Wie gaat er a.s. zondag 3-10 rijden omg Eindhoven?

tja als het goed weer is en ik in staat ben om te rijden (ja zaterdag gezellig feestje) dan ga ik zeker rijden
maar waar woon jij dan en wat voor moto heb je en was je rijstijl?

greetz het menneke
 
ik zou wel mee willen maar helaas moet ik morgen werken van 8 tot 22
zondag of volgende week kan ik wel.

binnen 5 min zit ik in eindhoven

groetjes en veel rijplezier.

(oja wel een beetje sportief rijden dan) O-)
 
ik rijd toch wel sportief, flink afremmen bij flitspalen enzo, heel veel auto's inhalen als het kan (wel verantwoord).

Ik woon zelf in Eindhoven, maar we kunnen om een uurtje of 12 afspreken bij de mac bij Veldhoven.(als het niet hard regent !!!)

Weet wel leuke weggetjes maar daar ben je ook in een uurtje doorheen gegast.
 
hoef toch nie overal knetterhard.kan toch wel leuk doorrijden zonder dat alleen de coureurs onderons lol hebben.
 
nou echt veel animo is er niet geloof ik.zal wel langs mac rijden om uurtje of 12 en als er iemand is rijd ik wel mee.
 
Als het niet regent dan ben ik er ook rond een uurtje of 12! Maarre waar is de Mac in Veldhoven???

:]
 
Als het niet regent dan ben ik er ook rond een uurtje of 12! Maarre waar is de Mac in Veldhoven???

:]

Langs de Heerbaan.

Afslag Veldhoven de Hurk, rechtsaf. Dan zit je op de Heerbaan, zie je aan de rechterkant de MacDonalds. Eerste weer rechts en meteen weer rechts en nog es rechts en je bent aangekomen op de parkeerplaats van de MacDonalds :)
 
Wil morgen ook een stukje rijden. Kom morgen wel eventjes om 12:00 langs de mac rijden. Als ik jullie dan zie staan kunnen we samen lekker :] Ik maak het alleen niet te gek heb deze maand al genoeg boetes binnen gehad en daar bij komend zit het vrouwtje morgen is een keer lekker gezelig achter op. Dus morgen alleen :] en niet }) :]
 
Hmm ik moet weer eens afhaken. Net gebeld om mee te rijden met de Boekaniers! Dusse heb al een tochie voor de boeg. Volgende keer beter, veel plezier vandaag :]
 
Ik ben jullie helemaal voorbij gereden ik reed via zoetermeer richting breda tilburg eindhoven venlo en toen terug ben jullie niet tegen gekomen wel een r6 blauwe pak en een gsx-r 600 rood zwart met zijn vrouwtje achterop ronde de klok van 18.00



Ik heb zin om zondag te gaan rijden, wie gaat er mee?
 
Ik heb lekker gereden, gezellige groep ook, maar wie zat er op die 1000rr die onderweg gevaarlijk liep te stunten en stukkie voorop reed?
 
sorry wilde ook ff aan komen waaien maar werd pas om half twaalf wakker sorry ander keertje !!!
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan