Wie gaan er naar de WK SBK in Assen?

R1no

Die hard MF'er
27 aug 2001
605
0
Ede
En waar ontmoeten we elkaar? Of hoe herkennen we elkaar?

Of gaat een ieder op zichzelf?
 
Ik ga NIET :(

EN het ergste is .... khad VIPkaarten. Maar daar zijn nu 2 vrienden gelukkig mee :P
 
Ik mag niet mee van m\'n vriend :( :( ;( ;( Omdat hij met een stel jongens ga en ik als enige motordame daar dan tussen zit.
 
Ik ben dat weekend weg :( :( :(

Baal ik best wel van, had er graag heen gewild, SBK is stukken heftiger nog dan TT vind ik. :}
 
Ik ben er ook.
En CBR Girl, zeg gewoon dat je dan wel zelf gaat.

Me vriendin heeft dit ook wel eens, dat ze de enige vrouw is.
Maar een vriend zei eens tegen haar dat zei gewoon een van de jongens is.
En zo rijd ze ook.
 
Ik ga natuulijk ook naar de SBK! :)
Maar mijn vrienden gaan een vrijdagavond al maar aangezien ik zaterdag moet werken kan ik pas zondag. :(
 
Mijn tijd komt nog wel :)
Als goedmakertje mag ik dan wel mee naar de race\'s in Hengelo (mits het regent, want zoals Rizla+ was niet grappig meer)
 
ik ben natuurlijk ook van de partij
maar deze x wel op de tribune voor de start ik wil niet weer zoals tijdens de tt en ook rizla raching day zijk nat worden.
want de kans dat het regend is natuurlijk wel weer aanwezig he :(
 
Yup, ik ga ook.......ik kan alleen zaterdag......vrijdag geen tijd, en zondag toch wel niet.....enne idd, wordt tribune werk, met de TT was ik natter van buiten dan van binnen.....heheheehhe
 
Zal ff kijken of ik nog een leuke kaart via een maat van me kan regelen. Hij is altijd op de baan aan het werk, dus misschien heeft ie wel wat leuke contacten ;)
 
Vorig jaar niet.Toen konden we nog kaartjes kopen voor de wintersdijk tribune.Ik was nu van plan om kaartjes te kopen voor de hoofdtribune :)
 
Vorig jaar niet.Toen konden we nog kaartjes kopen voor de wintersdijk tribune.Ik was nu van plan om kaartjes te kopen voor de hoofdtribune :)
Ik hoop idd. daad er nog kaarten voor de hoofdtribune te krijgen zijn, want het ziet er naar uit dat het zondag gaat regenen, en dan zit ik liever hoog en droog op de hoofdtribune.
 
heeee beetje laat maar dat boeit niet .. toch?

was super gaaf!!! op de hoofdtribune een paar mooi plaatjes gereserveerd!! we zijn met een groepje van7 man geweest!! ons eigen motorclubie THE KNEECAPS!! was wel tof ja *D volgend jaar zekerss weer aanwezig
 
Terug
Bovenaan Onderaan