Wie gaan er allemaal naar de TT dit jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ales ik tijd heb ben ik zeker aanwezig.

Wie wil de nieuwe GP sounds nou missen??!!!!
 
Yep ga alleen op de zaterdag, misschien op vrijdag. Donderdag ga ik al naar Pearl Jam dus dat gaat ff niet. Kaartjes zijn al bevestigd: hoofdtribune vak E rij 13 stoel 1 voor t 6e jaar!!
 
ah, het voorbeschouwen is alweer begonnen! :)

Ik ga om het jaar met mijn vader, 2 ooms en een oude buurman uit Assen naar de TT. Dit jaar weer! *O*
Waarschijnlijk winterdijk, kaarten zijn nog niet besteld.. vanavond waarschijnlijk wel. *O*
Kaartbevestiging schijnt toch zéér lang te duren?!
Waarschijnlijk ga ik wat eerder naar Assen om de TT Nacht in te duiken met mijn nicht, of rijden pa & ik op de bandit s'ochtends vanaf Hoogerheijde naar Assen. *D Zijn we nog niet helemaal overuit.

Heb er wel flink veel zin in! *O*
 
Laatst bewerkt:
:Y Zaterdags...vakantie zo gepland dat we de donderdag ervoor weer terug zijn :P

ff kijken hoe het met de kaartjes staat (zijn besteld)
 
Laatst bewerkt:
Ook hier zijn kaarten bestelt! *O*

Winterdijktribune, vak H rij 2, stoelen weet ik even niet zo gauw uit mijn hoofd, vraag ik nog wel na.

Maar nu is mijn vraag : rij 2 klinkt laag, zitten we dan ook helemaal beneden aan het talud? -O- dat vind ik zelf iets minder namelijk. :P
 
3x Winterdijk tribune vak G rij 2, gisteren besteld hoop dat het een beetje mooie plekken zijn. vorig jaar ook geweest, was wel goed bevallen alleen waren dat toen wel staanplaatsen. :]
 
ZEKERS ben er elk jaar bij al vanaf mijn 11de dusz komt wel goed
ga op de motor naar beide trainingsdagen
de racedag gaan we lekker al bierdrinkend en schreeuwend met de vriendenclub op de Harleytrapson *O*

en gewoon lekker op het talud ergens bij de zuidlus
 
Laatst bewerkt:
Ok gaan we verder in dit fijne topic waar niemand bijhoudt wie er gaan, ik zeg beetje nutteloos !! Beetje flauw moderators
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan