Wie gaat er naar de EICMA in Milaan dit jaar?

cardiobiker

Die hard MF'er
7 jan 2016
283
70
Hamont
Ik zou graag eens naar de EICMA in Milaan gaan. (van 8/11 tm 11/11). Wie gaan er nog meer? Waar hebben jullie geboekt?
 
Nee. ik ga er niet heen.
Toch ben ik benieuwd naar jouw ervaring op de beurs. Laat ons na afloop nog effe weten........................??

Of er zelf heen rijden met auto/ motor. Anders een (heel) goedkope vlucht zoeken.
Overnachting ter plaatse kan nooit een probleem zijn.
 
Ik ga er jaarlijks heen voor werk. Retourtje met EasyJet kost niet meer dan €90,- en een overnachting in de buitenwijken van Milaan kost ook niet de wereld. Van vluchthaven Malpensa rijden veel shuttlebussen die je direct naar de beurs brengen en vanaf de beurs ben je vervolgens in no time weer in Milaan zelf...het treinstation ligt namelijk direct naast het beurscomplex...
 
Nee. ik ga er niet heen.
Toch ben ik benieuwd naar jouw ervaring op de beurs. Laat ons na afloop nog effe weten........................??

Of er zelf heen rijden met auto/ motor. Anders een (heel) goedkope vlucht zoeken.
Overnachting ter plaatse kan nooit een probleem zijn.

Ach wat maakt jou het uit .
Utregg is toch het gezelligst:):tO-)8)7

Intermot 3-7 okt 2018 [Keulen]
 
Laatst bewerkt:
Ga er niet heen (ik heb internet) maar hoop wel dat Honda een CRF300L en CRF300 Rally aankondigt voor de westerse markt. Het blokje hebben ze al in het schap liggen dus waarom niet.. Dikke westerlingen vinden iets meer oomph vast wel fijn en de concurrentie heeft ook allemaal +300cc.
 
Helaas...huisgenoot heeft haar voet gebroken, dus het wordt Utrecht. Ook altijd heel leuk! Dortmund (motorräder Dortmund) is ook zeer de moeite waard. Ik ga er jaarlijks heen (eind februari)
 
Geen vrije dagen meer dit jaar. Ik volg het wel op internet. Ben benieuwd of Kawasaki nu de Z400 toont of 'm doorschuift naar volgend jaar.
Verder laat ik me verrassen. Gelukkig kan je tegenwoordig gewoon live de persmomenten meekijken op FB, Instagram, YouTube etc.
 
Ik ga er maandag naartoe. Vraag maar wat je weten wil...
Honda heeft net een nieuwe CRF450L he, dus een 300 zal het zo snel waarschijnlijk niet worden. Z400 kan, geen idee, gaan we ook meemaken. En de rest zien we ook vanzelf. Zondag al Ducati, Maandag Yamaha, dinsdag de rest. Zal wel lekker druk worden.
 
Ik ga er maandag naartoe. Vraag maar wat je weten wil...
Honda heeft net een nieuwe CRF450L he, dus een 300 zal het zo snel waarschijnlijk niet worden. Z400 kan, geen idee, gaan we ook meemaken. En de rest zien we ook vanzelf. Zondag al Ducati, Maandag Yamaha, dinsdag de rest. Zal wel lekker druk worden.
Klopt, maar dat is wel een heel andere motor dan de CRF250L. De 250 is een budget dual-sport, de 450 is gewoon een (dure) enduro die ze iets meer straat hebben gemaakt. Vooral de Rally versie mag voor het geld wel het 300 blokje krijgen, zowel de Versys (40pk) als de GS (34pk) hebben meer vermogen dan de CRF (25pk) en ze zijn ook nog goedkoper dan de CRF Rally. Als ik als A2'er een nieuwe adventure zou kopen zou ik toch eerder voor de concurrentie gaan, breder inzetbaar (vooral op de snelweg) en ook nog goedkoper.

Het CB300R (31pk) blokje is zowat plug & play in de CRF dus kom op Honda. 8)7
 
Ga er niet heen (ik heb internet) maar hoop wel dat Honda een CRF300L en CRF300 Rally aankondigt voor de westerse markt. Het blokje hebben ze al in het schap liggen dus waarom niet.. Dikke westerlingen vinden iets meer oomph vast wel fijn en de concurrentie heeft ook allemaal +300cc.


ja dat zou geweldig zijn de 450L is te duur voor hobbyist
 
ja dat zou geweldig zijn de 450L is te duur voor hobbyist
Jup, ik kan geen 12,5k neerleggen voor een motor en als dat wel kon had ik dat alsnog niet gedaan gezien de onderhoudsintervallen. Wel leuk voor de mensen die een Japanse KTM willen en het zal vast ook wel verkopen.
 
Jammer, geen CRF300L. Dat word dus een CRF250L voor mij, nieuw of misschien toch wel tweedehands.

Wel geinig dat ze de CB500x meer adventure hebben gemaakt, nog even en ze hebben weer een TransAlp om te concurreren met de 700 Ténéré. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan