Wie gaat er naar de MotoGP in Le Mans?

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.368
172
Veghel
In het pinksterweekend ga ik met een aantal vrienden naar de MotoGP in Le Mans. Lekker de viertakten horen en zien :9~

Welke M-F'ers gaan er ook naar Le Mans? Stuur me ff een mailtje, dan kunnen we mobiele nummers uitwisselen (adres staat in m'n profiel).
 
Ik ben in 2000 wel geweest, maar dit jaar denk ik niet dat ik ga. Was wel gezellig daar.
 
Enne, als ze nog geen vaste plaats bewijzen hebben moet je HEEL vroeg je bed uit (echt om 1/2 7 al op het circuit zijn) om op de coole tribune te zitten. Dit is de tribune bij de laatste bocht voor start/finish. Hier kun je nog de laatste serie bochten zien, de eindstreep en volgens mij ook nog een scherm. En oja, in 2000 kon je Jurgen zien crashen bij de trainingen :(

Veel plezier, maar ik ga ook niet mee.
 
Ik heb in ieder geval zin in. Ga zeker mijn photo gear meenemen, altijd goed voor de stock.
Datum?
Hoe lang?
Slapen in tent?
Vieze franse-frieten vreten (2-3 dagen)?
 
Ik heb in ieder geval zin in. Ga zeker mijn photo gear meenemen, altijd goed voor de stock.
Datum?

Vrijdag 17 mei t/m maandag 20 mei


4 dagen, vrijdagochtend rond 6 uur vertrekken. Dan zijn we nog op tijd voor de training op vrijdagmiddag. En maandag rond de middag weer naar terug naar huis.

Slapen in tent?

Wat is een hotel? Natuurlijk met de tent.

Vieze franse-frieten vreten (2-3 dagen)?

Ik zie wel, als het maar veel en vet is.


Helske: Denk dat ik van zaterdag op zondag gewoon een nachtje oversla. Kan ik me ook niet verslapen.

Alexx: stuur maar een mailtje. Misschien dat we elkaar dan daar nog spreken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan