wie een kuil graaft voor een ander....

duc 750 ssex ie

MF veteraan
19 okt 2004
9.520
10
Zwijndrecht (Zuid Holland)
Ik rij gisteren van Den Haag naar Zwijndrecht tussen de file door na een dagje archieven onderzoek.
komen er een paar andere motorrijders langs en ik pik aan bij hen, worden we er opeens niet langsgelaten door een busje met dakbedekkers, ze gingen express heel dicht tegen de strepen rijden, en in zijn spiegel naar ons kijken doordat de auto links een beetje ruimte gaf konden er toch een motor of drie langs die eikels ik was de laatste van het groepje en ik kon er net niet langs, in eens zie ik hem hard remmen ik denk duss die zit me te narren....... :(
is hij doordat hij steeds in zijn spiegel zat te kijken op zijn voorganger (een dikke mercedes) gereden.........
ik zeg boontje komt om zijn loontje.
 
Laatst bewerkt:
en hij zakte zo ver door zijn stoel dat hij op het asfalt terecht kwam :P

zwaaide je daarna nog even vriendelijk dat hij je er toch even langs liet? O-)
 
En die in zijn gezicht;

full


Geweldig. Hier mogen elke dag topics over geopend worden!!!
 
of stoppen en bij de politie melden dat de lul meer bezig was jullie te hinderen dan op het verkeer te letten, opzettelijk anderen in gevaar brengen dus...
Zal de mercedesrijder ook wel prettig vinden om te horen....

mmmm, lekker natrappen, maar dat verdient ie.
 
Geweldig dit :+ *O*

Niet ff gestopt om ff te babbellen :P
 
Ik rij gisteren van Den Haag naar Zwijndrecht tussen de file door na een dagje archieven onderzoek.
komen er een paar andere motorrijders langs en ik pik aan bij hen, worden we er opeens niet langsgelaten door een busje met dakbedekkers, ze gingen express heel dicht tegen de strepen rijden, en in zijn spiegel naar ons kijken doordat de auto links een beetje ruimte gaf konden er toch een motor of drie langs die eikels ik was de laatste vaan het groepje en ik kon er net niet langs, in eens zie ik hem hard remmen ik denk duss die zit me te narren....... :(
is hij doordat hij steeds in zijn spiegel zat te kijken op zijn voorganger (een dikke mercedes) gereden.........
ik zeg boontje komt om rijn loontje.

Geweldig, zal ze leren die "witte bestelbusjes maffia"
_O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan