Wie gaat er 1 okt. naar de off road rit in Havelte

gsxr6/11

Rookie
11 mei 2006
19
0
emmen
Hallo

Zijn er nog mensen die naar de off-road rit in havelte gaan 1 oktober?

ik ben van plan om er heen te gaan, mijn eerste off road .

dus mischien komen we elkaar tegen daar

gr robert :]
 
Is geen site van.
Ik betwijvel of het doorgaat, steenwijk (nagenoeg zelfe parcours) is ook voor het laatst verreden omdat men voor de tankbaan geen vergunning meer krijgt.
Daarnaast is dit voor een eerste offroad rit alleen aan te bevelen als je een ijzeren conditie hebt. 30 km knippen om een mulle tankbaan is niet niks.
 
Is geen site van.
Ik betwijvel of het doorgaat, steenwijk (nagenoeg zelfe parcours) is ook voor het laatst verreden omdat men voor de tankbaan geen vergunning meer krijgt.
Daarnaast is dit voor een eerste offroad rit alleen aan te bevelen als je een ijzeren conditie hebt. 30 km knippen om een mulle tankbaan is niet niks.
Het gaat wel degelijk door. Het lijkt er op dat niet alle evenementen op dat terrein niet meer door gaan maar dat er een paar het veld moeten ruimen. Afgelopen weekend was er ook nog een 4x4 treffen (ja, ik heb ook een Jeep) en dat gaat volgend jaar ook nog gewoon door...

Als je wilt weten of iets doorgaat of wanneer er ritten zijn, kijk dan altijd even op onderstaande site:
http://enduro.nl/2006kalendernl.htm
 
ja ik was wel van plan om te gaan ,maar alst regent zoald laatst op steenwijk (zelfde tankbaan)ist wel erg zwaar hoor .
Tip van jip neem een heuptasje /KLEIN rugzakje mee met een stukkie fruit en wat drinken,dan kun je onderweg eenpaar keer stoppen en een beetje bijkomen terwijl je t lichaam van wat brandstof voorziet.
dan is wel te doen hoor maar reken niet op drie of vier rondjes te rijden _O-
 
Laatst bewerkt:
ja ik was wel van plan om te gaan ,maar alst regent zoald laatst op steenwijk (zelfde tankbaan)ist wel erg zwaar hoor .
Tip van jip neem een heuptasje /KLEIN rugzakje mee met een stukkie fruit en wat drinken,dan kun je onderweg eenpaar keer stoppen en een beetje bijkomen terwijl je t lichaam van wat brandstof voorziet.
dan is wel te doen hoor maar vreken niet op drie of vier rondjes te rijden _O-
Ik rij al tijden met een camelbak waar ik water en eventueel ook nog wat energierepen in kwijt kan. Het laatste is meestal niet echt nodig tenzij je de hele dag gaat rijden. Bij een offroad rit moet je toch regelmatig bij je auto zijn om te tanken dus dan kun je ook wat eten.

Zonder water in mijn camelbak wil ik echter nooit meer.
 
Laatst bewerkt:
ja ik was wel van plan om te gaan ,maar alst regent zoald laatst op steenwijk (zelfde tankbaan)ist wel erg zwaar hoor .
Tip van jip neem een heuptasje /KLEIN rugzakje mee met een stukkie fruit en wat drinken,dan kun je onderweg eenpaar keer stoppen en een beetje bijkomen terwijl je t lichaam van wat brandstof voorziet.
dan is wel te doen hoor maar reken niet op drie of vier rondjes te rijden _O-
Voor een rondje van 30 kilometer hoef je onderweg toch niet te stoppen om te eten?
 
ik heb even een mailtje gestuurd om te vragen of hij ook echt door gaat, ik laat het zsm weten

gr robert
 
Voor een rondje van 30 kilometer hoef je onderweg toch niet te stoppen om te eten?
waarschijmlijk wel als t je aller eerste offroad ervaring is , tis geen crossbaan waar je naar 4 rondjes ff kan stoppen en een slokkie drinken bij de auto .
Mn buurman was meegegaan naar steenwijk vooe zn allereerste OTR ritje en wist 2,5 uur!!! :? over 1 ronde te doen en was helemaal gesloopt. 8-)
en die snapt nu wel waarom ik mn conditie bijhoud op de atb en motor.
 
heb net mail terug gehad van mc havelte dat de rit gewoon door gaat op 1 oktober
en dat alle vergunningen hiervoor gewoon rond zijn.

gr robert *D
 
hahaha eten en drinken mee nemen, kom op he het is maar een klein rondje hoor!
en helemaal niet zwaar hij is juist goed te doen ook voor beginners.
dus allemaal komen dan word het een super leuke dag.
 
heb helaas geen vervoer ;( en ga niet met noppenbanden over de snelweg
iemand nog een plaatsje vrij?
 
Ben er ook bij, zaterdag, als het goed is.
Zo'n camelbak, draag je die over alles heen? Kan me voorstellen dat het krap wordt als 'ie onder je shirt/jas moet (daar zit ook al een protector).
Zit er nu toch aan te denken, want ik was redelijk gebroken na 3 rondjes vorig jaar :P

Frank!
 
kom uit Handel bij Gemert in brabant *O*

Handel RULES!

:9 :9

Moet zelf vanuit omgeving Tilburg komen maar ik wil dit jaar ook wel eens een route in het noorden / oosten van het land meerijden. Zijn er dit seizoen nog mooie routes die niet al te ver weg zijn (vanuit het zuiden gerekend)?!
 
Hoapert en Háándel staan al in de agenda, maar verderz..
8-) 8-)
Het moet wel in één dag te rijden zijn anders vind ik het de moeite niet! Was niet van plan om op en neer naar Grunningen te gaan om daar een paar rondjes over een akker te ploegen..

Er werd vorig seizoen, volgens mij begin februari nog een rit in Hengelooo georganiseerd maar die is volgens mij niet doorgegaan.. Gaat die dit jaar wel door en is dat een mooie rit?!
:? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan