Wie gaat er mee Portimao 1-3 april 2016

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
Nou de kogel is door de kerk. na de aanbevelingen in het portimao vs aragorn topic hebben we toch besloten om naar porti te gaan (Martin zijn enthousiaste advies hielp ook ;) )

dus 1-3 April zijn Giel0 en ik te vinden op Portimao.

Nog andere gegadigden?

No Limits Track Days - België voor het evenement.
 
komt er eigenlijk weer zo een banden inkoop actie? dat was wel lekker. met 1 set en wat er nu nog om ligt red ik het precies denk ik.
 
Oeps, dat gaat hard!
Ik wilde er even rustig een maandje over nadenken :Z

Maar goed te horen Erwin! Hoeveel gaan er dan mee vanuit NL/BE?
 
Hey Martin de rijders die reeds meegeweest zijn zijn allemaal enthousiast en inschrijvingen verlopen inderdaad steeds sneller en sneller
Ondertussen zijn er al rijders die op die korte tijd 4 events deelgenomen hebben en die voor 2016 ook reeds 2 events ingeschreven hebben
 
Laatst bewerkt:
Ik zal er ook zijn samen met een maat van me. Eerste keer portimao voor me en terug de eerste keer op de motor na een stevige crash twee maand geleden op Spa, ben benieuwd.
vraagje aan de mensen die er reeds eerder waren: met welke fiets heb je meest plezier op Portimão, een 600 of 1000?
 
bon, ok, dan zal er deze winter nog flink gesleuteld moeten worden om de GSXR1000 weer rijklaar te krijgen tegen dan...
 
Yep, ik ben er ook bij! Ik vertrek een dag eerder, op 31 maart. Misschien is het een idee om een 'groep' te vormen tav de heen- en terugreis en de autohuur?
 
Sorry inderdaad foutje van mij portimao is zondag inderdaad laatste dag en als je de maandag terug wenst te vliegen heb je 1 extra nacht nodig 😙😙
 
Terug
Bovenaan Onderaan