Wie gaat er evengoed rijden?

Wie gaat er vandaag rijden?

  • Ik ga rijden.

    Stemmen: 36 69,2%
  • Ik ga niet rijden.

    Stemmen: 12 23,1%
  • Mischien ga ik rijden.

    Stemmen: 1 1,9%
  • Ik ga met een pekelfiets rijden.

    Stemmen: 3 5,8%

  • Totaal aantal stemmers
    52

Agos

Banned User
5 jan 2003
6.954
5
Nederland
Ik weet niet hoeveel pekelresten er nog op de weg liggen,maar het is wel verrekte mooi weer.
Wie gaat er vandaag rijden en wie niet?
 
Ik heb geen motor, dus makkelijke "keuze" 8-)

Hoewel ik ws wel was gaan rijden als ik er een had, lekker weer hier. Zonnetje erbij, beetje goed aan kleden en :]

Zucht, kan niet wachten tot ik een motor heb. Gelukkig is het volgende week motorbeurs :}
 
Het ziet er mooi uit ja, maar neem maar van mij aan dat het gewoon erg koud is, hier nog steeds onder nul!!

Ik rij bijna dagelijks, maar om nou te zeggen dat ik het met dit weer echt leuk vind.....
 
zonder auto zal het moeilijk gaan lijkt me... dus "moet" wel motorrijden (is een vrijwillige keuze!)....

Vanochtend was het wel koud.. Was blij dat ik moest tanken, kon ik mijn handen ff opwarmen aan een bak koffie... ;)

Maar dat zonnetjeis echt heerlijk... 8-)
 
Zoals elke dag...

Moest gisteren tanken...daarna dus met kauwe klauwe weer mijn handschoenen in...tering was daarna best wel koud.

Op terugweg liep alles weer op rolletjes (lekker warme handen en handschoenen toen ik vertrok).


Oja... morgenavond ga ik weer es kamperen... :P ...zal wel snel uit- en aankleden worden, met zaterdagochtend een sprintje om weer warm te worden.
 
Ik zal wel moeten want ik wil straks graag naar huis. Maar ik rij de hele winter door en ik vind dat helemaal niet erg.
 
Van het werk via Groningen naar huis... met het koekblik. Brommer blijft nog een kleine 3 weken in de garage staan. Ik waag me er niet aan.
 
Als ik al een eigen fiets had zou ik zeker zijn gaan rijden... kou is niet erg... en als je dan dit weer hebt, zonnetje, blauwe lucht, dan kan je maar aan een ding denken: :]

*** diepe zucht***

Nog een paar maandjes... :z
 
Ga echt niet rijden met dit weer!!!
A..te koud!
B..moet ik hem straks weer schoonmaken!
Wacht wel even tot het beter gaat worden!! 8-)
 
Vanochtend was het allemaal nog een beetje nat maar vanmiddag was de weg droog en 8-) weer! Dus ff lekker gereden, zit nu helaas weer achter m'n bureau te werken :(
 
Was al van plan om stukje te gaan rijden, nu is de auto afgekeurd, dus zal het wel moeten. Warm kleden en nergens last van. Wel 's ochtends opletten voor gladheid, zat eergisteren bijna in de sloot met de auto (niet de afgekeurde :+ ) !!
 
Rij elke dag. Woon-werk, boodschappen doen, bezoekjes, bioscoopje, winkelen, kortom alles waar je transport voor nodig hebt. Was wel glad vanochtend op de dijk. M'n achterband gleed alle kanten op...
 
Heen en weer naar Ikea geweest.

's-Avonds naar zwaardvechten met mijn vriendin achterop.

Vanuit zwaardvechten naar mijn werk gereden.

En over zeven-en-een-half uur weer terug naar huis.
 
ik rijd nu ook .
had een beetje last van winter depressie ,en dat rijd ik nu lekker weg .
tis goed te doen en alles goed inspuiten voorkomt ook pekelschade .
eenmaal in de week ff afspuiten is voldoende .
 
vandaag weer es het beestje van stal gehaal ,.. heerlijk ff de sporen gegeven ,. maar F*CK wat is het koud met zomerhandschoenen :X
 
Ik gebruik de motor ook 365 dagen per jaar, en het is meteen mn pekelfiets, dus maak me echt niet druk hoeveel pekel er ligt. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan