Wie gaat er mee klaverblad racen?

In ieder geval even gewijzigd, dank voor uw aanvulling als ware taalpurist *O*

En lesje no. 1 gemist, ach........... dat valt wel mee hoor als ik mijn studieresultaten mee neem, maar misschien kunnen we daar beter een prestatietopic voor beginnen of niet |( :W
Ik val er niet bepaald over. Maar als jij het nodig vindt (joh, nou ist in één keer wél met 'dt', tis toch wat) om iemand aan te spreken op zijn spelling of taalgebruik, zorg dan iig dat het eigen een beetje in orde is. |(
 
Ongelofelijk. Dit is voor mij de druppel. Ik vind het heel erg dat die kerel/vrouw zo valt en waarschijnlijk dit niet zal overleven.
Maar om degene in de golf de schuld te geven, ongelofelijk. Wat zijn degene die iets op hem/haar aan te merken hebben een associale klootzakken.
Ik dacht er langzaam maar zeker al langer zo over maar wat zijn de meeste motorrijders toch een arogante eikels.
je mag geen ruitesproeiers gebruiken, niet van baan wisselen en nu zelfs niet eens op de snelweg rijden.
Als je de snelweg als race of stuntbaan gebruikt dan kan het misgaan. dat gebeurde er hier dus. Walgelijk die reacties. :r

Dat is toch normaal?

Als je je leven lang rookt, tegen alle waarschuwingen in doorrookt, en je krijgt daar een ziekte van, dan is de tabaksindustrie de schuldige! Toch?

Dus wat die motorrijder moet doen is Honda/Kawasaki/Yamaha/Suzuki voor de rechter slepen. Als zij die motor niet hadden gebouwd, dan had die motorrijder nooit onderuit kunnen gaan!


:)
 
Dat is toch normaal?

Als je je leven lang rookt, tegen alle waarschuwingen in doorrookt, en je krijgt daar een ziekte van, dan is de tabaksindustrie de schuldige! Toch?

Dus wat die motorrijder moet doen is Honda/Kawasaki/Yamaha/Suzuki voor de rechter slepen. Als zij die motor niet hadden gebouwd, dan had die motorrijder nooit onderuit kunnen gaan!


:)

Tis gewoon de schuld van die BT014's.



:+
 
Ongelofelijk. Dit is voor mij de druppel. Ik vind het heel erg dat die kerel/vrouw zo valt en waarschijnlijk dit niet zal overleven.
Maar om degene in de golf de schuld te geven, ongelofelijk. Wat zijn degene die iets op hem/haar aan te merken hebben een associale klootzakken.
Ik dacht er langzaam maar zeker al langer zo over maar wat zijn de meeste motorrijders toch een arogante eikels.
je mag geen ruitesproeiers gebruiken, niet van baan wisselen en nu zelfs niet eens op de snelweg rijden.
Als je de snelweg als race of stuntbaan gebruikt dan kan het misgaan. dat gebeurde er hier dus. Walgelijk die reacties. :r

:^

Van domme pech en alles tegen hebben heeft men niet gehoord, evenals enige solidariteit met beide partijen. Die motorrijder vraagt er niet om om onderuit te gaan ook al zoekt 'ie zelf wellicht de grens op, en die automobilist die vraagt er niet om om eroverheen te rijden. Shit happens all the time...
 
Die autombielist gebruikte zijn ruitesproeier! eg wel! :o
Er zijn motorrijders die een spiegel (weliswaar de keyboardridders dan) eraf willen trappen als iemand zijn ruitesproeier gebruikt omdat hij te weinig ziet en dan per ongeluk die goddelijke motorrijder raakt die achter hem rijdt.
mocht hij rekening houden met die motorrijders van suiker en hen daardoor niet ziet en bijna snijdt dan moeten ok zijn spiegels eraf.

Motorrijders die zich hier op deze manier profileren zijn een soort geestelijk en lichamelijk gehandicapten waarvoor elk stuk asfalt en klinker in Nederland en ver daarbuiten gereserveerd moet zijn. Anders kunnen ze niet rijden, de kneusjes. Wat een zielig stelletje zeg.
 
Er zijn motorrijders die een spiegel (weliswaar de keyboardridders dan) eraf willen trappen als iemand zijn ruitesproeier gebruikt omdat hij te weinig ziet en dan per ongeluk die goddelijke motorrijder raakt die achter hem rijdt.
mocht hij rekening houden met die motorrijders van suiker en hen daardoor niet ziet en bijna snijdt dan moeten ok zijn spiegels eraf.

Motorrijders die zich hier op deze manier profileren zijn een soort geestelijk en lichamelijk gehandicapten waarvoor elk stuk asfalt en klinker in Nederland en ver daarbuiten gereserveerd moet zijn. Anders kunnen ze niet rijden, de kneusjes. Wat een zielig stelletje zeg.

Wederom :^

Net alsof je als motorrijder zelf nooit eens wat uitvreet waardoor een automobilist je wel van je motor af zou willen rijden :) En bovendien in dit specifieke voorbeeld: welke automobilist denkt in godsnaam er overna dat er een beetje van de ruitensproeiervloeistof over de auto waait :?
 
Maar als jij het nodig vindt (joh, nou ist in één keer wél met 'dt', tis toch wat) om iemand aan te spreken op zijn spelling of taalgebruik, zorg dan iig dat het eigen een beetje in orde is. |(

Ik sprak iemand niet direct aan op zijn taalgebruik, maar meer op een citaat waarin gesteld werd dat het leger een onderwijsinstelling zou zijn cq. is en dat trek ik sterk in twijfel......
 
Er zijn motorrijders die een spiegel (weliswaar de keyboardridders dan) eraf willen trappen als iemand zijn ruitesproeier gebruikt omdat hij te weinig ziet en dan per ongeluk die goddelijke motorrijder raakt die achter hem rijdt.
mocht hij rekening houden met die motorrijders van suiker en hen daardoor niet ziet en bijna snijdt dan moeten ok zijn spiegels eraf.

Motorrijders die zich hier op deze manier profileren zijn een soort geestelijk en lichamelijk gehandicapten waarvoor elk stuk asfalt en klinker in Nederland en ver daarbuiten gereserveerd moet zijn. Anders kunnen ze niet rijden, de kneusjes. Wat een zielig stelletje zeg.

Gelukkig heb ik me als motor rijder aangeleerd me vooral niet druk te maken over hoe een ander handelt in het verkeer. Ben pas 23 en veel te jong om maagzweren te kweken. Neuh, als iemand met z'n ruitensproeier plenst, mjah ach, kan ik me vizier handig ff schoonboenen. Ik pas me wel aan de rest van het verkeer aan. Het is ook deelnemen aan het verkeer. Niet dominant op de weg aanwezig zijn. Maarja toch een leuk topic dit. T gaat hard. :+
 
@ Stekman....Wil je wat duidelijker zijn? Welke link leg je nu precies tussen motorrijders en geestelijk en lichamelijk gehandicapten? Volgens mij ga je dingen door elkaar heen halen. :X
 
Totale BULLSHIT!
G krachten zijn de versnellingen of vertragingen die een mens kan verdragen, de motorrijder in kwestie wordt amper versneld of vertraagd terwijl de golf over hem heen rijdt, dus G-krachten zijn hier niet in het spel.


En een boting met een voorwerp is...............een vertraging!!!!Je hebt te weinig literatuur gelezen waarin het effect van botsproeven beschreven is. Als je even de moeite neemt om de bron van het plaatje te achterhalen zal je zien dat het geen onzin is. Een personenauto die bovenop het lichaam van een mens stuitert (klemzitten tussen bodemplaat en wegdek)levert best wat G-krachten op het lichaam.
 
@ Stekman....Wil je wat duidelijker zijn? Welke link leg je nu precies tussen motorrijders en geestelijk en lichamelijk gehandicapten? Volgens mij ga je dingen door elkaar heen halen. :X

Een link leggen is niet moeilijk:

Motorrijders die klaverbladraces houden zijn simpele zielen.......

En je zou de meningen van hulpdiensten enz eens een keer moeten aanhoren voor degene die het niet snappen........
 
@ Stekman....Wil je wat duidelijker zijn? Welke link leg je nu precies tussen motorrijders en geestelijk en lichamelijk gehandicapten? Volgens mij ga je dingen door elkaar heen halen. :X
Nee, hoor. Ik lees hier nu drie jaar mee en reageer ook zeer regelmatig. Als ik zo de reacties lees over hoe koekblikkers nooit kijken. Elk ongeluk de schuld is van koekblikkers. Elk niet voorspelbaar gedrag in het verkeer altijd de schuld is van een ander. Als de motorrijder onverwacht uitwijkt dan moet de rest daar maar rekening mee houden. Als ieder ander onverwachts uitwijkt dan is diegene een lul/klootzak/oud lijk en nu komt het, mongool (is geestelijk gehandicapt).
Ik rijd motor, pas me aan aan het verkeer, houd rekening met fouten en hoop dat anderen rekening houden met mijn fouten en regelmatig buiten de wet tredende snelheden.

Het lichamelijk gehandicapt noem ik mensen die niet tegen een druppel ruitesproeier vloeistof kunnen en zich op die manier uit gaan laten over anderen zoals hierboven omschreven. Elk normaal mens kan een druppel nat hebben dus degene die dat niet kunnen noem ik lichamelijk niet in orde.

Snappie het nu wel ?
 
Laatst bewerkt:
Een link leggen is niet moeilijk:

Motorrijders die klaverbladraces houden zijn simpele zielen.......

En je zou de meningen van hulpdiensten enz eens een keer moeten aanhoren voor degene die het niet snappen........
nee, Motorrijders die klaverbladraces houden zijn mensen die hun hobby uitoefenen. Dat mag maar als het mis gaat moeten ze niet zeuren dat de schade door anderen komt. Ongeacht dat ik het vreselijk vind als er iemand die dat doet een zwaar ongeluk krijgt. Ook ik zelf ben bij ongeveer elke rit, woon-werk of plezier zeker strafbaar en niet elke aktie is verantwoord. Maar als het misgaat kan het ook heel goed mijn eigen schuld/onervarenheid of overmoedigheid zijn.
 
Volgens mij was jij na een ritje in Duitsland ook ooit eens best emotioneel van je stuk...terwijl je niet eens 1 van beide betrokken partijen was....!!


Nee ik was niet betrokken, tuurlijk niet ik reed er alleen maar 5 meter achter. Anyway ik ben nog steeds van mening dat dit soort risico's bij motorrijden horen, hoe erg het en hoe hard het (op dat moment) ook is.

De bedoeling van TS zullen goed zijn. Alleen maak ik op de openbare weg zelf wel uit wat voor risico's ik neem. De verkeerswet is voor mij alleen een richtlijn. Als ik voor mijzelf denk dat ik op dat moment veilig voor andere weggebruikers over die richtlijn heen kan gaan dan doe ik dat ongeacht wat meneer spee daar wel niet van denkt.

Wel ben ik van mening dat je op de weg niet slim bezig bent als je voorjezelf op het randje gaat rijden. Als je grenzen wilt opzoeken en jezelf wilt gaan pushen dan kan je imo beter het circuit opzoeken :Y .

Motorrijden is voor mij vrijheid en ontspanning de hedendaagse verkeersregels zijn daarin nu eenmaal moeilijk in te combineren.


Als je motorrijbewijs haalt en je stapt op je stalen ros dan weet je dondersgoed wat de risico's zijn. Accepteer je die niet stap de aub zo snel mogelijk in je koekblik met 10 airbags of ga naar de bridgeclub :Z
 
Laatst bewerkt:
Wat een narigheid ;( ;(

Het enige wat je kan doen, is voor jezelf de juiste balans vinden tussen veiligheid en lol en dat is soms best lastig. B|

Proberen de rest van de wereld hun rijdrag te verbeteren gaat je echt niet lukken. Je eigen rijkunsten verbeteren (en risico inschatten) is een stuk makkelijker.
 
Wat een narigheid ;( ;(

Het enige wat je kan doen, is voor jezelf de juiste balans vinden tussen veiligheid en lol en dat is soms best lastig. B|

Proberen de rest van de wereld hun rijdrag te verbeteren gaat je echt niet lukken. Je eigen rijkunsten verbeteren (en risico inschatten) is een stuk makkelijker.

Totally :^
 
Nee ik was niet betrokken, tuurlijk niet ik reed er alleen maar 5 meter achter. Anyway ik ben nog steeds van mening dat dit soort risico's bij motorrijden horen, hoe erg het en hoe hard het (op dat moment) ook is.

De bedoeling van TS zullen goed zijn. Alleen maak ik op de openbare weg zelf wel uit wat voor risico's ik neem. De verkeerswet is voor mij alleen een richtlijn. Als ik voor mijzelf denk dat ik op dat moment veilig voor andere weggebruikers over die richtlijn heen kan gaan dan doe ik dat ongeacht wat meneer spee daar wel niet van denkt.

Wel ben ik van mening dat je op de weg niet slim bezig bent als je voorjezelf op het randje gaat rijden. Als je grenzen wilt opzoeken en jezelf wilt gaan pushen dan kan je imo beter het circuit opzoeken :Y .

Motorrijden is voor mij vrijheid en ontspanning de hedendaagse verkeersregels zijn daarin nu eenmaal moeilijk in te combineren.


Als je motorrijbewijs haalt en je stapt op je staleros dan weet je dondersgoed wat de risico's zijn. Accepteer je die niet stap de aub zo snel mogelijk in je koekblik met 10 airbags.

Ik had het over betrokken partij, als partij zijnde in het ontstaan van de aanrijding, NIET als in betrokken, als mens zijnde!!

Dat weet je, anders had ik je toendertijd niet gemailt!!
 
Wat een narigheid ;( ;(

Het enige wat je kan doen, is voor jezelf de juiste balans vinden tussen veiligheid en lol en dat is soms best lastig. B|

Proberen de rest van de wereld hun rijdrag te verbeteren gaat je echt niet lukken. Je eigen rijkunsten verbeteren (en risico inschatten) is een stuk makkelijker.

Sommige mensen willen niet horen en leren alleen van voelen.
Persoonlijk vind ik dat prima, betere leerschool is er idd niet.

Probleem is dan alleen dat als dat in het verkeer gebeurd er ook vaak anderen bij betrokken raken....anders hadden ze van mij de alcohollimieten ook geheel vrij mogen geven, ruimt lekker op dan *D
 
Wat een narigheid ;( ;(

Het enige wat je kan doen, is voor jezelf de juiste balans vinden tussen veiligheid en lol en dat is soms best lastig. B|

Proberen de rest van de wereld hun rijdrag te verbeteren gaat je echt niet lukken. Je eigen rijkunsten verbeteren (en risico inschatten) is een stuk makkelijker.
klopt als een bus. alleen moeten sommige {waar onder ik zelf} eerst op hun bek gaan. en dan maar hoopen dat het goed is afgelopen. :Y :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan