Wie gaat er met Pinksteren waar naar toe?

Waar naar toe?

• Scandinavië

Stemmen: 2 5,0%
  • Duitsland/Luxemburg

Stemmen: 9 22,5%
  • Frankrijk

Stemmen: 0 0,0%
  • GB/ Ierland

• Alpen landen

• Iberisch schiereiland

• nog verder weg

• in Nederland/België sturen

Stemmen: 29 72,5%

• Totaal aantal stemmers
    40

MofkaP

Banned User
13 nov 2002
5.393
3
Laat ik zelf maar de aftrap geven.

Morgenochtend vertrek ik met een groepje voor 10 dagen om lekker te sturen in Noorwegen.

elastiek muziek in hilvarenbeek: 4 dagen live muziek en booze en bare naked women. Nou da laatste is altijd maar afwachten

chek www.elastiek.nl

...oh ja, daar ga ik ook altijd naar toe ...Elastiek muziek. Da's altijd wel tof daar. Alleen, ik ben er nog niet achter waar ik de motor het gunstigste kan parkeren. Da's ieder jaar weer een beetje zoeken.

ga denk ik lekker paar dagen vissen,kijken of ik mijn record weer kan breken zit nu op 25 pond is een leuke karper maar kan beter,is beetje offtopic mischien maar dat ga ik doen met pinksteren :)

... 'k moet werken ;(

:^
Eindexamens nakijken. '(
Maar gelukkig viel Hemelvaart dit jaar vóór er in mijn vak eindexamens gepland stonden, zodat ik een paar dagen weg kon. Andere jaren ben ik altijd èn Hemelvaart (eigen werk) èn Pinksteren (2e correctie) kwijt met het nakijken van eindexamens.

Effe rondje in de buurt met nog een paar, afhankelijk van het weer maar zal wel goed komen denk ik.
Ik denk wat motorzaken die open zijn opzoeken en ijsje halen in Noordwijk. :]
Niks echt spannends dus , maar wel lekker relaxed. 8-)

Wij blijven thuis.

Skoattermerke voor de deur, dus we hoeven niet eens weg.
Genoeg te beleven in de eigen straat.

Al willen we weg, dan moeten we zondag de motoren al ergens om de hoek zetten.
Maandag komen we er niet mee weg.

Ik ga met Pinksteren de 11 stedentocht rijden in Friesland, ik heb nog nooit mee gedaan en ben benieuwd.
Het zal wel niet een rit worden waar we lekker kunnen knallen, maar wel gezellig met een grote groep :] . 's avonds lekker eten en
350.gif

Op Pinksteravond lekker bbq-en, dan 1e Pinksterdag wat toeren(weet nog niet waar) en 2e Pinksterdag een Brabants Kasteel bezoeken. (in het kader van de Brabantse Kastelendag). De volgende pinksterdagen hebben schoolkindertjes in deze gemeente vakantie en aangezien ik in een schoolkindertjesopvang werk ga ik 3e, 4e, 5e, en 6e pinksterdag werken. Dan is het weer weekend en blablablablabla........

Wat is dat voor iets :?

Frysk doarp heh.
-------------------------------------
Gejat uit de krant:

2003*** DE paarden- en jaarmarkt, iedere tweede pinksterdag in Oudeschoot, werd dit jaar geplaagd door dronken bezoekers. ,,Veel mensen verkeerden zwaar onder invloed van alcohol met alle vervelende gevolgen van dien.''

Vooral bij het tappunt naast De Posthoorn was het raak. Er ontstonden opstoppingen voor het veemarktterrein. ,,Mensen durfden er vanwege het gedrag van lallende en urinerende bezoekers niet meer langs. Standplaatshouders willen het liefst een stukje uit de buurt staan.'' De politie wil het tappunt verplaatsen naar het terrein aan de Van Leeuwenhoekweg. De gemeente zal dat ,,overwegen''

Terug
Bovenaan Onderaan