wie durft

Dus als jij tijdens het stunten op je plaat gaat, en er zijn volgens jouw bewoording geen "foute getuigen", dan bel je gewoon je all-risk verzekering met een of ander lulkoek verhaal, en of ze maar effe willen betalen?

Meen je dat serieus?

Tssssss....


Nee ik betaal me suf aan die hoge *** premie en betaal de evt schade wel uit eigen zak...

Ben toch een rijke kapitalist met 3 huizen in Frankrijk,een vliegtuig,3 auto's,6 motoren,een harem en een eigen olieveld in Iraq...

Djeez... :Z
 
Ik wil proberen in en kort verhaal het een en ander samen te vatten.
Ik hoor heel veel mensen op allerlei forums over het maken van stoppies en wheelys.
Op zich niets mis mee maar op de openbare weg brengt het toch bepaalde gevaren mee.( op een circuit idd ook )
Het een en ander ging ook zo bij de ilegale straatraces.
Ik heb toen het idee van een stoppies en wheelys day gebracht bij automaxx die de legale straatraces organiseerd in de veronderstelling dat er veel animo voor zou zijn ( heel veel hebben het er toch over ).dus dacht ik juist anderen er een plezier mee te doen.( verkeerde inschatting denk ik nu )
Ik ben zelf totaal geen held in het maken van stoppies of wheelys maar was volledig in veronderstelling dat er toch mensen zijn die hun kunsten daar wel op een legale manier wilden tonen.

Vriendelijke groet Hilbert

Zo bedoelde ik het niet, ik denk echt dat het voor sommige amateurs die verder willen komen een hele leuke kans is! Het is alleen van de organisatie een beetje jammer dat ze er niks voor over hebben!
Van jou is het erg sociaal dat je aan 'ons' denkt en ons de gelegenheid wil geven!
 
Nee ik betaal me suf aan die hoge *** premie en betaal de evt schade wel uit eigen zak...

Ben toch een rijke kapitalist met 3 huizen in Frankrijk,een vliegtuig,3 auto's,6 motoren,een harem en een eigen olieveld in Iraq...

Djeez... :Z
Ik kan me aardig vinden in je meeste replies -=MV=-, maar waarom denk je dat die premies zo hoog zijn :?
 
Ik kan me aardig vinden in je meeste replies -=MV=-, maar waarom denk je dat die premies zo hoog zijn :?

Niet alleen daardoor.. ;)

De 1 rijd klaverbladen,de ander stunt een beetje,weer een ander kan gewoonweg niet rijden of heeft een motor die eigenlijk boven zijn kunnen is,de factor domme pech,het dievengilde,de factor overig verkeer en fietsers/voetgangers.

Ze maken allemaal deel uit van onze hoger premie.
Daarbuiten verhogen de maatschappijen deze premie jaarlijks ook nog een keer omdat dat mag.

Tuurlijk tis een beetje aso,maar wie is dat niet in Nederland?!

En als ik kijk naar percentage overige ongelukken en stunt ongelukken (waarbij de allrisk word aangesproken),dan valt die verhouding weer reuze mee.

Maar das een andere discussie.. ;)
 
iedereen praat maar over wel durven maar niemand die het tot nu toe ook in het openbaar wil laten zien.
Maar kan mij er wel iets bij voor stellen zou er ook nog eens goed over na moeten denken voor dat ik er aan begon ik houd zo wie zo liever beide wielen aan de grond.

Hilbert
 
Hallo Allemaal

Ik denk dat ik het maar afblaas tot op heden heeft niemand intresse.
Kan het mij ook wel voorstellen er zijn te veel risicos aan verbonden.
Alhoewel ik er wel bij blijf dat op het circuit de kans op schade kleiner is als op de openbare weg.

Wheely

Hilbert
 
Terug
Bovenaan Onderaan