wie gaan er naar de motorrai en wanneer?

wanneer gaan we?

  • donderdag

    Stemmen: 30 22,1%
  • vrijdag

    Stemmen: 25 18,4%
  • zaterdag

    Stemmen: 29 21,3%
  • zondag

    Stemmen: 36 26,5%
  • vind er niets aan

    Stemmen: 14 10,3%
  • kan niet

    Stemmen: 2 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    136
Nope, ik ben verscheidene jaren geweest maar ga voortaan alleen nog naar Utrecht.

(wellicht spelen hier ook budgettaire redenen een rol :X )
 
ik ben er zondag te vinden samen met filomeen. super vroeg omdat zij foldertjes moet uitdelen.


ik heb nog wel een feest zaterdag avond! zucht* vrouwen :X
 
ik ben er zondag te vinden samen met filomeen. super vroeg omdat zij foldertjes moet uitdelen.


ik heb nog wel een feest zaterdag avond! zucht* vrouwen :X


dit is toch veeeeeeeel leuker :?
je gaat kwijlend kijken naar de mooiste de nieuwste en de snelste motoren....en beseffen dat het een ver van je bed show is :X
 
Wat is dat nou voor onzin wat ik een tijdje terug op MF las over dat Yamaha, Honda en ik geloof Suzuki (of het was Kawasaki) niet op de MotoRAI zouden staan? Is dat inmiddels anders of was dat altijd al lariekoek geweest?
Ik heb overigens weinig drang om te gaan, maar als die merken er niet zijn, dan kom ik al helemaal niet.
Dat speelde een aantal jaren terug. De Rai is toen en het jaar daarop helemaal niet doorgegaan. Sinds vorig jaar is de Rai weer terug met alle Japanse merken. Vorig jaar waren BMW en aprilia niet aanwezig.
Hah, zie je nou wel, ik ben niet helemaal gek :P

31 augustus 2004:

Motorrai-2004 zonder Honda Suzuki Yamaha

Toen stonden ze nog niet op de exposantenlijst ;)
 
Weet nog niet of ik ga..kijken of ik een date kan scoren ervoor :)
 
nee hoor :P
zeg maar waar en hoelaat :?
tomsoes demous en ikbengek vinden dat vast ook wel gezellig ;)

Mmmm, volk uit Assen is meestal goed volk. Was graag meegegaan, maar heb er dit jaar de tijd niet voor. |( Maar als ik weer naar Assen kom, laat ik weten: kunnen we dan gezellig een pot bier drinken :9

Veel plezier daar. En wanneer gaan jullie trouwens?
 
Mmmm, volk uit Assen is meestal goed volk. Was graag meegegaan, maar heb er dit jaar de tijd niet voor. |( Maar als ik weer naar Assen kom, laat ik weten: kunnen we dan gezellig een pot bier drinken :9

Veel plezier daar. En wanneer gaan jullie trouwens?


de Assen kern ;) gaat op donderdag heen is een redelijke rustige dag dus wat dat betreft veel tijd om te kijken te voelen en te kwijlen ;)
 
Mmmm, volk uit Assen is meestal goed volk. Was graag meegegaan, maar heb er dit jaar de tijd niet voor. |( Maar als ik weer naar Assen kom, laat ik weten: kunnen we dan gezellig een pot bier drinken :9

Veel plezier daar. En wanneer gaan jullie trouwens?


ja ja...nu terug krabbelen he :?
maar we gaan op donderdag.
u is altijd welkom hier in Assen :} bier staat koud.
 
Terug
Bovenaan Onderaan