wie gaan er vandaag allemaal weer met de motor

Zonnetje priemt hier alweer lekker naar binnen ja! Ik ga zeker wel de weg op (zoals de hele winter trouwens :P), maar het zal een snelwegritje van Haarlem naar Utrecht worden. Maar desalniettemin zal het genieten worden! :]
 
Helaas vandaag niet omdat ik aan het werk ben. En morgen ook niet omdat mijn motor in de gang staat omdat en veel van mijn kappen eraf zijn omdat ik nieuwe knippers erop aan het monteren ben.
;(
 
Ik kan alleen maar met de motor :] want ik heb geen auto :+
Elke dag motordag ! *O*
Hmmm met welke zal ik vandaag eens gaan rijden....


Groeten, Hertog Jan
 
Natuurlijk (heb geen auto)...
Maar wat is het mooie weer dan? ik zie hier enkel grijze lucht...
 
Hier is het wat overtrokken maar wel warm. Maar moet eerst dringend motor eens kuisen na al die pekel :)
Dus het zal voor morgen worden dat ritje :]
 
hallo allemaal ik hier in de achterhoek is het mooi weer het zonnetje schijnt.

in de achterhoek is het altijd mooier.
 
Ik ga heel zeker een toerke doen heb mijn motor pas gekocht vorig jaar in oktober en sins dien is het niet echt goed weer geweest dus vandaag ideaal ......... :]
 
Ik gaat morgen even toeren. Vandaag moet de vrouw werken en moet ik toch bij de kids blijven. Heb de motor daarom maar even gewassen vanmorgen. Ben ik er tenminste toch een beetje mee bezig
 
rij altijd op de motor, maar maandag vastloper gehad:( (hele blok is naar de bagger) volgende week pas voor nieuwe kijken.
 
Ik ga heel zeker een toerke doen heb mijn motor pas gekocht vorig jaar in oktober en sins dien is het niet echt goed weer geweest dus vandaag ideaal ......... :]

Er zijn toch echt wel een hoop mooie dagen geweest sinds oktober.
 
Terug
Bovenaan Onderaan