Wie gaat er morgen naar utrecht?

Ik ga morgen. Heb alleen tot 12.30 een presentatie en dan meteen met de trein naar Utrecht.
 
Yep,we zouden eerst zondag gaan,maar we konden allemaal vrij krijgen dus gaan we vrijdag(minder druk?)
Vertrekken om 10.00 vanuit Oosterhout.
 
Rico en ik gaan waarschijnlijk zondag. Jammer Iceman, had het wel leuk gevonden om weer eens te kletsen.
 
Morgen om 11.30 klaar met werken ( vindt ik dan, m\'n collega\'s wrschlk niet ;) ), happie eten en naar de beurs. Ik woon om de hoek dus zal er zo rond 13.00 zijn. Eerst een uur om de B-King heen en dan naar de MF stand.
 
Morgen om 11.30 klaar met werken ( vindt ik dan, m\'n collega\'s wrschlk niet ;) ), happie eten en naar de beurs. Ik woon om de hoek dus zal er zo rond 13.00 zijn. Eerst een uur om de B-King heen en dan naar de MF stand.


Hij is zo mooi, die B-King dan ;) ;)

Maare , ze weten helemaal niks bij Suzuki, vent wist eerst niet wat ik bedoelde met B-King, oooh, dat ding bij de ingang. :?

Die kerel stond ook op de stnd van Suzuki, maar was niet van Nimag zelf, maar lui van Nimag wisten ook helemaal niets te vertellen.
 
Ben net terug, ga morgen nog een keer! ben ff vergeten om een broek en helm te kopen |(
stand zag er okee uit! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan