Wie gaat er dit jaar op motorvakantie?

waarheen

  • nederland

    Stemmen: 3 2,9%
  • belgie

    Stemmen: 10 9,7%
  • duitsland

    Stemmen: 10 9,7%
  • frankrijk

    Stemmen: 27 26,2%
  • alpen

    Stemmen: 15 14,6%
  • italie

    Stemmen: 16 15,5%
  • scandinavie

    Stemmen: 4 3,9%
  • overig

    Stemmen: 18 17,5%

  • Totaal aantal stemmers
    103
Morgen!!!!
Vertrek om 7:00u voor drie dagen naar Ardennen. Lekker :]
Van de zomer naar Frankrijk, weet nog niet wat en waar.
 
Zaterdag as. duwen we de boxer en de twin op de aanhanger. Tentje mee. Zonnebril ook. En dan de autoroute du soleil tot ongeveer Perpignan. Daar laten we aanhanger en auto achter op een camping en dan verder met de motoren de Pyreneen over en dan langs de spaanse kust richting weet ik veel. Na 3 weken de auto weer opzoeken maar daar wil ik nog even niet aan denken.
Olé
:]
 
Dit jaar waarschijnlijk niet, vorig jaar beetje ver-regent in Frankrijk, toch wel leuk geweest.
Dit jaar met auto naar SBK in Monza, daarna paar daagjes Monte Carlo.
 
dus...eind augustus of begin september een weekje Oostenrijk of Zwitserland... samen met medebiker Gizmo73...
 
Zaterdag as. duwen we de boxer en de twin op de aanhanger. Tentje mee. Zonnebril ook. En dan de autoroute du soleil tot ongeveer Perpignan. Daar laten we aanhanger en auto achter op een camping en dan verder met de motoren de Pyreneen over en dan langs de spaanse kust richting weet ik veel. Na 3 weken de auto weer opzoeken maar daar wil ik nog even niet aan denken.
Olé
:]


Ach ja, blijft behelpen met zo'n BMW of niet Boxer ??
MadDog gaat samen met vriendin en haar knulletje op onze motoren gewoon richting zuiden (Camping Moto nabij Crest) dus alle 1100 kilometer heen en terug gewoon lekker rijden :]
 
Breek me de bek niet open.....
Overmorgen vertrekken Slijtboutjes maten naar Frankrijk via de Eifel en Vogezen.
De hele week bochten draaien en Slijtboutje kan niet mee, wegens knie-revisie-na-schuiver. ;( ;(

Nee, ik wil er NIET over praten :( :(
 
Ach ja, blijft behelpen met zo'n BMW of niet Boxer ??
MadDog gaat samen met vriendin en haar knulletje op onze motoren gewoon richting zuiden (Camping Moto nabij Crest) dus alle 1100 kilometer heen en terug gewoon lekker rijden :]

Hé hé, Mad Dog, geen kwaad woord over mijn mofrikaanse hangtietenmotor. ;)
Vorig jaar vanuit Z-Frankrijk twee dagen door de regen gereden en dat is geen pretje. Jij zit lekker uit de wind, ik kan het redelijk uithouden maar vrouwlief vangt een boel woei op haar Africa Twin. Daar wordt ze niet vrolijk van en dat komt de sfeer niet ten goede zullen we maar zeggen.
Maar ook met beter weer vind ik er weinig lol aan om over de snelweg te jakkeren.
Nu hangen we de fietsen achter de berlingo en karren comfortabel naar het zuiden alwaar het grote genieten kan beginnen.

Adiós amigo
 
Hé hé, Mad Dog, geen kwaad woord over mijn mofrikaanse hangtietenmotor. ;)
Vorig jaar vanuit Z-Frankrijk twee dagen door de regen gereden en dat is geen pretje. Jij zit lekker uit de wind, ik kan het redelijk uithouden maar vrouwlief vangt een boel woei op haar Africa Twin. Daar wordt ze niet vrolijk van en dat komt de sfeer niet ten goede zullen we maar zeggen.
Maar ook met beter weer vind ik er weinig lol aan om over de snelweg te jakkeren.
Nu hangen we de fietsen achter de berlingo en karren comfortabel naar het zuiden alwaar het grote genieten kan beginnen.

Adiós amigo


Tja, wat kan ik zeggen, veel lol en rijplezier in je "motorvakantie" *D
enne Los Ballos
 
Precieze plannen nog niet bekend, maar ik heb al een lang weekend Eiffel achter de rug, wellicht nog een weekje Ardennen in de zomer en ook nog mogelijk een Dolomietentour in het najaar... :) .
 
Dit jaar naar Zuid-Spanje en Portugal. Route grofweg Parijs, Toulouse, Zaragosa, Madrid,Granada, Sierra Nevada, Sevilla, Lissabon,Salamanca, Burgos, San Sebastian, Bordeaux, Tours, Parijs > Nederland. 4 weken de tijd, dus dat worden wel een hoop kilometers, maar dat moet te doen zijn, lekker rijden *D

Hmmm dus niet naar Zuid-Spanje, geen zin om snelweg te rijden maar uiteindelijk Noord-Spanje geworden, dus via de snelweg naar Eindhoven en tot Spanje binnendoor gereden. Geweldige motorvakantie geweest ! ;)
 
Hmmm dus niet naar Zuid-Spanje, geen zin om snelweg te rijden maar uiteindelijk Noord-Spanje geworden, dus via de snelweg naar Eindhoven en tot Spanje binnendoor gereden. Geweldige motorvakantie geweest ! ;)

Beetje aan het schoppen? En geen foto's :(

Ik mag pas over 2 a 3 jaar weer ;(
 
Volgend jaar weer!
Ga maar weer eens wat weekendjes in de Eifel kijken, van de zomer naar de Alpen of de Dolomieten denk ik etc. *D
 
Zit aan een rondje Groot-Brittannie te denken, misschien als ik tijd¢en heb dan via de Hebriden naar Scandinavie en weer terug. In ieder geval naar Isle of Islay, een stokerij daar is me nog een borrel schuldig :)
 
Ff de zot laten kwijlen :

IMG_2471%20(Large).jpg


IMG_2474%20(Large).jpg


IMG_2473%20(Large).jpg


IMG_2470%20(Large).jpg



[me]BGL Racing heeft heimwee ;(
[/me]


En gaat daarom gewoon volgend jaar weer })
 
Terug
Bovenaan Onderaan