Wie gaan er 5 Mei allemaal naar Zolder?

Sticker van racing-bikes.nl ? hoe kom je daar aan ? Wij stonden vlak bij de trap van de oto-bar...

Die stickers heeft Marc er bijna 2 jaar geleden zelf op geplakt, met mij. Was toen verrekte koud.
Stond met de bus schuin tegenover de oto-bar.
Heb nog ff met Marc gepraat tussen de middag.
 
hallo allemaal
ik heb zo'n toffe dag gehad maandag helemaal te gek ik was daar samen met fzr 400 en met een cbr 600 maar die reed bij de gevorderde.er waren inderdaad maar weinig meiden maar zo met z'n drietjes met een prive marshall (die ik trouwens ook erg tof vond ) was het toch wel heel gaaf.ik heb er een hoop van geleerd.
zal zeker nog een keer gaan en dan hopen dat ik dan lekker met de groep mee kan.
nou ik zo die foto's allemaal aan het kijken ben herken je inderdaad mensen die je die dag gezien heb maar op dat moment natuurlijk niet wist wie het waren.

en micky jammer dat je de 5e sessie er niet bij was want toen lag het tempo toch wel een stukje hoger was echt gaaf.

groetjes *D
 
Wij stonden naast oa. DarkGixxer maar die zei niet eens goeiedag :? Zal het wel te druk gehad hebben met zichzelf.

Heeeee... ik zie nu pas op de foto's dat jij het was... |(
Motors herken ik misschien wel... maar ik weet niet hoe iedereen eruit ziet heeee !? Anders had ik wel minder druk met m'n eigen bezig geweest :X

Nog wel effe bij Dutch Chilli gestaan... (Die herkende ik wel)....
 
Heee Pork.. welke voorrijder reed er op die licht blauwe gsx-r 1000?
Waarschijnlijk bedoel je Hans Knoppers.. blauwe Gix 1000 met rode kont.

Steelwheel en ik stonden (heel de dag) naast je en ik heb nog "Ray" geroepen toen ik jouw motor herkende, je keek nog maar dat ik tegen je aan het praten was is dan schijnbaar niet echt doorgedrongen denk ik??
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk bedoel je Hans Knoppers.. blauwe Gix 1000 met rode kont.

Steelwheel en ik stonden (heel de dag) naast je en ik heb nog "Ray" geroepen toen ik jouw motor herkende, je keek nog maar dat ik tegen je aan het praten was is dan schijnbaar niet echt doorgedrongen denk ik??

Ik heb het niet in de gaten gehad... sorry dat ik zo onbeleefd over kwam dan.....
 
Wat heeft Hans nu weer gedaan :?

Hij nam me geloof ik na de 6e sessie ter zijde.. en complimenteerde me, hij gaf me nog wat tips enzo.... nu weet ik wie hij is dus... Ik heb jou niet gezien eigenlijk... maar ja mensen die naast me staan heb ik ook niet in de gaten (haga-san)....
 
Tot mijn verbazing trouwens..mijn banden waren echt compleet onaangetast door het knallen daar! Normaal gesproken hangen de rullen aan je band (vorig jaar op Zandvoort waren mijn banden mooi geruld, BT56SS toen)...mijn maten hadden ook allemaal de vellen aan de banden hangen, maar aan mijn banden was echt (bijna) niks aan te zien!
Ligt dat alleen maar aan de banden? Of ook afstelling rijwielgedeelte en manier van gas geven?

En ga niet zeggen dat ik niet hard gereden heb, want ik was het snelst van ons groepje...

Heb het al eens gezegd, maar doe het nog eens: Diablo's zijn helemaal :} :}
 
Tot mijn verbazing trouwens..mijn banden waren echt compleet onaangetast door het knallen daar! Normaal gesproken hangen de rullen aan je band (vorig jaar op Zandvoort waren mijn banden mooi geruld, BT56SS toen)...mijn maten hadden ook allemaal de vellen aan de banden hangen, maar aan mijn banden was echt (bijna) niks aan te zien!
Ligt dat alleen maar aan de banden? Of ook afstelling rijwielgedeelte en manier van gas geven?

En ga niet zeggen dat ik niet hard gereden heb, want ik was het snelst van ons groepje...

Heb het al eens gezegd, maar doe het nog eens: Diablo's zijn helemaal :} :}
extreme-RED is dat niet helemaal met je eens..
Op maandag 05 mei 2003 21:59 schreef extreme-RED het volgende:Het gas er weer op daar ging het fout, dat ging dus af en toe met een zwieber aan het achterwiel. Net gekeken ook naar mijn profielindicatie van achterband, zit op de hellingshoek, aan rechterkant gelijk met profiel.
Is dan ook al 3000 km gebruikt, voor 80% op circuit.
SuperCorsa e.d. gaat men er al naar 700 km af, trainings kilometers. De grip komt eens aan zijn eind.
En ja, ook ik moet mezelf nog niet "dood'remmen voor een bocht.

Maar de banden waren Diablo's, en snelste tijd is 1.52 laag.

ps: je kan altijd harder, alleen rijdt eenieder die het zelf allemaal moet bekostigen toch met enige reserve.
Kwas iig ERG blij met mijn RSjes.. (ook al gingen ze af en toe glijden.)
 
Tot mijn verbazing trouwens..mijn banden waren echt compleet onaangetast door het knallen daar! Normaal gesproken hangen de rullen aan je band (vorig jaar op Zandvoort waren mijn banden mooi geruld, BT56SS toen)...mijn maten hadden ook allemaal de vellen aan de banden hangen, maar aan mijn banden was echt (bijna) niks aan te zien!
Ligt dat alleen maar aan de banden? Of ook afstelling rijwielgedeelte en manier van gas geven?

En ga niet zeggen dat ik niet hard gereden heb, want ik was het snelst van ons groepje...

Heb het al eens gezegd, maar doe het nog eens: Diablo's zijn helemaal :} :}

Compleet onaangetast is op z'n minst opmerkelijk te noemen, maar hoe een band er uit ziet na circuitgebruik hangt van een aantal factoren af nl:
[*] De bandenspanning is een hele belangrijke, voor mij was 1.9 voor en 2.0 achter ideaal maandag
[*] De afstelling van je vering, met name de achterschokbreker is van grote invloed op de achterband
[*] Je manier van uitaccelereren uit een bocht, wat ik maandag veel gezien heb zijn rijders die relatief langzaam een bocht insturen, relatief langzaam door de bocht gaan en bij het uitkomen proberen zoveel mogelijk gas te geven. Bij deze rijstijl krijgt de achterband ze flink voor zijn kiezen. Beter is met een hogere snelheid insturen en goede vloeiende lijn rijden en halverwege de bocht de gas al geleidelijk aan beginnen open te draaien ipv op het einde van de bocht.
[*] Straatbanden of circuitbanden; gewone straatbanden worden al vrij snel te heet op het circuit, de Diablo's zijn wat dat betreft meer een kruising tussen een circuit- en een straatband.
 
*SCHOP*

Moet wel een héél mooi filumpje worden hè :)
Volgens mij komt er weinig fillumpie.
Op maandag 05 mei 2003 22:42 schreef DutchChili het volgende:
Beeld van de cam was over het algemeen vrij k#t. Er zit vocht in de lens.....
Maar je zou gewoon op DC zijn site kunnen kijken HE :? :P
(daar staan er al een tijdje iig 3)
 
En ga niet zeggen dat ik niet hard gereden heb, want ik was het snelst van ons groepje...

Heb het al eens gezegd, maar doe het nog eens: Diablo's zijn helemaal :} :}

Jij reed toch met die twee andere meiden in een goepje. Lekker he zo'n prive marshall die een beetje rekening met je houdt. :9
 
Die van steenbergen mag "ons" wel bedanken voor alle tips...e.d. anders had ie mooi achter aan gereden })




Na een erg spannende race in het zonnige Hengelo heeft Michel van Kleef met een derde plaats zijn eerste podiumplaats behaald in het Nederlands Kampioenschap Supersport 600.

Met de start was de Slijk-Ewijkenaar niet al te best weg. De eerste ronde kwam hij als zevende door in een groep van vijf man. In de daarop volgende ronden ontstond een groots gevecht in deze groep om plaats drie tot en met acht. Tijdens dit gevecht moesten Erik van Loon en Harry van Beek de strijd staken door valpartijen. Ondertussen liep Barry Veneman steeds verder uit op de eerste plaats gevolgd door Sebastiaan Legrelle en Torleif Hartelman. De Belg Legrelle hield het halverwege de race echter voor gezien door te weinig brandstof, kort nadat Hartelman uitviel met een opgeblazen blok. Door het wegvallen van deze vier coureurs schoof Michel door naar de derde plaats met voor zich Ron van Steenbergen en vlak achter zich Rene Winkel. Ron van Steenbergen was inmiddels al te ver uitgelopen om nog bij halen. Rene deed er nog alles aan om het Michel moeilijk te maken, maar de Slijk-Ewijkenaar hield zijn hoofd koel en pakte zijn eerste podium! De volledige uitslag vindt u onder aan deze pagina.

Ron van Steenbergen, Barry Veneman en Michel op het podium in Hengelo.

Michel zelf was door het dollen heen: "Eindelijk weer het podium!!". "Dit maakt de pech die we de vorige race hadden weer een beetje goed" aldus Michel. Ook de rest van het team was uitermate tevreden over de uitstekende prestatie van Michel. Door de derde plaats in Michel opgeklommen naar de zesde plaats in de tussenstand om het Nederlands Kampioenschap Supersport 600. De volledige tussenstand vindt u onder aan deze pagina.

De volgende race zal 25 mei plaatsvinden op het TT-Circuit van Assen. Tijdens deze race-dag zal ook het WK-endurance worden verreden. Momenteel is Stichting Racing Team Michel Van Kleef zich nog aan het beraden om ook hier aan deel te nemen.

Uitslag NK Supersport 600, Hengelo 11-05-2003
(20 van de 42 rijders getoond). Nr. Naam Rij Nr. Motor Punten
1 Barry Veneman, NL 1 Honda 25
2 Ron van Steenbergen, NL 9 Honda 20
3 Michel van Kleef 7 Honda 16
4 Rene Winkel, NL 6 Honda 13
5 Tom Vanlandschoot, B 62 Yamaha 11
6 Jeroen Turkstra, NL 13 Honda 10
7 Marco Ophey, NL 91 Yamaha 9
8 Marc Fisette, B 87 Yamaha 8
9 Allard Kerkhoven, NL 10 Yamaha 7
10 Ivan Batens, B 66 Yamaha 6
11 Johan Bastiaanse, NL 22 Kawasaki 5
12 Arno Veijer, NL 50 Honda 4
13 Stuart Voskamp, NL 69 Yamaha 3
14 Matthijs van der Wall, NL 73 Yamaha 2
15 Job van Velzen, NL 55 Yamaha 1
16 Mark Reiman, NL 53 Kawasaki -
17 Gert Linthorst, NL 20 Kawasaki -
18 Ruud van Stralen, NL 19 Yamaha -
19 Rene Schokker, NL 123 Kawasaki -
20 Joan Veijer, NL 51 Honda -
 
Terug
Bovenaan Onderaan