Wie gaat er naar de Motogp Italie Mugello

akira zx7r

MF'er
7 jan 2003
114
0
De Veenhoop
Race liefhebbers,

Wie van jullie gaat naar de GP op 6 juni?
Wij gaan met een groep van 10 man met motor en tent naar camping Mugello Verde.
Weet ook iemand nog toegangskaarten?

Groet,
Henk:y
 
Ik ga ook, alleen met het vliegtuig. O-)
Wij camperen ergens bij een boer gelijk aan het circuit.
Kaarten kun je daar gewoon kopen.
Vorig jaar kostte kaarten voor vrij/zat/zon 160 euries.
 
Hoi, ik heb ook plannen.
weet er iemand of er nog meer organisatie's zijn die combireizen aanbieden.
Mijn favoriet is 05-09.
 
hier nog 1 die gaat , echt een prachtig overzichtelijk circuit ,super gezellig sfeer en ach wat is nou 160 euries voor zoveeeeeeeeeeeeeeeel plezier.

wij vertrekken woensdag 2 juni vanaf weeze wie gaat dan nog meer ???????
 
Kaarten kun je gewoon aan de baan halen, maar dat zijn de vrije plekken incl. camping aan de baan (met camper betaal je nog een kleine toeslag).

Tribune kaarten kun je volgens mij beter van te voren kopen. Ik heb ze op de zondag bij de tribune zelf nog kunnen kopen omdat ze die nog over hadden. Ze hadden toen alleen nog maar 4 kaarten over, dus daar had ik wel geluk mee.

Voor de rest is de sfeer echt geweldig. Als je met de camper gaat: neem veel bier/drank mee, want dat is vrij duur daar en je mag alles mee naar binnen nemen.

Wij hebben gecampeerd op 5 minuten van de toegangspoort buiten het circuit bij een restaurant. Was een topplek omdat we daar de auto naast de tent konden parkeren.

Neem wel genoeg geld mee! De kaarten zijn duur.
 
Wat misschien ook wel een goede tip is: bij de hoofdingang (bij de poort) worden soms nog weleens kaarten verkocht. Scheelt meestal flink wat als je er voor een heel weekend bent.
 
Wij gaan ook met 6 man met de camper (met pitbike achterop), geluidsinstallatie en 18 treetjes Heineken *O* De spandoeken moeten we nog even maken, maar de rookbommen zijn al besteld }) (rood voor Jasper en Geel voor Rossi)

Heb een camperkaart (€102,-) besteld zodat we aan het circuit kunnen staan :Y
De kaarten voor vr/za/zo kopen we daar wel à € 162,- want ik hoor overal dat dat geen problemen oplevert. Als je ze online besteld worden ze 6 à 7 dagen voor de GP bezorgd, dat vindt ik toch wat spannend en je betaalt 3 tientjes teveel/extra.

We vertrekken woensdagnacht en hopen donderdag tegen de avond aan te komen.
Ik verwacht dat de mooiste plekjes dan al bezet zijn, maar dat zien we dan wel weer.

Paddock.jpg


vista_aerea.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wij gaan ook met 6 man met de camper (met pitbike achterop), geluidsinstallatie en 18 treetjes Heineken *O* De spandoeken moeten we nog even maken, maar de rookbommen zijn al besteld }) (rood voor Jasper en Geel voor Rossi)

Heb een camperkaart (€102,-) besteld zodat we aan het circuit kunnen staan :Y
De kaarten voor vr/za/zo kopen we daar wel à € 162,- want ik hoor overal dat dat geen problemen oplevert. Als je ze online besteld worden ze 6 à 7 dagen voor de GP bezorgd, dat vindt ik toch wat spannend en je betaalt 3 tientjes teveel/extra.

We vertrekken woensdagnacht en hopen donderdag tegen de avond aan te komen.
Ik verwacht dat de mooiste plekjes dan al bezet zijn, maar dat zien we dan wel weer.

[afbeelding]
Klop het duurt altijd een dag of zes , ik doe altijd de kaarten bestellen bij GP Tickets en laat ze dan bezorgen op m'n verblijf adres , afgelopen jaar ook gedaan met Cataluna en Valencia en jaren daarvoor ook gaat altijd goed .
 
Wat misschien ook wel een goede tip is: bij de hoofdingang (bij de poort) worden soms nog weleens kaarten verkocht. Scheelt meestal flink wat als je er voor een heel weekend bent.
Is het donderdag al erg druk en wat is een mooie/handige plek om te gaan staan? Of staat het donderdagavond allemaal al helemaal vol...?
Ik zat te denken aan het eind van het rechte stuk, hoogste topsnelheid, staat een vidiwal en met een beetje geluk staat de camper vlakbij.

Of iemand een beter suggestie?

Je kunt vrijdag gratis (staanplaatsticket) op alle tribunes uitgezonderd de hoofdtribune en zaterdag moet je het verschil bijbetalen om op de tribunes te zitten oid.
 
Heb een camperkaart (€102,-) besteld zodat we aan het circuit kunnen staan :Y
De kaarten voor vr/za/zo kopen we daar wel à € 162,- want ik hoor overal dat dat geen problemen oplevert. Als je ze online besteld worden ze 6 à 7 dagen voor de GP bezorgd, dat vindt ik toch wat spannend en je betaalt 3 tientjes teveel/extra.]
De kaart voor de camper is zojuist bezorgd door UPS. *O*
De kaart koste mijn in Maart al € 116,- (€102,-+€14,- verzendkosten), maar de kaart zelf kost eigenlijk € 80,- (staat er met grote letters op). Dus ruim € 36,- teveel betaald... B|

De kaart voor een staanplaats voor het weekend kost via: http://moto.gptickets.nl/index.asp?pageid=WWW_MOTOGP_NL_RACE_ITALY nu al €202,- en daar komt dus nog €14,- overheen.
Aan de baan kost deze kaart € 160,-. Dus je betaald €52,- teveel als je ze online besteld.
Ach ja, handel is handel...

Wie weet trouwens wat het verschil is tussen: "General Admission - Meadow (Prato)" en "Reduced General Admission - Meadow", ja € 35,- dat had ik zelf ook al ontdekt... ;)
Mijn italiaans is niet meer wat het geweest is...

tariffegp_eng.png


Voorwaarden van de site:
"o) Vehicles (trucks, vans) and/or objects that create noise exceeding the legal limits are not allowed into the circuit. Only bikes of 100 c.c. and over will be admitted."

Onze pitbike is 110cc })

mappa_motogp.png
 
Laatst bewerkt:
Wie weet trouwens wat het verschil is tussen: "General Admission - Meadow (Prato)" en "Reduced General Admission - Meadow", ja € 35,- dat had ik zelf ook al ontdekt... ;)
Oke, even wat dieper gegoogled:
"The reduced general admission ticket is valid for children under 16 years of age (born after January, 1st 1994)"
|(
 
We zijn er net weer teruggekomen met de camper, ruim 18 uur rjden dus bekaf.
Ondanks dat Rossi niet mee deed een fantastisch weekend gehad!!!! :Y
We stonden echt op de mooiste plek van het circuit: einde rechte stuk t.h.v. het rempunt pal voor een videoscherm.
Zo vanuit je bed in de camper door het raam de baan op kijken, en voor de camper zitten onder de partytent de race bekeijken.

Wat betreft het feest: als de italianen een dipje hadden door het uitvallen van Rossi, dan wil ik niet weten hoe het er normaal aan toe gaat...
En niet te vergeten het kippevelmomentje toen Rossi live belde vanuit het ziekenhuis: overal jankende tifosa langs de baan. indrukwekkend, wat zijn die mensen gepassioneerd!

Later de foto's en filmpjes, ik ga eerst even wat slaap inhalen. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan