wie durft

Hilbert

MF'er
2 mei 2004
227
0
Coevorden
Op 3 okt a.s vind er op het TT circuit in Assen de AutoMaxx Street Power Edition 3 plaats.
Dit trekt iedere keer een groot aantal toeschouwers.
Nu is er een overleg geweest met automaxx omtrent de door mij in een eerder topic genoemd wheelys en stoppies day.
Om dit jaar nog een Nederlands Kampioenschap te houden daar is het te kort dag voor maar er is voldoende tijd uit getrokken voor het geven van demos.
Daar ik zelf nog geen centimeter op het achterwiel durf te rijden ben ik zoekende naar mensen die dit wel durven en geen plankenkoorts hebben voor een groot publiek.
Let wel het mag hier op een legale manier op een breed circuit.
Hoe het een en ander word ingevuld is nog niet geheel bekend ik hoop wel voor 1 sept a.s een aantal mensen te hebben gevonden.
Er zijn geen kosten of vergoedingen aan gebonden alleen voor de deelnemers vrij entree.
Er is geen limiet aan het aantal deelnemers maar ik denk dat ik het bij een 16 tal
zal laten.

een ieder die intresse heeft kan mij mailen.

Hilbert
 
Dus we mogen gratis onze motors slopen,onze banden aan gort helpen,ons eigen eten meenemen,ons eigen risico lopen,ons eigen vervoer regelen..etc..

Voor...GRATIS entree?!

Organisatie vult ze zakken en de showmans kunsten mogen het werk doen...

:z :?

Nope daar gaan wij niet heen... :+ O-)
 
Ik hoop niet dat een ieder denkt dat ik een verhaal uit mijn duim loop te zuigen.
Het is voor mij geen prestige dat het moet maar ik hoop echt dat er mensen zijn die dit kunnen en durven.
Men hoeft niet eens tot het uiterste te gaan het gaat tijdens deze demo met veel publiek om mensen warm te maken voor legale wedstrijden ( NK )in 2005.
Moet kunnen toch.

Hilbert
 
Dus we mogen gratis onze motors slopen,onze banden aan gort helpen,ons eigen eten meenemen,ons eigen risico lopen,ons eigen vervoer regelen..etc..

Voor...GRATIS entree?!

Organisatie vult ze zakken en de showmans kunsten mogen het werk doen...

:z :?

Nope daar gaan wij niet heen... :+ O-)
Je maakt toch nu ook wheelies en stoppies op een industrieterrein??? :P
Sloop je dan je banden en motor niet?? :? |(
En nu mag je het voor een groter publiek doen, kan toch ook leuk zijn (behalve als het mis gaat dan :X )

[me]Mr Blonde die zijn voorwiel net 10cm van de grond krijgt :X , stoppies gaan wel beter ;) [/me]
 
Je maakt toch nu ook wheelies en stoppies op een industrieterrein??? :P
Sloop je dan je banden en motor niet?? :? |(
En nu mag je het voor een groter publiek doen, kan toch ook leuk zijn (behalve als het mis gaat dan :X )

[me]Mr Blonde die zijn voorwiel net 10cm van de grond krijgt :X , stoppies gaan wel beter ;) [/me]


Openbare weg..(zonder "foute" getuigen = allrisk verzekering als het misgaat).

Cirquit = niet verzekerd + veel getuigen = dag motor.

Buiten dat...als ik speel doe ik dat in de buurt..en niet elke keer tot de max.
Op zo'n event ga je toch wel 99% op je max rijden...kost de rijder meer..

Gasten verdienen geld zat daarzo..kleine vergoeding o.i.d. zou wel netjes staan natuurlijk.
 
MV ik zou graag vergoedingen geven maar ik krijg ze ook niet.
Ik had verwacht dat men het juist leuk zou vinden voor een groot publiek en op het TT circuit.
Het is niet zo dat men alles aan gort moet rijden op deze dag zou bijzonder spijtig zijn en zonde bovendien.
Als men toch wel eens een wheely of stoppie maakt op de openbare weg lijkt het mij dat je op een breed circuit als Assen minder kans op schade hebt als op de openbare weg.
Maar nogmaals het is niet mijn bedoeling dat er iets of iemand de boel aan puin gaat rijden dan laat ik het liever over gaan.
Want wil beslist niet in een kwaad daglicht worden gezet.

Hilbert
 
Openbare weg..(zonder "foute" getuigen = allrisk verzekering als het misgaat).

Cirquit = niet verzekerd + veel getuigen = dag motor.

Buiten dat...als ik speel doe ik dat in de buurt..en niet elke keer tot de max.
Op zo'n event ga je toch wel 99% op je max rijden...kost de rijder meer..

Gasten verdienen geld zat daarzo..kleine vergoeding o.i.d. zou wel netjes staan natuurlijk.
Zit idd wel wat in.
Maar dat tot de max gaan ben ik het niet helemaal mee eens.
Je zal toch wel steeds verder/hoger gaan anders zit er nooit verbetering in. :) Dus ga je eigenlijk altijd over je max (zij het met kleine stapjes).
Juist op zo'n evenement zou ik maar tot 80% gaan ofzo.
 
MV ik zou graag vergoedingen geven maar ik krijg ze ook niet.
Ik had verwacht dat men het juist leuk zou vinden voor een groot publiek en op het TT circuit.
Het is niet zo dat men alles aan gort moet rijden op deze dag zou bijzonder spijtig zijn en zonde bovendien.
Als men toch wel eens een wheely of stoppie maakt op de openbare weg lijkt het mij dat je op een breed circuit als Assen minder kans op schade hebt als op de openbare weg.
Maar nogmaals het is niet mijn bedoeling dat er iets of iemand de boel aan puin gaat rijden dan laat ik het liever over gaan.
Want wil beslist niet in een kwaad daglicht worden gezet.

Hilbert


I know... :)

Het is leuk voor mensen met sponsors (zoals AVZ/wheelyking etc..)

Al zouden zij er weinig aan verdienen..dan hebben ze iig nog backup.

Tis ook top dat het georganiseerd word... *D

Als ik m'n fightertje had zou het bv leuk zijn..maar om m'n goede fiets te gebruiken voor zoiets..das zonde.. :P

Gaat mij er meer om dat op bv. een megameeting etc je voor jezelf speelt,het is kleinschalig (nouja paar honderd motor rijders :+ ),je klooit ff wat en na 15 minuten heeft men het wel gezien.

Op zo'n groot event verwacht het publiek wel wat,wil jezelf ook extra je best doen etc.

Dit brengt meer risico's met zich mee naast de kosten..

Daarom zie je op dat soort evens vaak alleen de "pro's" rijden en evt als kleine aanvulling de "semipro's" <--denk bv aan wheelyday van AVZ..
Zij doen de show,daar komt K.Carmicheal weer bij (beide verdienen wat als is het alleen maar de kostenloos stelling).

Zie ook het ONK stunten wat op de Motor Rai gaat gebeuren.

Zelfde idee als van jou.. weinig animo onder de rijders.
Tuurlijk een paar doen gerust mee voor de eer.
Maar het overgrote deel heeft toch zo z'n twijfels.

:)


Zit idd wel wat in.
Maar dat tot de max gaan ben ik het niet helemaal mee eens.
Je zal toch wel steeds verder/hoger gaan anders zit er nooit verbetering in. :) Dus ga je eigenlijk altijd over je max (zij het met kleine stapjes).
Juist op zo'n evenement zou ik maar tot 80% gaan ofzo.


Ken je het effect van publiek dat meer wil en uit zijn dak gaat?

Je gaat vanzelf (niet altijd) ..je laat je snel opnaaien op zo'n event.

Heb diverse pro buitenlandse stuntrijders ook al op hun plaat zien gaan voor dat ene beetje respect meer.. :+
 
Openbare weg..(zonder "foute" getuigen = allrisk verzekering als het misgaat).

Cirquit = niet verzekerd + veel getuigen = dag motor.



Gasten verdienen geld zat daarzo..kleine vergoeding o.i.d. zou wel netjes staan natuurlijk.

Ik zou wel willen maar het bovenstaande is niet geheel onzin. Plat gaan is dag fiets ;)
 
De bedoeling was smorgens testen in de oude veenslang.
Als dat allemaal en naar ieders wens verloopt smiddags naar de hoofd tribune.
Er mag smorgens ook nog worden aan gegeven als men er liever van af ziet.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat een ieder bang is om zijn machine in puin te rijden ik zou het niet graag op mijn geweten hebben.
Maar als er mensen zijn die wel intresse hebben kunnen zij mij mailen zoniet kan ik het ook niet veranderen dan gaat het feest niet door.
Maar ook de autos die mee doen aan de legale straatraces lopen hetzelfde risico maar mischien dat daar de kans op brokken minder is.

Hilbert
 
Laatst bewerkt:
Ik zal een paar mensen inlichten van Scootertuning.net stuntteam .Die gast heeft ook een gsx-r 600 voor zover ik weet en z'n scooter zal toch eventueel ook wel welkom zijn (hij geeft een leuk showtje voor zover ik weet)
 
Openbare weg..(zonder "foute" getuigen = allrisk verzekering als het misgaat).

Dus als jij tijdens het stunten op je plaat gaat, en er zijn volgens jouw bewoording geen "foute getuigen", dan bel je gewoon je all-risk verzekering met een of ander lulkoek verhaal, en of ze maar effe willen betalen?

Meen je dat serieus?

Tssssss....
 
Ik zal een paar mensen inlichten van Scootertuning.net stuntteam .Die gast heeft ook een gsx-r 600 voor zover ik weet en z'n scooter zal toch eventueel ook wel welkom zijn (hij geeft een leuk showtje voor zover ik weet)
zou ik geen interesse in hebben in een scooter,maar misschien dat er mensen zijn die wel een pleepot op zijn achterwiel voorbij willen zien komen.
 
Op donderdag 12 augustus 2004 08:39 schreef Max_Kool het volgende:Dus als jij tijdens het stunten op je plaat gaat, en er zijn volgens jouw bewoording geen "foute getuigen", dan bel je gewoon je all-risk verzekering met een of ander lulkoek verhaal, en of ze maar effe willen betalen?

Meen je dat serieus?

Tssssss....

Denk niet dat je het zo moet doen na wat gestunt Klikkerdeklik heb je in ieder geval "foute getuigen zat" :X
 
Het is leuk voor mensen met sponsors (zoals AVZ/wheelyking etc..)Heb diverse pro buitenlandse stuntrijders ook al op hun plaat zien gaan voor dat ene beetje respect meer.. :+

Als wij ergens een gratis show gaan geven en dat word bekend, wil straks niemand meer betalen! Zou niet echt slim zijn!

Wel hebben wij een sponsor, dynostar (www.dynostar.nl), als je hun daar laat komen, willen hun in veel gevallen onze show betalen, maar dan moet je ff contact met hun opnemen, of ze dat willen enzo...

En ja, mensen gaan heeeele gekke dingen doen als er publiek is! Je krijgt adrenaline als de mensen anthousiast zijn, en dan wil je meer en doe je gekker en wordt het vaak té gek en gaathet mis...

Ik ben het er wel mee eens dat de organisatie zich er makkelijk vanaf wil brengen. Ze willen wel vermaak, maar het mag niks kosten! En ze laten het jou regelen!

En over dat warm laten lopen voor een NK, er is dit jaar een NK op de motorrai, dus dat hoeft al niet meer...

Maargoed, het is wel leuk dat ze mensen de kans willen geven en voor een beginnend stuntteam dat meer bekendheid nodig heeft is het misschien wel iets...
 
Ik wil proberen in en kort verhaal het een en ander samen te vatten.
Ik hoor heel veel mensen op allerlei forums over het maken van stoppies en wheelys.
Op zich niets mis mee maar op de openbare weg brengt het toch bepaalde gevaren mee.( op een circuit idd ook )
Het een en ander ging ook zo bij de ilegale straatraces.
Ik heb toen het idee van een stoppies en wheelys day gebracht bij automaxx die de legale straatraces organiseerd in de veronderstelling dat er veel animo voor zou zijn ( heel veel hebben het er toch over ).dus dacht ik juist anderen er een plezier mee te doen.( verkeerde inschatting denk ik nu )
Ik ben zelf totaal geen held in het maken van stoppies of wheelys maar was volledig in veronderstelling dat er toch mensen zijn die hun kunsten daar wel op een legale manier wilden tonen.

Vriendelijke groet Hilbert
 
Terug
Bovenaan Onderaan