Wie gaat er evengoed rijden?

Wie gaat er vandaag rijden?

  • Ik ga rijden.

    Stemmen: 36 69,2%
  • Ik ga niet rijden.

    Stemmen: 12 23,1%
  • Mischien ga ik rijden.

    Stemmen: 1 1,9%
  • Ik ga met een pekelfiets rijden.

    Stemmen: 3 5,8%

  • Totaal aantal stemmers
    52
Vandaag van Vlaardingen naar Alkmaar :9 (later in de middag), morgen in regio Noord-Holland :) met m'n broer (uit Friesland komende), daarna mee naar Friesland en zondag terug via Alkmaar naar Vlaardingen! Lekker tochtje :] , zou ik zo zeggen.

Greetings
 
Ik heb vrij, het is mooi weer... Maar ik heb geen fiets hier!!! :( Ben niet boos, alleen verdrietig... ;)
 
Als ik vandaag nog naar huis wil wel, rij altijd.
Sinds ik mijn nieuwe fiets heb (18 januari jl) pas een dag gemist, Alleen word wel eens moe van het elke avond afspuiten met de tuinslang.
Maar ja als ik niet wil dat tie onder m'n kont vandaan verkankerd, zal ik wel moeten.
 
vandaag weer es het beestje van stal gehaal ,.. heerlijk ff de sporen gegeven ,. maar F*CK wat is het koud met zomerhandschoenen :X

Koop dan ook winterspul. Je hebt toch t-shirtjes voor de zomer en truien voor de winter? Nou, voor elk jaargetijde hebben we bij de motorzaak een oplossing, hoor! Dat gezeur :( (Je weet wie het zegt, nietwaar? ;) )
 
Ik ga morgen rijden. Dan ga ik namelijk mijn motor ophalen en lekker een stukje :]
Kou of geen kou, rijden zal ik (zal wel moeten, anders komt die motor nooit thuis :) ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan