wie gaan er naar de motorrai en wanneer?

wanneer gaan we?

  • donderdag

    Stemmen: 30 22,1%
  • vrijdag

    Stemmen: 25 18,4%
  • zaterdag

    Stemmen: 29 21,3%
  • zondag

    Stemmen: 36 26,5%
  • vind er niets aan

    Stemmen: 14 10,3%
  • kan niet

    Stemmen: 2 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    136
Wat is dat nou voor onzin wat ik een tijdje terug op MF las over dat Yamaha, Honda en ik geloof Suzuki (of het was Kawasaki) niet op de MotoRAI zouden staan? Is dat inmiddels anders of was dat altijd al lariekoek geweest?
Ik heb overigens weinig drang om te gaan, maar als die merken er niet zijn, dan kom ik al helemaal niet.


Huh ?
Op de site van de Motorrai staat dat ze gewoon komen.
Sterker nog, ze nemen allemaal nieuw speelgoed mee :)
 
Wat is dat nou voor onzin wat ik een tijdje terug op MF las over dat Yamaha, Honda en ik geloof Suzuki (of het was Kawasaki) niet op de MotoRAI zouden staan? Is dat inmiddels anders of was dat altijd al lariekoek geweest?
Ik heb overigens weinig drang om te gaan, maar als die merken er niet zijn, dan kom ik al helemaal niet.
Dat speelde een aantal jaren terug. De Rai is toen en het jaar daarop helemaal niet doorgegaan. Sinds vorig jaar is de Rai weer terug met alle Japanse merken. Vorig jaar waren BMW en aprilia niet aanwezig.
 
Donderdag ga ik. Maar hoe zit het daar met parkeren van je motor? Is dat beetje goed beveiligd? Heb namelijk geen zin om zonder motor met de trein terug te gaan...
 
Donderdag ga ik. Maar hoe zit het daar met parkeren van je motor? Is dat beetje goed beveiligd? Heb namelijk geen zin om zonder motor met de trein terug te gaan...


motoren direct voor deur parkeren.
dit stuk terrein is afgeschermd en wordt bij de in en uitgang bewaakt door politie
en neem je rijbewijs en kenteken bewijs mee heb je die niet bij je krijg je de motor ook niet mee zijn ze heel streng in
 
motoren direct voor deur parkeren.
dit stuk terrein is afgeschermd en wordt bij de in en uitgang bewaakt door politie
en neem je rijbewijs en kenteken bewijs mee heb je die niet bij je krijg je de motor ook niet mee zijn ze heel streng in

Daar zijn ze inderdaad gelukkig heel streng in.
De motorparkeerplaats wordt bewaakt door de politie zelf.
En heb je je kentekenbewijs inderdaad niet bij je dan kun je met de trein naar huis om hem op te halen anders krijg je je ventieldopjes nog niet mee de poort uit !!
 
Daar zijn ze inderdaad gelukkig heel streng in.
De motorparkeerplaats wordt bewaakt door de politie zelf.
En heb je je kentekenbewijs inderdaad niet bij je dan kun je met de trein naar huis om hem op te halen anders krijg je je ventieldopjes nog niet mee de poort uit !!
Of je wacht tot sluitingstijd van de RAI als de politie naar huis is

Kan je hem alsnog meenemen!
 
Is dat net zoals de motorbeurs in Utrecht? Kan je daar ook massaal koopjes doen :?
 
ikke kom ook denk op zaterdag zondag drukste dag maar zal wel met een paar van de cbr clubbie gaan want hier ken ik er nog maar weinig !!!
 
Ik weet het nog niet ??? Heb vakantie van school die week.
Zaterdags word het niet?

Welke dag verwachten jullie dat het niet zo druk is op de rai?? (donderdag of vrijdag)
 
Terug
Bovenaan Onderaan