Wie gaan er naar de MotoGP op de Sachsenring ???

Ik ga waarschijnlijk ook, samen met CLM en aanhang(ers)... Kan dus errug gezellig worden met nog wat MF-ers erbij!
 
Wij gaan absoluut zeker ... NO DOUBT ABOUT IT ... en hebben van voorgaande jaar nog een aantal goeie, leuke en gezellige duitse vrienden over gehouden welke dit jaar ook zeker weer daar zijn en n fijn plekkie voor onze tent vrij gaan houden.
Voor zover ik nu weet zijn we met zn 5en: De Prins, Ninjabiker (zoals deze hierboven al vermeld) Joris, Heijm en ikke ... maar de kans is redelijk groot dat het er nog een paar meer gaan worden.

Contact houden? Is altijd leuk daar wat mede MF-ers te treffen :)
 
Ik zit nog te twijvelen tussen Brands Hatch en de Sachsenring.
Ben vorig jaar naar allebei geweest.
En beide zijn zeer goed bevallen! :}
Superbikes=Ducatirace maar Jurgen doet het nu ook weer goed in de Supersport.
MotoGp word steeds leuker.
Moeilijk kiezen dus.
Ik denk toch dat het de MFmegameeting aan de Sachsenring wordt :9
 
Jaaaaaa, ikke ... en ik heb er zin in 8-)

Vrijdag helaas werken :( maar om 18 uur zit ik op de motor en hoop tegen middernacht op de camping aan het bier te zitten :D
 
JEUJ, nog maar 3 weekjes en dan zitten we al daar!!! We rijden s'ochtends al die kant op, met zn 4en ... Joris en Brammetje volgen later pas.
Gelukkig dat we nog n groep duitsers kennen van vorig jaar die daar donderdags al staan en voor ons mooi n plek voor de tenten en motoren en vast kaartjes regelen. Hoeven we ons daar geen zorgen om te maken *D

@PentAr ... neem ff contact op met me via de mail aub? Je adres is niet meer zichtbaar in je profiel.

@Da Ninja ... weet je nou al wat je gaat doen? Wordt het Brands Hatch of Sachsenring ... Laat het me ff weten. Je hebt me mail (=ook me msn) en Voske, Jedi of Mr Wheelies hebben anders me nummer wel.
 
Het word in ieder geval de Sachsenring. :}
Helaas vertrekken wij zaterdagmorgenvroeg pas. '(
Maat van mij heeft vrijdagavond een bruiloft van een collega.
We komen in ieder geval zeker met z'n tweeen maar misschien gaan er nog een paar man/vrouw mee.
Maus, ik neem tzt wel ff contact met je op.
 
Vandaag vrij gevraagd voor de 25e... Ga dus lekker met de "Candy clan" mee naar de Sachsenring. Zal ze leuk vinden ;)
 
JEUJ, nog maar 3 weekjes en dan zitten we al daar!!! We rijden s'ochtends al die kant op, met zn 4en ... Joris en Brammetje volgen later pas.
Gelukkig dat we nog n groep duitsers kennen van vorig jaar die daar donderdags al staan en voor ons mooi n plek voor de tenten en motoren en vast kaartjes regelen. Hoeven we ons daar geen zorgen om te maken *D

@PentAr ... neem ff contact op met me via de mail aub? Je adres is niet meer zichtbaar in je profiel.

@Da Ninja ... weet je nou al wat je gaat doen? Wordt het Brands Hatch of Sachsenring ... Laat het me ff weten. Je hebt me mail (=ook me msn) en Voske, Jedi of Mr Wheelies hebben anders me nummer wel.

Wij gaan donderdagochtend weg uit Den Haag/Amsterdam.
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 11 juli 2003 20:04 schreef PentAr het volgende:WIj gaan in ieder geval donderdagochtend weg uit NL (Den Haag/Amsterdam) en hebben geen idee waar je een beetje leuk kunt camperen. Dus als je tips hebt. Ik las wel al dat je 35 euro per persoon moet betalen voor een stukkie gras.
€35 voor een stukkie gras?! Kan ik bijna niet geloven. Ben al een aantal jaren in Le Mans geweest: $55, 3dagen entree met stukkie gras. 2 maanden terug Jerez: €60, 3dagen entree, €15, 3dagen stukkie gras...
Op het circuit gekampeerd en that is where the action is!(Tip..?)

En die (dikke) duitsers zullen ons toch nie af gaan zetten voor €35???
Doen wij toch ook niet in Holland O-)

Maus, wat kostte de campong vorig jaar op de Sachsenring? Kan nooit veel zijn want Maus is studente... ;)
 
Ik zou ook niet weten wat het vorig jaar kostte.
Wij hebben daar toen(per ongeluk)gratis gecampeerd. })
Toen wij daar aankwamen vroeg zo'n duitser ons iets wat we niet goed verstonden, helm op en motor nog lopend je kent het wel.
Hij wees toen een keer rechtdoor en linksaf dus wij reden linksaf.
In plaats van door het het hek te rijden reden wij er voorlangs. |(
We hadden een mooi plekkie gevonden tussen wat auto's en er stonden nog wel wat tentjes.
Bleek gewoon een parkeerterrein voor auto's te zijn. :9
Toen we onze tenten opgezet hadden en richting het circuit liepen om de trainingen te kijken zagen we wel dat er wat gasten van een stretcher gelicht(?)werden door de Haller Security aus Chemnitz. 8-)
Die konden kiezen,of betalen of oprotten.
Toen we terugkwamen was ik blij dat ons tentje er nog stond. :} :} :}
Niemand fucked met de Haller Security aus Chemnitz.!!
Voor degene die daar al geweest zijn weet hoe die gasten er daar uitzien.
Verder nix meer van ze gehoord. :P
Wel een prachtig weekend gehad daar.
 
en ik ga weer terug naar de plek des onheils om wat onafgeronde zaken van vorig jaar op te lossen .. en te genieten van n weekendje duits bier en MOTOGP!


IK HEB ER NOG VEEEEEEEEEEEEEEEEEEL MEER ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!! }) *D
 
weet trouwens ff tussen 2 () niet meer wat de camping kostte ... Heijm is tijdens dat soort weekenden de man van de financien, zou je hem moeten vragen.
Of gewoon afwachten tot komende vrijdag dan merk je het vanzelf!!!



NOG MAAR 4 NACHTJES SLAPEN :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan