Wie gaat er naar de motorbeurs en wanneer?

Tensive

MF veteraan
14 okt 2001
5.754
0
Arnhem
De motorbeurs komt eraan (goh, echt waar? :P ). Vanaf donderdag 21 februari t/m zondag 24 februari 2002 kan men terecht in de jaarbeurshallen in Utrecht.

Nu wilde ik weten wanneer jullie gaan en of jullie wel gaan. Misschien kunnen we wat regelen (meeting @ motor-forum stand) :?

Zelf wil ik donderdag gaan (nog ff vrij regelen), omdat er dan het meeste nog te halen valt (hoop ik).

edit:
voor de mensen die niet precies weten wat het inhoud, hoe groot het is, e.d:
http://www.jaarbeursutrecht.nl
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog niet... als ik ga, dan op zaterdag of zondag, want vrij regelen? Ik neem al zoveel vrij ;)
 
is die beurs écht de moeite?? en vallen er goeie zaken te doen?

\'t blijft natuurlijk een hele eind voor mij

Het is iig een grote beurs, dus genoeg te zien.
Prijzen schelen soms veel, soms niet. Ligt eraan wat je zoekt.

Ik ga denk ik do of vrijdag
 
is die beurs écht de moeite?? en vallen er goeie zaken te doen?

\'t blijft natuurlijk een hele eind voor mij

Afgelopen jaar vond ik het minder, heel weinig kledingaanbiedingen e.d. Het jaar daarvoor was een stuk beter: laarzen voor de halve prijs e.d.

Beurs is wel gezellig, en er zijn ook veel kleinere stands van clubs, reizen e.d.

Voor de rest vooral veel 2ehands motoren.
 
Tis net een erg grote motordealer. Motor kijken vind ik altijd leuk. Heb er vorig jaar ook goedkoop MQP handschoenen kunnen scoren. Ik ga er dus zeker weer heen. Weet nog niet wanneer. Is ook afhankelijk van het feit of ik nog op de stand moet staan.
 
Ik moet nog goeie motorlaarzen hebben, hoop dat ik daar wat leuks kan scoren. :)

Wanneer ik kom weet ik nog niet precies, misschien kom ik wel 2 dagen.
 
Ik ga zondag heen met mijn oom. Helaas is het dan wel druk, maar het is de enige dag dat hij tijd heeft.
Ik moet de MF stand natuurlijk wel zien hè!
 
Ik ga sowieso vrijdag, dan sta ik op de Fazerstand. Kom natuurlijk wel even kijken op de MF-stand!
Misschien ben ik er zondag ook, hangt er nog een beetje vanaf.
 
ik kom donderdag, mijn vriendin heeft dringend een eigen jas nodig. En ik wil wel eens wat gezichten van dit forum zien. Kom zeker wel langs deze stand.
 
Moet eerlijk zeggen dat door de weeks me meer aanspreekt qua drukte. Maar in het weekend, meer kans op meer M-F volk denk ik zo. We shall see. Eerst maar eens zien dat ik na 31 januari weer een nieuwe opdracht heb, anders heb ik alle tijd van de wereld om heen te gaan.
 
Wij gaan donderdag, we gaan vrijdags naar eurodisney voor 3 dagen dus weinig keus, en we hebben allebei al vrij de 21ste:p
 
ik kom donderdag, mijn vriendin heeft dringend een eigen jas nodig. En ik wil wel eens wat gezichten van dit forum zien. Kom zeker wel langs deze stand.

Nou je het zegt, ik zal mijn vriendin eens overtuigen om ook mee te gaan: ze heeft ook nog geen goede jas. En handschoenen kan ze ook nog misschien wel gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan