Wie gaan er allemaal naar de TT dit jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendr1k

MF veteraan
3 jan 2007
4.302
0
vijfhuizen
Naar aanleiding van de vraag in het aankoop topic op de motorbeurs dan toch maar het topic wie gaan er allemaal naar de TT dit jaar.

Ik ga in ieder geval samen met Danieller1 en we zitten op de winterdijk tribune.
We zijn wel nog aan het twijfelen of we ook vrijdag zullen gaan.

Wat doen jullie?
 
Ik ben 4 jaar achter elkaar naar de TT geweest en ik zat toen op de hoodtribune. Heb het nu wel gezien voor dat bedrag moet ik zeggen...

Misschien ga ik nog wel maar dan gewoon op de duinen zeg maar.
 
Ik ga alleen vrijdag even bij de training kijken ;)
Voor de prijzen die ze durven vragen zie ik het thuis beter :?
 
Ik ga zaterdag heen met het vrouwtje, waar we precies gaan zitten weten we nog niet!
Wat we wel doen is hopen dat het niet gaat regenen B|
 
Zaterdags, misschien op de hoofdtribune en anders op de strubben in kuipstoeltjes :X
 
Wij gaan woensdag heen, zondag terug. Maken er weer een mooie mini-vakantie van. En zaterdag uiteraard naar de race *O*
 
ik ook, en hopelijk kuiprstoeltjes.
Niet net als vorig jaar stoeltjes beloven en een gare houten bank krijgen voor 55€ -O-
 
Lijkt me een vraag om 2 weken ervoor nog eens te stellen, zoals altijd roept iedereen dat ze gaan, net als met dingen die georganiseerd worden. Tegen de tijd dat het zover is heeft die opeens 'dit', een ander heeft opeens 'dat'....
 
Ik ga ook heen samen met fs-sportmuis! Kheb mn kaartjes al besteld voor de TT-world tribune.
Daar hebben we vorig jaar ook gezeten, prima uitzicht! (wel n blikken kont gekregen van die planken :+ )
Kheb zon beetje 10jaar op de stekkenwal gezeten maar die heeft zn charme verloren! '(
 
Nope, ik kijk wel lekker op TV. Hoef ik me ook niet te ergeren aan het kutpubliek wat in grote getale aanwezig (en dan met name alleen tijdens de MotoGP wedstrijd zelf en het ervoor en daarna laat afweten terwijl de MotoGP echt niet de leukste race is, 125 en 250 is veel leuker en spectaculairder i.m.o.).
 
ik ga altijd vrijdags kijken zie je de sessies 2 keer voor de helft van de prijs duh

't is toch wel een beetje duur geworden,als je eerst naar de stad gaat en daarna nog eens naar de wedstrijd .


Dus weer lekker voor de buis zitten zie je heel het circuit :] :]
 
ik denk dat ik er de vrijdag nog wel ben...
TT zelf denk ik niet... maar gewoon op tv volgen........
 
Als het goed is ga ik ook, ik koop de kaarten van Coter die er een paar over had, dit naar aanleiding van een topic waarin een of andere smiecht 5 kaarten voor de hoofdtribune aanbood voor 600 euro.
Ik betaal Coter nu de kostprijs, en wou hem via deze weg iig nog even zeggen dat ik dat heel schappelijk van hem vind! Hoop dat die lutser met die 5 kaarten in zijn mik blijft zitten :r
 
Ga elk jaar met vaste groep.

Dit jaar voor het eerst op de Haarbocht tribune. Afgelopen jaren altijd op Strubben en Stekkenwal gezeten.
 
Ga voor de 23 ste keer en elke keer blijft een feest op de hoofdtribune en daarna proberen om de pits in te komen.
En bij de bobo's een pilsje te drinken en daarna nog op handtekeningen aktie van rossi.
De tt verveelt nooit,wordt alleen wel weer een keer tijd voor een nederlander op het podium zoals hans spaan .
 
the blue one,
als de kaarten binnen zijn dan meel ik je zoals afgesproken en dan zie ik je zo en zo op de hoofdtribune.
mischien wil je wel mee de pits in.
 
NEE, ik ga niet meer na de debacle van de nieuwe strubben tribune.....stoelen besteld en waardeloze en te krappe bank gekregen..... Ohja, heb wel vorige week een brief van de organisatie gekregen waarbij je 10 euro korting kreeg op een stoel als genoegdoening....goede actie maar nogmaals ik ga niet.

Ik ga begin juni naar de ducati club races want om de clubraces en de TT te bezoeken gaat me teveel kosten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan