wie gaat er! msl maandag 12 09 11

ik ben er bij. Ik rij op een oude ducati F1, deze uitlaat heeft geen keurmerk maar is wel orgineel. Zouden ze daar moeilijk over doen?

Als het een originele reflectiedemper is zal het wel goedkomen , een race demper willen ze graag me db-killer zien (keurmerken word niet naar gekeken)

Ik kom ook een dagje rijden op mijn special :)
 
Moet goed komen met die uitlaat.Ik rij zelf op een suzuki k6 600 (wit met oranje)in groep 3 .Ik schrijf me op et laatste moment in zodat ik nog kan kijken wat het weer doet maar ben er zeker van dat het goed moet komen
 
K#t, :? zit nog te twijfelen, waarschijnlijk wel droog maar windkracht 8 aan de kust. Wordt ik niet vrolijk van, woensdag op Assen zat het weer ook al niet mee :( , maarja aan de andere kant kan het wel eens de laatste droge dag zijn. Zijn er nog mensen die plek hebben in een pitbox of een willen huren, heb er wel een paar tientjes voor over om uit de wind te zitten.
 
Moet goed komen met die uitlaat.Ik rij zelf op een suzuki k6 600 (wit met oranje)in groep 3 .Ik schrijf me op et laatste moment in zodat ik nog kan kijken wat het weer doet maar ben er zeker van dat het goed moet komen

Hier precies hetzelfde. Ik rij ook groep 3 morgen. Ik zal even vragen of wij in de box nog een plekje over hebben.
 
Morgen van de partij op een cbr929 in groep 3. Mocht er geen plek zijn in de pitbox, ik heb een grote partytent met zijwanden mee die veelste groot is voor mij alleen. Je zit niet zo uit de wind als een pitbox maar het zal het ergste weg houden. Je bent in iedergeval van harte welkom om er bij te komen staan!
 
JA :Y , dus ook van de partij laat me niet kisten door een beetje wind. Rij op R1'10 in gr.4 (niet zo snel hoor, spullen heb ik wel, nu de gang er nog in :+ ).
@ CasperV, ik kom graag bij je in de tent staan, waar ga je staan en hoe herken ik je (graag in de buurt van elektra ivm bandenwarmers). Ik ben er rond kwart voor 8 donkergroen corsa-tje met aanhanger, motor blauw/witte tank, carbonkuip.
 
Laatst bewerkt:
Jeep Wrangler met een rood wit blauwe motor erachter. Ik ben er tussen kwart voor 8 en 8 uur. Ik weet alleen niet precies waar de stroompunten zijn (rij nog zonder bandenwarmers op straatbanden) maar normaal sta ik op de paddock bij de tarzan. Waarschijnlijk ben jij er eerder dus dan zet ik hem er wel gewoon naast.

tot morgen allemaal!
 
Ik ben morge ook aanwezig in groep 3 met de zx6r. Gaat idd behoorlijk waaien.. Hopen dat de motor blijft staan :+
 
Jeep Wrangler met een rood wit blauwe motor erachter. Ik ben er tussen kwart voor 8 en 8 uur. Ik weet alleen niet precies waar de stroompunten zijn (rij nog zonder bandenwarmers op straatbanden) maar normaal sta ik op de paddock bij de tarzan. Waarschijnlijk ben jij er eerder dus dan zet ik hem er wel gewoon naast.

tot morgen allemaal!
Als ik eerder ben hou ik een plekkie vrij, ik sta ook altijd op de paddock bij de Tarzan, stroompunten zitten halverwege aan beide kanten van het plein.
Hoeveel ruimte neemt die tent in beslag 4x4? vanwege plekkie vrijhouden kan ie tussen de auto's in, kunnen we hem wat vast sjorren want dat zal wel nodig zijn.
 
uit mijn hoofd is hij 3x3, precies genoeg voor 2 motoren en een zitplek. Heb in iedergeval 2 stoelen op de kar liggen. Moet goedkomen, denk niet dat het heel druk gaat worden en 8 uur is nog vroeg.
 
Toch nog een aardig dagje .Jammer dat ik met een super stomme aktie m,n voorwiel kwijtraakte :z .alleen zijdeel schade ,ik wist niet dat er zoveel grind in een kuip kon zitten. _O-
 
Was vandaag idd lekker. Baan was alleen wel een beetje koud. 'S middags nog overgezet naar groep 4, en een mooi PR'tje dr bij!
 
zijn ze op Zandvoort ook zo streng?

Voor mij wel :$ (ben er 3 keer afgehaald :o ) maar mocht de wedstrijd gelukkig nog meedoen. (met dank aan MSL :} )

Volgende keer wat extra maatregelen nemen voordat ik weer naar CPZ afreis met deze motor. (vorig jaar geen probleem gehad :?)
 
Hey Rogier,

Klote man van je slippertje ;( , maar gelukkig niet veel schade zo te horen!
Echt balen dat ik in de nachtdienst zit. Had nog ff langs willen komen, maar begon net weer
te regenen toen ik weg wilde gaan. Probeer voor de 21e en anders wordt het volgend jaar dan maar weer of oktober moet nog mooi worden!
Ga je spreken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan