Wie gaat er a.s. zondag 3-10 rijden omg Eindhoven?

Ik heb lekker gereden, gezellige groep ook, maar wie zat er op die 1000rr die onderweg gevaarlijk liep te stunten en stukkie voorop reed?

idd die 1000rr reed ineens een stukje mee. Volgens mij gewoon een toevalligen voor bij rijder die eventjes wilden mee knallen :?
Ik heb het geweldig naar mijn zin gehad. Dat vraagt naar meer..... :)
 
kawamenneke zegt dat we niet snel genoeg reden.......nou dat is te verklaren.
er reed een ouwe lul op een bmw mee,die drukte de snelheid nogal.maar vond het ook wel gezellig zo'n stukkie sturen met een paar totale vreemde.snel nog maar een keer doen.wel jammer dat het asvalt niet meer op temp is anders konden we wat beter doorrijden.hij glijd nu al weg.lang leven het volgende seizoen met nieuwe bt014 rubber.dus zaterdag weer??????
groeten:boedhaman
 
kawamenneke zegt dat we niet snel genoeg reden.......nou dat is te verklaren.
er reed een ouwe lul op een bmw mee,die drukte de snelheid nogal.maar vond het ook wel gezellig zo'n stukkie sturen met een paar totale vreemde.snel nog maar een keer doen.wel jammer dat het asvalt niet meer op temp is anders konden we wat beter doorrijden.hij glijd nu al weg.lang leven het volgende seizoen met nieuwe bt014 rubber.dus zaterdag weer??????
groeten:boedhaman
heey ik kan er niet over oordelen he ik was er niet bij was maar een suggestie op die 1000rr niet dat ik dadelijk de schuld krijg :+

maar als het zaterdag leuk weer is wil ik wel stukkie mee :)

greetz het menneke
 
Ik kan jammer genoeg zaterdag niet, vrouw moet werken en ik oppassen op de kleine, er moet toch iemand het geld verdienen !!!
We zouden wat vaker in Eindhoven moeten afspreken voor te rijden, bv samen naar andere ritten/evenementen rijden.
Misschien een EINDHOVEN-TOPIC ???
 
hm zoon topic bestaat al

ik weet niet hoe ik zoonlink hiernaar toe zet
maar dat andere topic is eigenlijk aardig dood :(
het heet iets van motorrijders omgeving eindhoven kempen
ts is motorfreakje
maar jamisschien beter hier verder gaan omdat dat andere topic verlaten is

ik hoor het wel en houd alles in de gaten :)

greetz het menneke
 
het was zeker gezellig.
ik was alleen vergeten dat ik nog iets te doen had thuis en kwam daar ineens
weer achter. vandaar dat ik in eindhoven afhaakte.

heeft patman vtr nog iets gefilmd van dat ritje?
zoja, wil ik dat natuurlijk wel zien.
(ik heb lang genoeg hinderlijk voor zijn vizier gereden }) )
 
hij heeft een uurtje gefilmd, heb klein stukkie gezien waar we 5 minuten stil stonden voor de stoplichten op de kennedylaan.
Hij kon het niet online zetten (hosten)
 
Het was helaas niet het stukje met die ferrari, maar de 2e keer dat we daar stonden .
de filmpjes zijn redelijk goed gelukt

hoop dat we nog een keer zo kunnen gaan toeren.

patrick
 
aha dus er is wel gefilmd.mooi dat zou ik wel eens een keer willen Zien hoe dat er dan uitziet.heb je alles en iedereen kunnen filmen of heb je heel selectief dingen erop gezet.ben ook benieuwd of het redelijk trillingsvrij is.vond het wel leuk zo met een paar man.had de indruk dat (bijna)iedereen aan elkaar gewaagd was.dat is dan weer fijn omdat dan niemand boven zijn eigen kunnen uit hoeft te rijden.moeten we toch ook in het nieuwe seizoen als het goede weer er weer aan komt zeker meer doen.enne als het geen weer is voor de motor is het hiero in eindhoven altijd tijd om een bakkie te doen.
groeten en hopelijk tot snel:boedhaman
 
aha dus er is wel gefilmd.mooi dat zou ik wel eens een keer willen Zien hoe dat er dan uitziet.heb je alles en iedereen kunnen filmen of heb je heel selectief dingen erop gezet.ben ook benieuwd of het redelijk trillingsvrij is.vond het wel leuk zo met een paar man.had de indruk dat (bijna)iedereen aan elkaar gewaagd was.dat is dan weer fijn omdat dan niemand boven zijn eigen kunnen uit hoeft te rijden.moeten we toch ook in het nieuwe seizoen als het goede weer er weer aan komt zeker meer doen.enne als het geen weer is voor de motor is het hiero in eindhoven altijd tijd om een bakkie te doen.
groeten en hopelijk tot snel:boedhaman
we kunnen vrijdag of zaterdag ok ene klein stukkie gaan :]
ze zeggen dat het mooi droog blijft :)

dus iemand zin????

hreetz het menneke
 
kawamenneke,zou wel willen rijden maar ik moet werken.is klote maar is nie anders.
maar jij kunt niet met mij of een van de groep van vorige week gaan rijden want wij gingen toch niet snel genoeg?????
 
kawamenneke,zou wel willen rijden maar ik moet werken.is klote maar is nie anders.
maar jij kunt niet met mij of een van de groep van vorige week gaan rijden want wij gingen toch niet snel genoeg?????
hoezo jullie niet snel genoeg?
oow wacht nu snapik het maar zei dat alleen omdat die 1000rr jullie zo voorbij kwam rijden zoals ik gelezne had
ikke is zelf niet zoon scheurneus hoor :)
maar goed ander keertje dan maar als het weer goed weer is en ikke tijd heeft

greetz het menneke
 
ik meld me aan gat er nog iemand zondag (morgen) een stukkie rijden omg eindhoven. naar duitsland ofzo???/
 
Ik wil morgenmiddag wel stukkie gaan rijden, als ik de binnenstad uitkomt i.v.m. de marathon van Eindhoven :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan