Wie gaan er allemaal naar de Bol d'Or dit jaar?

Viccie

MF veteraan
Donateur
8 mrt 2003
45.304
42
Breda
17 en 18 september is het weer tijd voor de Bol d'Or 2005 8-)
24 Du Mans ben ik ook al geweest samen met EdBracame :} dus nu wordt het tijd om ook eens bij de Bol d'Or te gaan kijken. Ik ben voornemens om samen met mini mistress op vrijdag die kant op te rijden, tentje opzetten op/om het circuit op vrijdagavond, biertje pakken, zaterdag/zondag lekker motors kieken, zondagmiddag weer terug rijden naar Le Pays-Bas. (Zover is het niet tenslotte, een km of 650 vanaf Breda)

Wie gaan er allemaal nog meer naar de Bol d'Or dit jaar? *D


affiche2005.jpg


http://www.boldor.com/
 
Lijkt me leuk, en gelukkig is het niet in augustus maar september! O-)

Onder voorbehoud dus, anders staat dat canvas ook maar weg te rotten..
 
Laatst bewerkt:
Zal je leren om te crossposten, feeks!
Kop dicht sloerie, anders ram ik 'm dicht.
Weet niet waar het idee vandaan is gekomen dat ik gediend ben van jou en je practijken?
Opeens contact zoeken met Vic, opeens in "mijn" topics posten.
Als je nou zo wanhopig bent, ga dan lekker naar de Geleenstraat. Of beter, zoek iets op uit je eigen omgeving.
Komt er op neer dat ik niet gediend ben van die loopt-achter-mijn-hol-aan- attitude, dus als je niets boeiends te melden hebt, blijf dan gewoon uit mijn buurt. Zowel virtueel als irl.
 
Kop dicht sloerie, anders ram ik 'm dicht.
Weet niet waar het idee vandaan is gekomen dat ik gediend ben van jou en je practijken?
Opeens contact zoeken met Vic, opeens in "mijn" topics posten.
Als je nou zo wanhopig bent, ga dan lekker naar de Geleenstraat. Of beter, zoek iets op uit je eigen omgeving.
Komt er op neer dat ik niet gediend ben van die loopt-achter-mijn-hol-aan- attitude, dus als je niets boeiends te melden hebt, blijf dan gewoon uit mijn buurt. Zowel virtueel als irl.


Egocentrisch geval.. Heb je dan niet in de gaten dat't me om Vic te doen is? :(
 
Maar goed.
Ik ben er dus 2 jaar terug geweest, en het is echt heel erg leuk. *O*
Veel mensen, je staat direct aan het circuit met je tentje. Het is er 100% gezellig, en de race is, zeker s'nachts, fenomenaal! *D *O*
 
Maar goed.
Ik ben er dus 2 jaar terug geweest, en het is echt heel erg leuk. *O*
Veel mensen, je staat direct aan het circuit met je tentje. Het is er 100% gezellig, en de race is, zeker s'nachts, fenomenaal! *D *O*

rood opgloeiende remschijven in het donker enzo :9
 
willen we mijn topic even gezellig houden :?

Dit gaat over het uitje van mij en mini mistress naar de Bol d'Or en we zijn benieuwd wie er nog meer gaan zodat we die 's avonds op de camping kunnen opzoeken om een biertje (of twee O-) ) te drinken gezamelijk.
Jullie onderlinge relatieproblemen vecht je maar ergens anders uit, niet in mijn topic.

Dank u.


Dus.. wie gaat er ook naar de Bol d'Or *D
Bij de 24H Du Mans viel het me al op dat er bijna geen buitenlanders zijn, het is echt een frans feestje. Is dat bij de Bol d'Or ook zo?
 
ff wat piccies van de 24H Du Mans om iedereen een beetje enthousiast te maken 8-)

full


Het team van GMT94 bezig met een pitstop. Uiteindelijk zouden ze als eerste over de streep komen :}
 
full



een euuhh... stokbrood met een worst, friet en mosterd als lunch :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan