Wie gaat er mee klaverblad racen?

Risco van het vak. Volgens mij zit de bestuurder van dat witte vehikel ook te slapen achter het stuur. Die zal wel denken.. Wow, wat een groot konijn zeg! Racen op de openbare weg..
[me]powerpulse is er geen fan van.. :N [/me]

maar ik doe het lekker toch.. Nènènènènèèè.. :P
 
Laatst bewerkt:
zeker nooit gevallen oid? :+

Was het maar waar. :9 Hoogtepunt was het koppen van de dakrand van een fiat panda met 80. Resultaat, helm total loss, fiat panda total loss. Was op een N weg, ineens slaat die zak zonder ook maar te remmen of richting aangeven linksaf.. Die dacht, daar schiet ik nog wel ff voor. Nou ik schoot er meer bij hem in eigenlijk.
 
Komt me bekend voor maar dan zonder die witte golf :o

Sja tis wel kudt.....

Zie mij ook niet snel meer op kblad voor de lol B|
 
Was het maar waar. :9 Hoogtepunt was het koppen van de dakrand van een fiat panda met 80. Resultaat, helm total loss, fiat panda total loss. Was op een N weg, ineens slaat die zak zonder ook maar te remmen of richting aangeven linksaf.. Die dacht, daar schiet ik nog wel ff voor. Nou ik schoot er meer bij hem in eigenlijk.

tja.... risico van het vak he :P
 
Het seizoen komt er weer aan!!!! Lekker scheuren op het klaverblad! Prima voor het imago van motorrijders!

Ik vind het een beetje te kort door de bocht "PRIMA VOOR HET IMAGO VAN MOTORRIJDERS". Alsof ieder Subaru WRX rijder die een open pijp maar 'n aso is die altijd stoplichtsprintjes doet. :(

Tuurlijk zal die berijder van de golf zich de tering geschrokken zijn. Nadat ie er overheen gereden was, want daarvoor heeft ie idd zitten pitten. Hij ondernam geeneens een poging om te remmen, wat toch een 1e reactie is als die voorbij komt schuiven.

Persoonlijk denk ik dat motorrijders zonder beschermende kleding (t-shirt etc) het imago van motorrijders veel meer kwaad doen dan een klaverblad lekker sportief nemen.
 
Ik vind het een beetje te kort door de bocht "PRIMA VOOR HET IMAGO VAN MOTORRIJDERS". Alsof ieder Subaru WRX rijder die een open pijp maar 'n aso is die altijd stoplichtsprintjes doet. :(

Tuurlijk zal die berijder van de golf zich de tering geschrokken zijn. Nadat ie er overheen gereden was, want daarvoor heeft ie idd zitten pitten. Hij ondernam geeneens een poging om te remmen, wat toch een 1e reactie is als die voorbij komt schuiven.

Persoonlijk denk ik dat motorrijders zonder beschermende kleding (t-shirt etc) het imago van motorrijders veel meer kwaad doen dan een klaverblad lekker sportief nemen.

Heerlijk hoe simpel je het probleem veroorzaakt door de motorrijder uiteindelijk bij de golfrijder weet te leggen. Eerst veronderstellen dat hij zit te pitten en daarna veronderstel je dat hij niet remt! De motorkap van de golf duikt toch echt naar beneden, terwijl de bestuurder van de rechterrijbaan naar de linker gaat in een poging de plotseling voor hem schuivende motorrijder te ontwijken.

Vind ik echt knap van je! :} :}
 
:Z , als je op het kb gaat raggen weet je wat de consqenties kunnen zijn.
Iedereen is oud en wijs genoeg om voorzichzelf te bepalen wat voor risico's hij of zij neemt.



/edit: vergeet ik bijna te zwaaien :W :W :W :W :W :W :W :W :W

Je bent dan wellicht in staat wel voor jezelf te beslissen welke risico's je neemt, maar kunt helaas geen verantwoordelijkheid nemen voor de risico's waaraan je anderen blootstelt.
 
volgens mij is dr bar weinig mis met et imago van motorrijders, iig mensen uit mijn omgeving vinden het allemaal wel tof.
Alleen die moraalridders he brb....
 
Waarom valt hij nou eigenlijk?
Ging toch lekker.

Klassieke fout. Motorbestuurder neemt de bocht met te hoge snelheid. Ziet op het laatste moment verkeer op de hoofdrijbaan (Bestelwagen en Golf) en moet daardoor zijn bocht nog scherper maken (naar binnen sturen) om niet op de hoofdrijbaan te eindigen. Op dat moment trekt hij dan zijn motor onderuit (een motorban houd nu eenmaal ergens op aan de zijkant). Als je dit inzicht dus niet hebt, moet je hier niet aan beginnen.
 
De bestuurder in de golf is inderdaad ook levensgevaarlijk gewond..

Jij hebt zeker nog nooit een dodelijk ongeval meegemaakt, danwel de ellende daarvan opgeruimd! B|

Daarnaast ben je jezelf volledig bewust van de geestelijke gevolgen die dit bij iemand teweeg brengt. (Ach zal ook wel niet!) ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan