Wie durft het te testen?

Niet Waar!!!!

Kreeg er vandeweek ééntje binnen van vorig jaar 4 augustus!!!! :X
Het duurt dus ff maar je krijgt 'm wel!!!
175Euro, 168km/u waar je 120 mag...

neem nu ook ongeveer een jaar de tijd om te betalen B|


das mazzelen, dat is het bedrag bij onmiddelijke inning.
schikking is 185 euro, maar dat gebeurt meestal niet bij buitenlanders.
via uitspraak van de rechter mag je tussen de 275 en 2750 euro afrekenen.

zo mag ik een bedrag van 345 euro afrekenen voor 130 op een autoweg (dus 10 km te hard).
dus zou maar snel betalen :+

http://www.wegcode.be/snelheidsovertreding.php
 


Laat dat clowntje maar weg want het is echt zo.

Een nederlander krijgt gewoon een vette boete thuis op zijn deurmat.

Daarnaast kotm het rgelmatig voor dat er aan de grens een fuik staat waar hollanders die 50km eerder te hard gereden hebben worden opgevangen en met de taxi naar de pinautomaat gestuurt worden.
 
Heb net twee boetes in de brievenbus gekregen. toegestaane snelheid 70km/u, mijn snelheid= 89km/u, beide op enkele honderde meters van elkaar. Eerste door vaste flitspaal, tweede door ongemarkeerde wagen.
€ 175,00 per boete. Dus € 350,00.
Ik had het verkeersbord "70km/u" dat achter een geparkeerde camionette stond niet gezien. Ik vermoed toch echt dat dit opgezet spel is. Een vriend van me had net iets gelijkaardig meegemaakt. Ook hier stond een ongemarkeerde wagen achter een lichte vrachtwagen die voor het verkeersbord stond.
Echt lullig vind ik dat.
Het ergste is dan dat 75% van het geinde geld naar wallonie gaat en daar staan ongeveer 2% van de flitspalen die er in vlaanderen staan. Dus wij betalen en zij profiteren. Lullig
 
Ik kom iedere maand in Belgie en iedere keer staat er 200 of meer op de teller en nog nooit wat gehad. Mischien geluk mischien krijg ik er nog 1 thuis. Ik merk het vanzelf wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan