Wie gaat er met het Forum mee naar de TT?

Bart Scheepers

Die hard MF'er
11 mei 2002
274
2
Roermond
FF peilen wie er zin heeft om mee te gaan op 28 juni naar TT, aansluitend nacht van Assen en dan de volgende dag naar de race?

Lekker zoepen en naar echte mannen kijken.... *D

8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Wij gaan donderdag ochtend trekken :)

We staan op de camping vlak voor de hoofd ingang (dacht dat het een model vliegtuig veldje is).

Zaterdag ervoor alvast sleurhut weg brengen.
 
Als de tent de BBQ van 15 - 16 juni overleeft, willen we gaan 'overnachten' van vrijdag op zaterdag in Assen.

Wie gaan er op een camping staan en wat is een leuke camping?
 
Wij staan altijd op Jan en Bertha. Een prima camping en erg groot, dus veel te zien. Als je tegen de Noordlus van het circuit aanrijdt rechts en dan ff doorrijden. Vervolgens is het de eerste die je tegen komt.
 
Wij staan altijd op Jan en Bertha. Een prima camping en erg groot, dus veel te zien. Als je tegen de Noordlus van het circuit aanrijdt rechts en dan ff doorrijden. Vervolgens is het de eerste die je tegen komt.

Is die camping met voorinschrijving? Is daar nog plaats genoeg als je donderdagavond aankomt?
 
Wij (Hellraiser en Yammie) gaan ook, maar met een eigen kluppie :) , dat ook ieder jaar aan groeien is. Helaas dus niet met MF-ers :] naar de TT.
 
Euueueueueh....

Ik heb VORIG JAAR al kaarten besteld, maar MOTORCLUBS kregen voorrang.
DUS Ik heb (nog) geen kaarten!!!!!!!!!!!!
M*F* :(
 
Wij staan altijd op Jan en Bertha. Een prima camping en erg groot, dus veel te zien. Als je tegen de Noordlus van het circuit aanrijdt rechts en dan ff doorrijden. Vervolgens is het de eerste die je tegen komt.

KIan niet missen bij grote houten brug ( gezelligheid gegarandeerd). :)
 
Is die camping met voorinschrijving? Is daar nog plaats genoeg als je donderdagavond aankomt?

Voorinschrijving is niet nodig, en plek zal je nog wel vinden, maar woensdag komen de eerste ( *D ) al.


Op dinsdag 04 juni 2002 12:48 schreef Alexx het volgende:echte mannen zijn bij SBK ...

Op dinsdag 04 juni 2002 13:02 schreef Joris het volgende:Yeah right en de GP coureurs zijn mietjes :?

Nou..... Nee natuurlijk niet. Maar het is wel heel ander volk wat naar de SBK komt kijken. Ik vind het dan eigenlijk een stuk gezelliger, zeker op de racedag. Ik heb toch het idee dat dat de echte fans zijn.
 
Nou..... Nee natuurlijk niet. Maar het is wel heel ander volk wat naar de SBK komt kijken. Ik vind het dan eigenlijk een stuk gezelliger, zeker op de racedag. Ik heb toch het idee dat dat de echte fans zijn.
voor helske :}



ik ben zelf in paddock :) (foto´s en verslag)
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 04 juni 2002 14:25 schreef HElske het volgende:Voorinschrijving is niet nodig, en plek zal je nog wel vinden, maar woensdag komen de eerste ( *D ) al.Nou..... Nee natuurlijk niet. Maar het is wel heel ander volk wat naar de SBK komt kijken. Ik vind het dan eigenlijk een stuk gezelliger, zeker op de racedag. Ik heb toch het idee dat dat de echte fans zijn.

Daar heb je helemaal gelijk in. Vooral Brands Hatch moet je een keer geweest zijn.
 
De echte fans komen natuurlijk ook naar de TT, alleen zijn er dan erg veel mensen die alleen voor het zuipen komen. Maar ja, zuipen is ook leuk :+ .
 
Terug
Bovenaan Onderaan