Wie gaan er allemaal naar de TT?

Wat een drukte... vanaf Eemshaven(n33) eerst helemaal naar beilen moeten rijden, daar omkeren, weer het circuit voorbij, weer omkeren en pas toen konden we naar het circuit.. zelfs om half 11 stonden er nog dikke files.
 
Wat een drukte... vanaf Eemshaven(n33) eerst helemaal naar beilen moeten rijden, daar omkeren, weer het circuit voorbij, weer omkeren en pas toen konden we naar het circuit.. zelfs om half 11 stonden er nog dikke files.

Ook met de auto zeker _O-
 
Moet je eens proberen weg te komen, sta n al een uur in de auto op het parkeer terrein... :/
Ach, ik heb een half uur de motor lopen duwen. Dynamo stuk, waardoor hij uitviel net nadat we de parkeerplaats af waren.. :(
De reis mogen vervolgen achterop een Kawasaki zx6r. Niet bepaald comfortabel.
 
Laatst bewerkt:
Waarom gaat dan ook iedereen via dezelfde (hoofd)wegen. Ga via binnenwegen naar Assen. Zet de auto bijvoorbeeld in Baggelhuizen en neem evt.de fiets mee in de auto. Binnen een paar minuten ben je bij het circuit.
 
Voor Europese begrippen is ons wegennetwerk en openbaar vervoer uitstekend. Wij zeuren omdat we vergelijken met wat we kennen, maar in Engeland is 'effe de trein pakken' een hele onderneming bijvoorbeeld. Verschillende aanbieders en verschrikkelijke prijzen op sommige trajecten maken Nederland in vergelijking een absolute verademing.

We zijn dus gewoon verwend :Y ;)
 
Waarom gaat dan ook iedereen via dezelfde (hoofd)wegen. Ga via binnenwegen naar Assen. Zet de auto bijvoorbeeld in Baggelhuizen en neem evt.de fiets mee in de auto. Binnen een paar minuten ben je bij het circuit.

Zijn van die dingetjes die je weet als je ieder jaar gaat, ik ben 20-25 jaar geleden voor het laatst geweest.
Toen was het ook druk maar niet zooo.. druk.
Tenminste da's wat ik mij kan herinneren.
 
Was wat mij betreft een prachtige TT. Van 07:30u tot 17:00u op het circuit geweest. Mooie races gezien. Een stuk minder nat dan vorig jaar. Anticlimax voor Bo, maar hij zat er wel bij! En eindelijk weer een prachtige overwinning voor Rossi! *O* :}
 
Was wat mij betreft een prachtige TT. Van 07:30u tot 17:00u op het circuit geweest. Mooie races gezien. Een stuk minder nat dan vorig jaar. Anticlimax voor Bo, maar hij zat er wel bij! En eindelijk weer een prachtige overwinning voor Rossi! *O* :}

:t het was zeker weer een mooie TT.
 
Zijn van die dingetjes die je weet als je ieder jaar gaat, ik ben 20-25 jaar geleden voor het laatst geweest.
Toen was het ook druk maar niet zooo.. druk.
Tenminste da's wat ik mij kan herinneren.
Toen waren er toch veel meer toeschouwers. Ongeveer 120.000 in die tijd. Dus toen veel drukker.
 
Gemengde gevoelens bij deze tt:
Top races!!! :)
Even mijn ei kwijt modus. Sta in de rij bij de wc, voel iets tegen me aan schuiven en vervolgens een doffe knal. Kijk om, man bewusteloos, gezicht naar beneden onder de kots. Tegen een stalen pilaar geknald met zijn hoofd. Eerste gedachte, heeft een beroerte of hartaanval of zo gehad. Op zijn zij gelegd, hulptroepen geroepen. Beste man kwam bij en meldde ietwat te veel gezopen te hebben. Dat kan natuurlijk, maar het was verdorie 12 uur wtf. Denk die stikt dadelijk in zijn eigen kots.

Go rossi vr46 :)
 
Wat een gezeur over de drukte, gewoon op tijd vertrekken.
Wij zijn om 05.00 uit regio Nijmegen vertrokken en totaal geen file of wat dan ook gehad.
Inclusief tank en koffiestop zaten we om 08.00 uur bij Meeuwenmeer :t
 
Gemengde gevoelens bij deze tt:
Top races!!! :)
Even mijn ei kwijt modus. Sta in de rij bij de wc, voel iets tegen me aan schuiven en vervolgens een doffe knal. Kijk om, man bewusteloos, gezicht naar beneden onder de kots. Tegen een stalen pilaar geknald met zijn hoofd. Eerste gedachte, heeft een beroerte of hartaanval of zo gehad. Op zijn zij gelegd, hulptroepen geroepen. Beste man kwam bij en meldde ietwat te veel gezopen te hebben. Dat kan natuurlijk, maar het was verdorie 12 uur wtf. Denk die stikt dadelijk in zijn eigen kots.

Go rossi vr46 :)

Dat hoort helaas ook bij de TT. Snap het ook niet dat iemand 45 euro entree betaald om daarna te duur bier uit plastic bekertjes te gaan staan zuipen :?
 
Gemengde gevoelens bij deze tt:
Top races!!! :)
Even mijn ei kwijt modus. Sta in de rij bij de wc, voel iets tegen me aan schuiven en vervolgens een doffe knal. Kijk om, man bewusteloos, gezicht naar beneden onder de kots. Tegen een stalen pilaar geknald met zijn hoofd. Eerste gedachte, heeft een beroerte of hartaanval of zo gehad. Op zijn zij gelegd, hulptroepen geroepen. Beste man kwam bij en meldde ietwat te veel gezopen te hebben. Dat kan natuurlijk, maar het was verdorie 12 uur wtf. Denk die stikt dadelijk in zijn eigen kots.

Go rossi vr46 :)


wel super goed gehandeld van je. Compliment!
 
Terug
Bovenaan Onderaan