

Wat doet iedereen zoal ipv forum? Gaat de baas krijgen waar hij voor betaald ;)

Ik moest ff naar de stad en nog een extra blokkie om gereden om met de gedachte naar huis terug te keren dat forum er wel weer zou zijn.
Helaas '( Het mocht niet zo zijn.

Maar...we zijn er weer :}
 
Voor de verandering maar eens een beetje gewerkt. Krijg alleen die f*&king 2000 server niet werkend zoals ik het wil. Bye bye 2000, hello NT 4 '(
 
Sommigen gaan zwammen over MSN en hebben het moeilijk...

Een ander gaat surfen op het net...

Wat doet iedereen zoal ipv forum? Gaat de baas krijgen waar hij voor betaald ;)

Ik moest ff naar de stad en nog een extra blokkie om gereden om met de gedachte naar huis terug te keren dat forum er wel weer zou zijn.
Helaas '( Het mocht niet zo zijn.

Maar...we zijn er weer :}

Dat doe ik dus... ;)
 
:) Wij doen het net andersom nt4 naar win 2000....

lijkt me ook de goede volgorde ja...., bij ons op school zijn ze inmiddels ook teruggestapt :j , werkt dus echt ruk...

maargoed, ontopic:

Nou moest ik de hele dag films downloaden en op GoT zitten (leuk van dat vakantiewerk waarbij je 1 van de 6 werkdagen vrij moet nemen...)
 
Vakantie, dus motorrijden, sleutelen aan de motor, nieuwe banden geregeld... Heerlijk weertje vandaag ;)
 
Kuipje gemonteerd op m'n fiets en op GoT gekeken maar je mist toch wel wat '( .
 
Sommigen gaan zwammen over MSN en hebben het moeilijk...

Een ander gaat surfen op het net...

Wat doet iedereen zoal ipv forum? Gaat de baas krijgen waar hij voor betaald ;)

Ik moest ff naar de stad en nog een extra blokkie om gereden om met de gedachte naar huis terug te keren dat forum er wel weer zou zijn.
Helaas '( Het mocht niet zo zijn.

Maar...we zijn er weer :}
MSN'en, met jou :P
 
Motornet.nl, om toch in de forum-stemming te blijven en even naar clubs.nl voor foto's.......

En wat dacht je van motor RIJDEN? OOk al is het nu takkeweer en hoop ik weer op droog asfalt. IK ben nu eenmaal een droogweer rijder, anders wordt de fiets nog viezer dan ie nu al is. Daarnaast houden SC's niet van nat wegdek. Komt goed uit, ik ook niet.
 
heel creatief de rozen ontdaan van de uitgebloeide bloemen ,foto's OBT 1 geupload naar foto site en wachten tot MF weer werkt
 
Voor de verandering maar eens een beetje gewerkt. Krijg alleen die f*&king 2000 server niet werkend zoals ik het wil. Bye bye 2000, hello NT 4 '(

Werken (eigen baas he, dus niet werken geen centjes) en enorm gekloot gehad met nt workstation van meneer gates.

Ik zal blij zijn als alles Red Hat is!

Skoezie, no offense :) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan