Wie gaat dat betalen??

Even weer met beide benen op de grond.

Ik wil geen partij trekken, en ik hoop op een fatsoenlijke afhandeling!

Maar niemand die mij vertelt hoe een moertje door een vertuiver van de injectie onder de kop en boven de zuigers terecht komt!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Injectiemotor
door de verstuiver? moffel zat toch niet in zijn tank?
een injectie ''carburateur'' (let op de aanhalingstekens) is niets anders dan een buis met een vlinderklep. Je kan er met gas open zo doorheen kijken richting de inlaatkleppen/kanalen.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan je verder niet helpen, maar ik wens je gewoon even veel succes met de afhandeling.

Troost je. De meeste vriendschappen zijn minder waard dan deze 2000.--
8-) 8-) 8-)
 
Wat bedoelt vroempje met deze zin uit de brief/mail...

Dus onze conclusie is hetzelfde als van diverse anderen, maar hetgene wat uitgevoerd is en de betreffende gevolgen hebben veroorzaakt, is nooit door iemand van Vroempje uitgevoerd.

En dan bedoel ik met name ONZE en DIVERSE anderen!!!
 
Als Vroempje deze motor al in onderhoud had is hij volgens mij ook verantwoordelijk voor de stukgedraaide originele moeren en grommets. Dan is het sowieso een beunhaas en een knoeier. dan zou ik er nooit meer een motorfiets achter laten.
Mooie vriend
 
Even weer met beide benen op de grond.

Ik wil geen partij trekken, en ik hoop op een fatsoenlijke afhandeling!

Maar niemand die mij vertelt hoe een moertje door een vertuiver van de injectie onder de kop en boven de zuigers terecht komt!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Injectiemotor

Brandstofinjectoren kunnen op verschillende plaatsen inspuiten:

1 - Direct in de verbrandingskamer
2 - vlak na de smoorkleppen (de kleppen die je bedient met het gashendel)
3 - Nog voor het inlaattraject, vlak na het luchtfilter (meer tijd om te vernevelen)

rain.h4.jpg


Daar zie je van een CBR600RR beide injectierails. Het moertje kan vrolijk langs beide vliegen. Het enige echte obstakel is de smoorklep, die je met je handgreep bedient.
 
Als Vroempje deze motor al in onderhoud had is hij volgens mij ook verantwoordelijk voor de stukgedraaide originele moeren en grommets. Dan is het sowieso een beunhaas en een knoeier. dan zou ik er nooit meer een motorfiets achter laten.
Mooie vriend

Al heb je honderd jaar ervaring, als je de achterremklauw van bijv. een Yamaha Diversion moet onderhouden, breek je zooi af.

Vroempje geeft aan: "Dit is een raar ontworpen door Kawasaki", en dat kan. Ooit heeft iemand die moer doorgedrukt, en is deze in een hoekje in de airbox terechtgekomen (in een plasje olie van de carterbeluchting?) en deze is misschien losgeraakt toen Gerard voor zijn werk een stoep op reed.


Ik vind dat, hoewel Vroempje waarschijnlijk geen blaam treft, ze best iets mogen doen. Immers: ze hebben een X aantal keer in je luchtfilterhuis kunnen kijken, en dat hebben ze blijkbaar niet zo super goed gedaan.
 
Klopt echter overwint mijn gezonde verstand mijn emotie. En aangezien ik nu een andere stap ga nemen is dat zeker niet wenselijk. Tevens is het geenszins mijn bedoeling zijn zaak (of hem persoonlijk) in diskrediet te brengen.
Ben het met Zot eens.. Netjes.
 
Brandstofinjectoren kunnen op verschillende plaatsen inspuiten:

1 - Direct in de verbrandingskamer
2 - vlak na de smoorkleppen (de kleppen die je bedient met het gashendel)
3 - Nog voor het inlaattraject, vlak na het luchtfilter (meer tijd om te vernevelen)

[afbeelding]

Daar zie je van een CBR600RR beide injectierails. Het moertje kan vrolijk langs beide vliegen. Het enige echte obstakel is de smoorklep, die je met je handgreep bedient.

Topuitleg!

Ik weet niet anders dan dat de benzine onder hoge druk in de cilinders word gespoten, (injectie) vandaar dat ik het een beetje vreemd vond :)

Er bestaan dus meerdere varieaties :Y
 
je hebt gelijk, maar kan deze nondiscussie met Gerard ergens anders?

Waarom?

Lees nu gewoon mee, en heb het antwoord dankzij diegenen die het goed uitleggen!

Geen loze bovenstaande kreten waar jij nu mee komt, die alleen maar zorgen voor nietszeggende bladvulling!

Dit is een open forum, dus wat is je probleem?
 
Al heb je honderd jaar ervaring, als je de achterremklauw van bijv. een Yamaha Diversion moet onderhouden, breek je zooi af.

Vroempje geeft aan: "Dit is een raar ontworpen door Kawasaki", en dat kan. Ooit heeft iemand die moer doorgedrukt, en is deze in een hoekje in de airbox terechtgekomen (in een plasje olie van de carterbeluchting?) en deze is misschien losgeraakt toen Gerard voor zijn werk een stoep op reed.


Ik vind dat, hoewel Vroempje waarschijnlijk geen blaam treft, ze best iets mogen doen. Immers: ze hebben een X aantal keer in je luchtfilterhuis kunnen kijken, en dat hebben ze blijkbaar niet zo super goed gedaan.

Dus op 3000 kilometer na want toen kreeg hij zijn motor in handen heeft dus, dat moertje al die tijd in de box gelegen voor bijna 47000 kilometer voel even aan je voorhoofd wat zijn daar de kansen van.

Iemand heeft hier blaam en voor die 47000 kilometer is hij daar altijd in onderhoud geweest.

en in 47000 kilometer rij je een hele hoop stoepjes op en af, het is onmogelijk dat zoiets zolang ergens blijft liggen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan