Wie gaat er naar de intermot?

rookpluim

MF veteraan
5 jun 2006
1.207
0
Oudewater
Op 12 october is er de intermot in Keulen en laat ik dan net vakantie hebben.
Het schijnt dat de nieuwe K1300? daar te zien is en misschien wel heel veel ander motornieuws dus ik denk dat ik er dit jaar eens heen ga.
Weet iemand uit ervaring of het wat is?

Koelnmesse
 
Laatst bewerkt:
Ben 2 jaar geleden geweest en ga nu zeker weer. Zit nog te twijfelen tussen de donderdag en de vrijdag :)

Als jij weer gaat dan zal het best leuk zijn dus dan ga ik ook.
Helaas krijg je geen bakkie van me want ik ga op zondag.
 
ik kan vrijwel geen Duits, dus kan iemand me uitleggen wat INTERMOT inhoudt? dat het met motoren te maken heeft; zover ben ik al ;)
 
Dan nét terug uit CostaRica..... hmmm.... nog niet zeker maar de kans is aanwezig.
Het staat i.i.g. in de planning. :Y
 
*O* ja ik ga ja ik ga ja ik ga!!! *O*

Nooit eerder geweest maar mijn gezelschap plaatst dit VER boven de Rai! Ik vind echter al gauw iets een goed excuus voor een weekendje weg :Y en al helemaal als er motoren in voorkomen ! :Y :Y :Y
Nu maar hopen op mooi weer zodat we niet met de auto hoeven
 
Het is absoluut niet te vergelijken met Utrecht, da's een uit de kluiten gewassen kleding-beurs in vergelijking tot Intermot.

Het zal ongetwijfeld wel maar heb je op die Intermot ook stands waar je niet alleen naar helmen en handschoenen kunt kijken maar ze ook kunt kopen?
En zo ja, zijn het echte beursprijzen (goedkoper) of Nederlandse beursprijzen (duurder dan in de winkel)?
Ik kan dit allemaal niet zo terugvinden op de site.

Maar ik begrijp wel dat het maar om het jaar is?
 
*O* ja ik ga ja ik ga ja ik ga!!! *O*

Nooit eerder geweest maar mijn gezelschap plaatst dit VER boven de Rai! Ik vind echter al gauw iets een goed excuus voor een weekendje weg :Y en al helemaal als er motoren in voorkomen ! :Y :Y :Y
Nu maar hopen op mooi weer zodat we niet met de auto hoeven


En hopen dat je je motor een beetje veilig kunt parkeren natuurlijk. :)
 
Het zal ongetwijfeld wel maar heb je op die Intermot ook stands waar je niet alleen naar helmen en handschoenen kunt kijken maar ze ook kunt kopen?
En zo ja, zijn het echte beursprijzen (goedkoper) of Nederlandse beursprijzen (duurder dan in de winkel)?
Ik kan dit allemaal niet zo terugvinden op de site.

Maar ik begrijp wel dat het maar om het jaar is?
Het is inderdaad elk even kalenderjaar.
Als particulier kan je er niets kopen (althans, dat hoort zo). Als handelaar wel, maar ook dan krijg je het niet meteen mee....
Het is eigenlijk een beurs voor de professionals, maar het grote publiek mag meekijken. En er valt heel veel te zien!
Twee jaar geleden was het gevulde vloeroppervlak ruim twee keer zo veel als alle hallen van de Jaarbeurs Utrecht bij elkaar. Het was niet met goed fatsoen allemaal te bekijken in 1 dag.....

Er is bewaakt pakeren op een korte loopafstand van de ingang. Je staat er echter wel op eigen risico.

Ik ga nu trouwens weer, kijken of ik nog nieuwe dingen voor de shop kan scoren....
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof (maar correct me if I am wrong) dat ze dit jaar een soort retail hoekje willen gaan maken..

In principe inderdaad een industriebeurs, maar zeker wel flink op de consument gericht. (motoren blijft ten slotte een consumentenproduct)

En ja, ga er zelf ook heen. :) Heb weinig keus ben ik bang.. _O-
 
Het is inderdaad elk even kalenderjaar.
Als particulier kan je er niets kopen (althans, dat hoort zo). Als handelaar wel, maar ook dan krijg je het niet meteen mee....
Het is eigenlijk een beurs voor de professionals, maar het grote publiek mag meekijken. En er valt heel veel te zien!
Twee jaar geleden was het gevulde vloeroppervlak ruim twee keer zo veel als alle hallen van de Jaarbeurs Utrecht bij elkaar. Het was niet met goed fatsoen allemaal te bekijken in 1 dag.....

Er is bewaakt pakeren op een korte loopafstand van de ingang. Je staat er echter wel op eigen risico.

Ik ga nu trouwens weer, kijken of ik nog nieuwe dingen voor de shop kan scoren....

Bedankt voor de info Super Blackbird.
 
Nog een maandje jongens en meisjes, dan is het zover.
Ik vraag me trouwens wel af waarom er nog helemaal geen beelden te zien zijn van de K1300 modellen (afgezien van die wazige foto op een circuit).
Je zou toch denken dat monteurs of ander volk in die fabrieken stiekum wel een foto/filmpje geschoten hebben om het vervolgens op het net te zetten.
 
Yes, ik ga ook met een groepje tuig 8-)

Maken er een weekend van en plannen zaterdag (vroeg) aan te komen..

:] :] :]
 
Ja, wij gaan ook !!

2 dagen nog wel, hotelletje in de buurt en lekker 2 dagen struinen.

Ik verheug me op de introductie van de vernieuwde fjr, dat wordt een 1400 (volgens de geruchten)
 
Nee 12 Oktober moet ik me fysiek en mentaal voorbereiden op Disturbed die 13 Oktober in de HMH optreedt :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan