Wie gaan er allemaal naar Safe-dag 2005 (8 okt)

kawasnol

MF veteraan
23 aug 2004
5.760
0
omgeving Gouda
Wie gaat er a.s. zaterdag 9 oktober 2004 naar het gezelligste motor evenement van regio Rotterdam??

ja ja het is alweer een jaar geleden:


Wie gaan er allemaal volgende week zaterdag naar 8 OKTOBER 2005 JAARMARKT VAN SAFE ROTTERDAM...

KS is de hele dag daar aan het helpen...wie komt er gedag zeggen??


Ksie je dan... :]
 
Laatst bewerkt:
ik ga ook ff kijken als ik tijd heb.....staat in rotterdam een mooie R7, gespoten door Roland Meerman van Motopaint :}
 
als de gezelligheid net zo goed is als de service en de kennis van het personeel bij safemotoren dan kun je beter thuis blijven
 
als de gezelligheid net zo goed is als de service en de kennis van het personeel bij safemotoren dan kun je beter thuis blijven


Jaarmarkt is altijd wel gezellig, hoop koopjes en ook kramen met leuke aanbiedingen. Als je er voor ene bepaalde tijd ben krijg je kortin of cadeau bonne, moeje ff op de safe site kijke. Zo heb ik vorig jaar met 20% korting de nieuwe toen net uigebrachte Shoei XR1000 gekauft *D
 
als de gezelligheid net zo goed is als de service en de kennis van het personeel bij safemotoren dan kun je beter thuis blijven

over smaak valt niet te twisten, ik persoonlijk heb een hele gezellige en leuke band met de jongens van de afdeling onderdelen... :}

of-topic]
en voor de gene die van de afdeling dit stukje lezen...
de appeltaart komt eraan!! :9
 
Laatst bewerkt:
genoeg animo...


maar hoe gaan we elkaar allemaal herkennen :?
neem aan dat niemand de hele dag bij zijn fiets gaat staan...(MF sticker)

trouwens die heb ik niet eens.. |(
 
Ik ben er...met dame....

Zwarte Blackbird met Givi wingrack en topkoffer....gekleed in zwart/rood en zwart/blauw textiel.......
 
Ik heb begrepen dat het AvZ stuntteam ook komt voor een optreden. Weet iemand of dit klopt? En zoja, weet je ook een aanvangstijd? Thankx.
 
Terug
Bovenaan Onderaan