Wie gaat er naar de Kawa Day 2008

Jeetje zo te zien ga ik alleen. :P
Wordt in plaats van 4 x 25 minuten gewoon de 24 uur van Zolder. En ik weet al wie er gaat winnen *O*
 
Ben ook aanwezig 8-) ,

iemand van jullie ng enig id wanneer ik meer info kreig ofzo :?

Heb betaald enz. en net voor ik betaalde had ik een mail gekrege da ik me betaling over moest maken, maar verder heb ik nx meer gehoort -O-
 
Ben ook aanwezig 8-) ,

iemand van jullie ng enig id wanneer ik meer info kreig ofzo :?

Heb betaald enz. en net voor ik betaalde had ik een mail gekrege da ik me betaling over moest maken, maar verder heb ik nx meer gehoort -O-

Bij mij net hetzelfde -O-

Heb jij ook via Western Union moeten betalen op een Nigeriaanse bankrekening ?
 
Als je betaald hebt krijg je via de mail een bevestiging.
Hierin staat ook dat je je tussen zeven en half acht 's morgens moet melden als je hebt ingeschreven voor het circuitrijden.
Wij hebben dus maar een hotelletje geboekt. Intermotel zo'n 4 km van het circuit.
 
www.zxr-club.nl gaan er ook een hele hoop van. Wij slapen gewoon in tentje op de park/paddock.
 
Dat van die Nigeriaanse bankrekening was maar een grapje hoor ;) - Nigerian scam anyone ?

Heb trouwens een ticket voor het circuitrijden gewonnen op motorfreaks *O* *O* *O*

Ik zal er maandag dus ook bij zijn *O*

Sorry ben beetje te veel over de zijk aant rake dus zag dat verband effe niet :X

Heb ze ondertussen en mail gestruurt en ze zegge dat ik nog niets betaald heb :? ...
K hoop voor ze da ze da snel oplosse :r heb der nogal zin in :]
 
Ik heb ook een ticket gewonnon op freaks.

Maar tussen 7 en half 8 melden? Wie heeft dat verzonnen? Pffffffffff...

De studenten uit Nijmegen hebben mazzel zo te zien :+ Voor mij geld hetzelfde. Weet iemand hier of het vrij rijden is of een soort van cursus? Ik hoop een cursus. Ik heb namelijk nog nooit op een circuit gereden en iedereen zomaar (total) los laten gaan op Zolder lijkt me niet zo'n strak plan ;)
 
De studenten uit Nijmegen hebben mazzel zo te zien :+ Voor mij geld hetzelfde. Weet iemand hier of het vrij rijden is of een soort van cursus? Ik hoop een cursus. Ik heb namelijk nog nooit op een circuit gereden en iedereen zomaar (total) los laten gaan op Zolder lijkt me niet zo'n strak plan ;)

Vorige jaren was er in de beginnersgroep blijkbaar een voorrijder die de correcte lijnen reed. Hopelijk is dit nu ook zo...
Ik heb me iig al ingeschreven bij de circuit-newbies :]
 
Ik ben er ook bij! *O*
Slaap zondag op maandag samen met GijsV en Superkawa in een tent op de camping cq. paddock *D

Zondag tussen 17:00 en 18:00 verzamelen we (met nog een hoop anderen) bij de Mac in Eindhoven. Gezellig happie eten met z'n allen en dan naar Zolder.

Tot zondag/maandag allemaal :W
 
Ik ben er ook bij! *O*
Slaap zondag op maandag samen met GijsV en Superkawa in een tent op de camping cq. paddock *D

Zondag tussen 17:00 en 18:00 verzamelen we (met nog een hoop anderen) bij de Mac in Eindhoven. Gezellig happie eten met z'n allen en dan naar Zolder.

Tot zondag/maandag allemaal :W

Moet je dat voor die camping nog reserveren ofzo? En... kostda? En waar is dat?

(Ik heb geen vragen hoor, echt niet!)
 
vandaag bericht gehad via de mail....heb dus ook gewonnen via Kawasaki .nl

ga dus ook, moet nog morgen wel ff vrij regelen..... maar daar moeten ze maar een keer soepel in zijn...unieke kans laat ik niet lopen.

heb ook de beginnersgroep gekozen , ken het circuit niet en heb de fiets pas n half jaar :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan